Mode & Beauty
alle pijlers
Gezocht: spijkerbroek voor brede heupen / stevige benen
dinsdag 3 juni 2008 om 22:39
De titel zegt het eigenlijk al: ik ben op zoek naar een spijkerbroek die me als gegoten gaat zitten!
Heb een typisch peerfiguur, dus een slanke taille, brede heupen, erg stevige benen en grote ronde billen
Heb qua broekmaat 42/44. Ligt echt aan het merk, want soms is 44 zelfs nog aan de krappe kant.
Ladies met soortgelijk figuur: bij welk merk spijkerbroek zweren jullie? Ik heb hét merk namelijk nog niet gevonden, dus ben zeer benieuwd.
Heb namelijk vaak het probleem dat een (spijker)broek bij de taille veel te wijd zit, maar als ik dan een maat kleiner probeer krijg ik mijn benen, laat staan heupen, er niet in...
Dus: waar hebben jullie die spijkerbroek gevonden die rekening houdt met een slanke taille i.c.m. brede heupen, stevige benen en grote ronde billen?
Heb een typisch peerfiguur, dus een slanke taille, brede heupen, erg stevige benen en grote ronde billen
Heb qua broekmaat 42/44. Ligt echt aan het merk, want soms is 44 zelfs nog aan de krappe kant.
Ladies met soortgelijk figuur: bij welk merk spijkerbroek zweren jullie? Ik heb hét merk namelijk nog niet gevonden, dus ben zeer benieuwd.
Heb namelijk vaak het probleem dat een (spijker)broek bij de taille veel te wijd zit, maar als ik dan een maat kleiner probeer krijg ik mijn benen, laat staan heupen, er niet in...
Dus: waar hebben jullie die spijkerbroek gevonden die rekening houdt met een slanke taille i.c.m. brede heupen, stevige benen en grote ronde billen?
dinsdag 3 juni 2008 om 23:01
Nog een Esprit fan.
verschillende modellen, gewoon in confectiematen en ook nog eens de keuze tussen short-medium-long. Handig dus als je korte of lange benen hebt. En stretch!
Ooit heb ik eens de Esprit tip op dit forum gelezen. Afgelopen zaterdag 2 spijkerbroeken gekocht en hier ben ik echt heel blij mee!
verschillende modellen, gewoon in confectiematen en ook nog eens de keuze tussen short-medium-long. Handig dus als je korte of lange benen hebt. En stretch!
Ooit heb ik eens de Esprit tip op dit forum gelezen. Afgelopen zaterdag 2 spijkerbroeken gekocht en hier ben ik echt heel blij mee!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
woensdag 4 juni 2008 om 08:44
Bedankt voor de reacties
laat ik nu toevallig een paar dagen geleden een jeans van Esprit besteld hebben op hun site! Model boyfit, ben benieuwd, hij gaat vandaag bezorgd worden.
Die playfit onthou ik ook, had die ook al gezien op de site en die leek me ook wel wat.
Probleem bij Only bij mij is, is dat ik meestal net niet in de grootste maat pas.. :( Soms wil 33 nog wel lukken, maar moet meestal toch echt een 34 hebben en die hebben ze daar niet altijd bij elk model.
laat ik nu toevallig een paar dagen geleden een jeans van Esprit besteld hebben op hun site! Model boyfit, ben benieuwd, hij gaat vandaag bezorgd worden.
Die playfit onthou ik ook, had die ook al gezien op de site en die leek me ook wel wat.
Probleem bij Only bij mij is, is dat ik meestal net niet in de grootste maat pas.. :( Soms wil 33 nog wel lukken, maar moet meestal toch echt een 34 hebben en die hebben ze daar niet altijd bij elk model.
donderdag 5 juni 2008 om 19:34
Ben vandaag geslaagd voor maar liefst 2 spijkerbroeken! Ben helemaal blij.
Ene is van Esprit, model Town Fit. Andere is van Bijenkorf huismerk. Alleen die van Esprit wijkt een klein beetje van achter, maar dat komt goed met een riem.
Verder nog 3 verschillende Play Fits online besteld, dus ben benieuwd. Ik hoop niet dat ze allemaal passen eigenlijk whaha, want dan moet ik kiezen :P
Heb ook een Kuyichi jeans gepast, maar helaas, maat 33 was te klein voor mij, mijn benen kwamen er niet helemaal in :(
Zag geen 34 hangen.. of hebben ze die uberhaupt niet van Kuyichi?
Ene is van Esprit, model Town Fit. Andere is van Bijenkorf huismerk. Alleen die van Esprit wijkt een klein beetje van achter, maar dat komt goed met een riem.
Verder nog 3 verschillende Play Fits online besteld, dus ben benieuwd. Ik hoop niet dat ze allemaal passen eigenlijk whaha, want dan moet ik kiezen :P
Heb ook een Kuyichi jeans gepast, maar helaas, maat 33 was te klein voor mij, mijn benen kwamen er niet helemaal in :(
Zag geen 34 hangen.. of hebben ze die uberhaupt niet van Kuyichi?
donderdag 5 juni 2008 om 22:42
zaterdag 7 juni 2008 om 14:02
Lol, ik ben toevallig van de week met een collega Miss Etam naar binnen gegaan.... heel IEUW ja! Voordat we naar binnen gingen keken we ook eerst om ons heen of we geen bekenden zagen hahaha ;)
Maar niks gevonden daar.
Heb vandaag een play fit van Esprit binnen gekregen! Zit werkelijk geweldig! Wijkt nog wel iets aan de achterkant boven de billen :P, maar niet heel ernstig ofzo, is gewoon op te lossen met een riem. Maatje kleiner gaat 'm niet worden met mijn bil- en beenformaat, daar ga ik op zekers niet in komen
Bedankt voor de super tip dames
Nog een vraag: welke lengtemaat nemen jullie altijd van Esprit en wat is jullie lengte?
Ik had lengte 33 genomen, maar die was met mijn 1.73m te lang! Huh? Hou m nog ff en heb nu ook een 31 besteld om te vergelijken.
zaterdag 7 juni 2008 om 14:45
woensdag 2 juli 2008 om 20:18
donderdag 10 juli 2008 om 22:51
Hier nog iemand met zo'n figuur. En ook ik ben tevreden over mijn EDC by Esprit broek (op de website bij mannen-lage taille-crane fit, ben het alleen niet eens met die alge taille maar goed). Moet wel zeggen dat ik meer van de baggy broeken ben, met hoge taille. Heupbroeken moet ik al niet hebben, dus ik kom meestal uit bij de mannenafdeling :P Heb laatst ook nog een spijkerbroek met wijd uitlopende pijpen gekocht bij H&M in de aanbieding voor 20 euro Maar voor mij is dus de mannenafdeling meestal nog de place to be.