ontbijtsmoothie

13-06-2013 11:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



maken jullie wel eens een smoothie als ontbijt? Wat doe je er allemaal in? ben benieuwd!



groetjes,

Mimi
Alle reacties Link kopieren
Staafmixer zou je kunnen proberen, gewone mixer gaat denk ik niet lukken.

Ik heb er geloof ik 1 van Braun, opMP, nieuw in doos (relatiegeschenk of zo) en hier maar paar straten vandaan.



Dat ik gister niet kon/durfde te gaan is puur gezonheid. Ondanks rollator voelden m'n benen te zwak om tot daar te lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 06 juli 2013 @ 10:38:

Staafmixer zou je kunnen proberen, gewone mixer gaat denk ik niet lukken.

Ik heb er geloof ik 1 van Braun, opMP, nieuw in doos (relatiegeschenk of zo) en hier maar paar straten vandaan.



Dat ik gister niet kon/durfde te gaan is puur gezonheid. Ondanks rollator voelden m'n benen te zwak om tot daar te lopen.

Wat naar Thee!!

Ik heb net zo'n zelfde soort blender verkocht omdat ik m niet gebruikte J ziet me aankomen
Alle reacties Link kopieren
quote:casiokid schreef op 17 juni 2013 @ 20:13:

ik doe meestal halfvolle yoghurt, bevroren fruit (zomerfruit van AH uit de vriezer), een banaan en een paar scheppen havermout Doe precies hetzelfde! Iedere dag en dan in zo'n handige drinkbeker die fitnessmensen gebruiken voor hun shakes. gebruik ook een eetlepel lijnzaad erbij. Heb nu een boekje gevonden met lekkere recepten. Hebben jullie nog lekkere tips??
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 06 juli 2013 @ 11:21:

[...]



Wat naar Thee!!

Ik heb net zo'n zelfde soort blender verkocht omdat ik m niet gebruikte J ziet me aankomen
Alle reacties Link kopieren
Ik maak regelmatig een smoothie als ontbijt. Bijvoorbeeld (soja-, rijst- of amandel)melk, agavesiroop of stevia, havermout, banaan en nog wat fruit naar keuze. AH heeft van die doosjes bevroren fruit, ideaal voor smoothies. Dan nog havermout of avocado erbij. Door avocado vult de smoothie goed en het wordt lekker luchtig en creamy.
Als ik vind dat ik moet sporten, ga ik liggen tot dat gevoel verdwijnt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, er staat 2x havermout, maar ik kan geloof ik mijn post niet wijzigen met de app. Het is altijd of avocado of havermout.
Als ik vind dat ik moet sporten, ga ik liggen tot dat gevoel verdwijnt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven