Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden heb je ontmoet?

21-07-2013 01:05 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon ordinair nieuwsgierig eigenlijk . Welke beroemdheden/bekende personen heb je ontmoet en vooral....hoe waren ze? Ik zal dan ook meteen aftrappen, ik vergeet er vast een paar maar dan post ik later nog wel eens. Oh en 'for the record' , nee ik ben geen handtekeningenjager of creepy stalker ; )



André van Duin - schat van een man. Heel rustig en vriendelijk. Wat een lieverd.



René Mioch - heel grappig. Had ik eigenlijk niet verwacht.



Ruben Nicolai - het enige wat ik dacht was 'tjezus wat is ie lang. En dun. En lang.' Maar heel sexy



Simone Kleinsma - stond ineens naast me te kettingroken . Had ik niet verwacht van een zangeres overigens. Maar ze was heel gezellig.



Nigella Lawson - prachtig. Zo'n mooie vrouw.



Gloria Estefan - klein! Heel Hollywood dun en heel veel make up. Verder kan ik er niet veel over zeggen, het was ook een vrij korte ontmoeting.



En jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 21 juli 2013 @ 10:33:

[...]





Ik heb zo'n zelfde soort ervaring met hem,kreeg er zelfs een duw/stomp bij.Ok ik keek stiekem onder de circustent maar toch. Hadden eigenlijk gewoon aangifte moeten doen.



Paar jaar geleden was hij hier op de kermis en ik er naar toe met dochter van vrienden,zij wilde graag een handje geven of zo. Nou hij leek wel dronken en snauwde alle kinderen af.

Ik zei iets van '' Doe ff normaal vent'' en hij begon te schelden niet normaal.

Snap die vent echt niet echt een mega klootzak.Ik ben hem diverse keren tegengekomen in de stad / het dorp (woon in deomgeving) en die waren op dezelfde manier. Hij stapt uit een grote Mercedes, bontjas die over de straat sleept (hij is klein) en verschrikkelijk onaardig. Dat die man clown is geworden zeg! Als hij daar nu toelatingsexamen voor zou moeten, zou hij niet eens door de eerste voorrronde komen.
Oja, Herman Brood ook een keer toen ik in een theater bij de garderobe stond. Hij kwam zijn jas afgeven. Collega zei dat hij naar de artiesteningang moest gaan. Hij zei ik ben geen artiest en ik ga lekker hier naar binnen. Vond ik leuk. Heb hem verder niet gesproken trouwens hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:TequilaVixen schreef op 21 juli 2013 @ 11:54:

Oja, Herman Brood ook een keer toen ik in een theater bij de garderobe stond. Hij kwam zijn jas afgeven. Collega zei dat hij naar de artiesteningang moest gaan. Hij zei ik ben geen artiest en ik ga lekker hier naar binnen. Vond ik leuk. Heb hem verder niet gesproken trouwens hoor.Oh, Herman Brood heb ik ook eens ontmoet. Hij dook op toen ik in een verlaten, donker steegje in Amsterdam liep. Hij had zijn gezicht wit gepoederd en liep naar me toe met een verwilderde blik. En hard lachen toen ik van hem schrok.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader heeft veel BN'ers ontmoet toen hij nog in de Schouwburg werkte. Leuke verhalen hoor je dan.

Altijd weer bijzonder als Frans Bauer op trad. Hij en zijn vader zijn heel aardig.

Jochem Meijer is ook aardig.
Alle reacties Link kopieren
Tussen ontmoeten en ontmoeten zit hier denk ik ook een heel verschil.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel nl talige artiesten gezien van dichtbij, maar niet gesproken.

Dit kunnen zoveel mensen zeggen. Je gaat even naar het megapitatenfestijn of iets dergelijks en je ziet er genoeg.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb Michael Jackson ontmoet, toen ik uit de Big Thunder Mountain kwam in Disneyland kwam hij door de ingang naar boven en ik botste bijna tegen hem op. Hij was een kop kleiner dan ik en liep met een zakdoek voor zijn mond en een megabeker popcorn.

Hij zei Hi how are you doing ? Ik kon nog net fine stamelen en mezelf voor mijn kop slaan dat ik mijn fototoestel bij man had achtergelaten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft Kurt Cobain een handje mogen geven toen ze optraden in Paradiso. Is hij nog steeds apetrots op.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
In de categorie kinderhelden hebben we nog ontmoet:



Kabouter Plop, Klus, Smal en Kwebbel. Allemaal professionals en te leuk om je kind te zien stralen als ze hun studio100 helden ontmoeten. Klus is overigens verreweg de sympathiekste 'kabouter'. Wat een leuke vent is dat. Heel veel geduld, neemt echt de tijd voor een foto en een gesprekje. Hij is zo grappig. Een echte kindervriend. Smal is ook een schat, ze bleef net zo lang zitten tot elk kindje genoeg aandacht had gehad. En Kwebbel is een heerlijke knuffelkont. Dochter was helemaal in de wolken. Plop zelf is wat afstandelijker. Maar ik heb gezien hoe achterlijk mensen kunnen doen dus ik begrijp zijn houding ergens wel. Er werd aan zijn armen getrokken, en een vrouw duwde hondsbrutaal haar dreumes in Plop's armen. Ze liet het kind letterlijk los, Plop kon het kind nog net opvangen. En toen FLITS de foto. Onbegrijpelijk



Dirk Scheele. Ik vind hem vreselijk op tv maar mijn zoon vindt hem geweldig. Dus wij op naar de theatershow en naderhand ontmoet. Erg aardige vent en een stuk beter te behappen dan zijn alter ego haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 21 juli 2013 @ 11:18:

Gerrie Kneteman, die heb ik nog paardrijles gegeven (en ook z'n vrouw en kinders)Ben jij klein donker en altijd kattig?
André Hazes, hij kwam de weg vragen ( nog geen tom-tom in die tijd ) , hem die uitgelegd en toen bleef hij even een praatje maken, daarna bedankte hij mij en noemde me een engel



De mannen van Rowwen hèze, regelmatig een praatje meegemaakt.

Eentje heeft nog op school gezeten bij mij en stond in de pauzes weleens bij onze groep ( kwam later pas bij de band ).

Hele normale aardige gozers.



Prins van Mongolie ( Gerard Meijers ), waarschijnlijk niet bij velen bekend maar google en je vindt van alles.

Vroeger regelmatig gesprekken mee gevoerd, zie hem nu niet zo vaak meer. heel apart figuur.



Armand, een klein , iel mannetje, in het echt nog ''griezeliger'', veel blowen en drank nuttigen, niet veel mee gepraat ( moest voornamelijk zorgen voor voldoende drank maar kwam wel aardig over .
quote:dolfje schreef op 21 juli 2013 @ 10:34:

[...]





Ooh dat wil ik ook! Ja, vind ik ook leuk! Jou.
quote:itsme26 schreef op 21 juli 2013 @ 09:50:

Ik heb de eer gehad om onze Leo te ontmoeten. Gewoon een BN'er op mijn simpele dakterras



OMG hopen dat niemand bovenstaande serieus neemt. Dan sta ik er gekleurd op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk nog nooit bekende mensen ontmoet.



Wel gezien op zich.... lang geleden stond mijn broer zo'n 10 cm af van John de Wolf...



Oh, toch wel een bekende ontmoet...

Het was in de tijd van de megafestatie en de versie van Liever dan Lief van Tim Immers.

Een vriendin van mij was nogal gek van hem, dus dat moest en zou met hem op de foto. Ik heb de foto's gemaakt.

Vroeg hij of ik ook nog op de foto wilde. "Euh nee, dat hoeft niet", heb ik gezegd...

Keek hij wel raar van op
Die eleonora is ook heel gewoon gebleven. Je verwacht het niet, maar ze kookt gewoon zelf, uit pakjes en zakjes.
Edwin van de Sar, woonde ik bij in de buurt.



Pieter van den hoogenband, die was op dat moment heel erg aan het opscheppen over zijn olympische spelen auto en kwam niet bepaald sympathiek over.



Verder niemand en eerlijk gezegd maakt het me ook weinig uit. Want wat veel mensen weleens vergeten: het zijn gewoon mensen die doodnormale dingen doen alleen komen ze met hun werk in de openbaarheid.
quote:Eleonora schreef op 21 juli 2013 @ 08:12:

[...]





En, hoe was ik, in het echt?

Ze praat tegen me.....

OMG
Geld een kaartje sturen ook? Dan heeft mijb kaartje Eleonora ontmoet!

Frans bauer, hoe kon ik die vergeten..

Ze waren in t zh, toen mijn broertje geboren werd
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora schreef op 21 juli 2013 @ 13:11:

[...]





Ja, vind ik ook leuk! Jou.U heeft meel
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2013 @ 13:30:

Die eleonora is ook heel gewoon gebleven. Je verwacht het niet, maar ze kookt gewoon zelf, uit pakjes en zakjes.



Jij bent bij haar thúis geweest ??



Of heb je de lege verpakkingen gezien ? (je hoort wel eens dat vuilniszakken van beroemdheden worden geplunderd om meer over hen te weten te komen, niet dat ik denk dat jij -als beroemd en gerespecteerd forummer- dit zult doen, maar je bent ook maar een mens...)
Alle reacties Link kopieren
Frans Bauer, heb ik ook ontmoet. wat was ik zenuwachtig...
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2013 @ 01:35:

maar de Kardashians zijn heel behulpzaam. Kim dekt de tafel en haar moeder karnt de boter.Dat had ik nou nooit van die twee verwacht
Alle reacties Link kopieren
Heel erg veel, vooral omdat ik een tijdje bij Boulevard heb gewerkt. Daarna maakten 'beroemdheden' niet veel indruk meer op me, je raakt er zo aan gewend.



Mijn leukste ontmoeting was met de Backstreet Boys waar ik jaren en jaren fan van ben geweest (en stiekem nog steeds ben). Dit had niets met het werk te maken overigens.
quote:carmen5 schreef op 21 juli 2013 @ 14:00:

[...]





Jij bent bij haar thúis geweest ??



Of heb je de lege verpakkingen gezien ? (je hoort wel eens dat vuilniszakken van beroemdheden worden geplunderd om meer over hen te weten te komen, niet dat ik denk dat jij -als beroemd en gerespecteerd forummer- dit zult doen, maar je bent ook maar een mens...)Natuurlijk ben ik bij haar thuis geweest. 25 euro entree kon ik betalen. Mijn kinderen kregen 2 euro korting
quote:Kokolientje schreef op 21 juli 2013 @ 12:38:

Ik heb Michael Jackson ontmoet, toen ik uit de Big Thunder Mountain kwam in Disneyland kwam hij door de ingang naar boven en ik botste bijna tegen hem op. Hij was een kop kleiner dan ik en liep met een zakdoek voor zijn mond en een megabeker popcorn.

Hij zei Hi how are you doing ? Ik kon nog net fine stamelen en mezelf voor mijn kop slaan dat ik mijn fototoestel bij man had achtergelaten Jeetje als je een handtekening van the King off pop had, had je er nog veel geld voor kunnen vragen ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven