Lijf & Lijn alle pijlers

Nieuwe poging om af te vallen !

10-04-2013 13:21 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Afgelopen maandag is de knop opnieuw bij mij omgegaan.

Ik moet echt gaan lijnen. Na jaren van ontkenning keek ik in de spiegel en barste in tranen uit. !!!!!

Een fitnis aparaat besteld om zo thuis aan mijn beweging te komen.

En de boekjes van de WW er weer bij gepakt.

De eerste keer dat ik op het aparaat stond kon ik het nog geen 5 minuten volhouden.

Nu al bij dag drie en nog steeds vol motivatie.

Ik vind het een lastig onderwerp om over te praten met mensen die niet bekend zijn met overgewicht omdat zij toch niet helemaal voelen en begrijpen wat je bedoeld en hoe moeilijk het is.

Ik hoop dat er mensen zijn die hun gevoel/gedachte willen delen.



Ik zie jullie reacties te gemoed!





NaamLeeftijdGewichtStreefgewichtAantal verloren kilo'sChicaaRicaa25128956,3Daan401218013,8Turquasi3172681Gruffalo?79,5720,7Luna92218063?Annicka4688,2804Visje2631817523AnappleAday2472,2650,8Nicolientje24102293,4723,6Giraff007249380?Truylan2082,2752,8Woepsie2777,5680,7
Alle reacties Link kopieren
Woepsie, de tentamens gingen niet geweldig. In ieder geval 1 gehaald maar ook een paar niet. Deze week weer herkansingen. Het blijft nog even spannend of ik over kan of niet.

Wat goed dat jij afvalt door de sapjes weg te laten en alleen nog water te drinken en thee enz. Heb je het idee dat je daardoor meer/sneller afvalt? Ik ben nog erg gek op Crystal Clear maar misschien moet ik daar mee stoppen dan...

Ja, ik merk wel duidelijk aan mijn buik dat het eraf gaat. Wat jammer dat jij het nog niet voelt op de plek waar je dat graag wil maar hopelijk komt dat als je iets meer kwijt bent. Ik voelde het eerst ook niet maar bij 4 kilo duidelijk wel.



Vandaag heb ik een tankini gekocht. Een hele mooie en mijn eerste zwemafspraak staat donderdag gepland! Samen met mijn mega-slanke zusje dus dat vind ik wel moeilijk maar ze zeggen dat je van zwemmen een mooi figuur krijgt dus in combi met sporten hoop ik dat het dan toch iets sneller zal gaan. Mijn rokje kan in ieder geval wel zonder knoop en rits te openen aan en uit dus dat vond ik al heel positief!

Afgelopen week was ik helemaal vergeten te wegen en ik weeg uitsluitend op woensdag anders maak ik mijzelf helemaal gek, haha. Komende woensdag ben ik in de ochtend ook niet thuis dus ik denk dat mijn nieuwe weegdag donderdag of dinsdag gaat worden. Ik zal het nog laten weten.



Andere schrijfsters, waar zijn jullie allemaal? Ik wil helemaal niet uit wijken naar een ander topic of een nieuw topic aanmaken. Hopelijk horen we snel weer van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Balen vd tentamens!



Een tankini. Leuk, wil ik ook nog, zodat ik met zoontje naar t zwembad kan. Ik heb door de zwangerschap mn buik tot boven mn navel helemaal vol striae zitten.. :(



Dat is wel fijn dat je t aan je buik voelt, dan doe je t in ieder geval niet voor jan doedel.



crystal clear is zo slecht niet. Zitten veel minder calorieen in dan in dubbel fris bijv.



Ik denk wel dat t scheelt dat ik amper sap drink. Maar voorheen at ik 4 boterhammen tussen de middag en nu maar 2.



Geen idee of ik morgen ben afgevallen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Wolvie, heel vreemd en apart dat sportvasten. begrijp het ook niet zo goed.



Hier vanmorgen op de weegschaal gestaan ipv gisteren. De weegschaal gaf 75 kg aan. nadat ik yoghurt op had opeens 76,6 kg. Dit kan echt werkelijk waar nooit.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Hier kan wel een slotje op
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven