Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's: Borreltijd! #79

12-02-2013 12:17 2719 berichten
En we kletsen maar door in ons Fashioncafé onder het genot van een drankje over vanalles en nog wat, je kunt het zo gek niet bedenken

Op naar deel 80!

Alle reacties Link kopieren
Granaatappel, mjam! Voel me dan altijd heel gezond

Marktplaats-dilemma. Ik heb er 2 bankjes opgezet. Vrij bieden maar als 'vraagprijs' 100 euro per stuk. Er hebben allerlei mensen gemaild (vooral of je er een hoekbank van kan maken) en allemaal 200 voor beide geboden. Wat te doen?

Gewoon de eerste mailen: akkoord. Of een advertentie plaatsen voor beide en ze allemaal laten bieden? Ik weet niet of er mensen hoger willen bieden dan 200 hoor.. Maar nu heb ik er 4 die me mailen
Ja, granaatappel heeft een heel gezond imago. Ik weet eigenlijk niet. Is het heel gezond? Ik bedoel, gezonder dan een appel of een kiwi ofzo? Ik vind het lekker door mijn yoghurtshake.

Als er meteen al veel animo voor is dan zeg ik altijd, heb het er net op staan, Je kan bieden op MP, ik laat het er nog even opstaan (ze ook meestal erbij hoelang, bijv. een week). En dan zeg ik dat ik contact opneem over een week. Als er hoger geboden is geef ik ze de gelegenheid nog een bod te doen, en anders vraag ik of ze het nog voor hun prijs willen hebben.
Voor Sops:

:rofl

Ik ga idd nog even een advertentie erop zetten. Elke euro is weer meegenomen en ik heb nog wel even geduld.

Twee zware dagen achter de rug, nu eerst slapen, ben er morgen weer!

Goedemorgen!
Goedemorgen!

GB, volgens mij schijnen granaatappel pitjes vooral erg gezond te zijn?

Had in de sale bij Hennes besteld en dat was twee dagen geleden bij de buren bezorgd omdat ik dus elders was. Het enige wat ik houd is een witte wijdvallende linnen top, de rest gaat allemaal terug.
GB, geen invoerrechten vanuit de USA? Hoe hebben ze dat gedaan dan?
Granaatappel is alleen pitjes. Ja, heb even opgezocht. Schijnt erg gezond te zijn. Maar is ook een modeding denk ik (hoe toepasselijk). Net als Goji bessen en Açai en Chiazaad enzo.

Geen idee, Roz, maar het is een all-in tarief. En nog niet eens zo belachelijk veel. 15 dollar.

We moeten trouwens een nieuw topic openen. Deze is vol zag ik net. Jij een idee?
Oehhhh sorry dat ik even inbreek hier maar waar is deze van?

http://media.ginatricot.com/images/prod ... 6001_m.jpg

27 mensen vinden dit leuk.
quote:Ster__ schreef op 14 juli 2013 @ 11:52:

Oehhhh sorry dat ik even inbreek hier maar waar is deze van?

http://media.ginatricot.com/images/prod ... 6001_m.jpg

Dat zie je in de URL.
En je hoeft je niet te verontschuldigen. Iedereen is hier welkom.
Geef me even, ga even broeden
Thnx!

Ik zie wel ginatricot maar toen ik de rest v/d url er achter weghaalde kreeg ik een lege pagina, ik ga eens googlen!
27 mensen vinden dit leuk.
quote:Ster__ schreef op 14 juli 2013 @ 11:58:

Thnx!

Ik zie wel ginatricot maar toen ik de rest v/d url er achter weghaalde kreeg ik een lege pagina, ik ga eens googlen!Dat komt omdat er 'media' voor staat denk ik. Maar dit is de link: klik
Mocht je het je afvragen, ik heb er weleens besteld. Prima geregeld.
Nieuw topic

Doet het plaatje in de OP het bij jou?
Ja, het werkt. Ik ga naar de andere kant. Meld jij het nog bij de Mods?
Jep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven