Ervaringen gevraagd met Online.nl

22-02-2013 14:24 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al maanden, zoniet langer, ben ik op zoek naar een andere provider.



Maar kon niets vinden wat gelijk was qua kosten met wat ik nu heb. Nu zie ik steeds die irritante reclame met die Britney van Online.nl maar was net toch nieuwsgierig en ben gaan vergelijken met mijn pakket en ik zou op alle vlakken beter uitkomen.



Door nare ervaringen in het verleden met overstappen ben ik erg schijterig geworden en hoop hier wat ervaringen te horen van forummers die het ook hebben gedaan en of jullie tevreden zijn, of je ook daadwerkelijk krijgt waar ze mee lopen te stunten.





(zij regelen het opzeggen van je huidige profider. Je krijgt een mini apple tv kado die ik dan wil verkopen dus dat zou ik kunnen meerekenen bij de kosten van Online.)



Wat zijn jullie ervaringen met Online.nl?



(wat ik nu heb werd niet goed weergegeven, staat nu als 1e post onderaan)

Wat zijn jullie ervaringen bij Online.nl?

Totaal aantal stemmen: 12

goed (83%)
slecht Geen stemmen
matig Geen stemmen
geen ervaring maar klinkt goed Geen stemmen
anders, nl ...... (17%)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Update;



Ik heb in februari zolang zitten te twijfelen dat toen ik het wilde doen de aanbieding over was.



Nu zag ik een zomeraktie van ze op tv. NOG goedkoper dan die andere en die heb ik vanochtend genomen.



Ik krijg dan 30 mb internet (heb 20 mb nu).

Voor 5 euro meer kan ik gratis bellen naar vaste nummers (alleen 10 ct startkosten).

Digitale tv. Enige jammere is dat het voor 1 tv is, voor tv boven zou ik apart eenmalig een kastje moeten kopen voor 79 euro.



Totaal is het 2 jarig abo E 24,95 p.m. + die 5 euro voor gratis bellen. En fijn dat zij mijn huidige profider opzeggen. Oja en behoud tel.nr.



Goedkoper dan de vorige aanbieding en veel goedkoper dan wat ik nu heb.



Vertelde het gister aan de telefoon tegen een andere forumster en die heeft het gister ook meteen aangeschaft .





Dus toch eindelijk de stap durven te zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven