Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden heb je ontmoet?

21-07-2013 01:05 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon ordinair nieuwsgierig eigenlijk . Welke beroemdheden/bekende personen heb je ontmoet en vooral....hoe waren ze? Ik zal dan ook meteen aftrappen, ik vergeet er vast een paar maar dan post ik later nog wel eens. Oh en 'for the record' , nee ik ben geen handtekeningenjager of creepy stalker ; )



André van Duin - schat van een man. Heel rustig en vriendelijk. Wat een lieverd.



René Mioch - heel grappig. Had ik eigenlijk niet verwacht.



Ruben Nicolai - het enige wat ik dacht was 'tjezus wat is ie lang. En dun. En lang.' Maar heel sexy



Simone Kleinsma - stond ineens naast me te kettingroken . Had ik niet verwacht van een zangeres overigens. Maar ze was heel gezellig.



Nigella Lawson - prachtig. Zo'n mooie vrouw.



Gloria Estefan - klein! Heel Hollywood dun en heel veel make up. Verder kan ik er niet veel over zeggen, het was ook een vrij korte ontmoeting.



En jullie?
Maxima met Alexander en de drie meiden in een supermarkt in Wassenaar, Maxima stootte tegen mij op en zei niet eens sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:jagten schreef op 21 juli 2013 @ 14:38:

Maxima met Alexander en de drie meiden in een supermarkt in Wassenaar, Maxima stootte tegen mij op en zei niet eens sorry.Nee natuurlijk niet,jij had je moeten verontschuldigen dat je in de weg liep
En Bas Muijs die woont bij mij in de buurt dus zie ik geregeld bij de AH
quote:dolfje schreef op 21 juli 2013 @ 14:40:

[...]





Nee natuurlijk niet,jij had je moeten verontschuldigen dat je in de weg liep

Ja nog gekker hahahahaha nee zij pakte een tijdschrift en stootte per ongeluk mij aan

Amalia zeuren om een kinder cd/doosje die ze niet kreeg, de volgende dag was ze jarig zei Maxima en moest het terug zetten dat gezicht van Amalia
Alle reacties Link kopieren
quote:aaquamarine schreef op 21 juli 2013 @ 08:43:





Verder vroeger (kan wel zomaar 20 jaar geleden zijn) eens wat voetballers van PSV, waarvan ik me Wim Kieft en Hans van Breukelen nog kan herinneren als leuke gasten.





Aaaaah, Hans van Breukelen, die kwam regelmatig in de kroeg waar ik werkte. Wat een intens vervelende vent zeg. En daar kwam ook een gast uit de eerste Big Brother, geen idee meer hoe die heette, ook al zo'n naar ventje.



Verder heb ik redelijk wat nederlandse acteurs ontmoet/mee gewerkt en wat schrijvers. Maar weinig blijvende herinneringen aan hoe die mensen dan waren. Gijs Scholten van Asschat is wel echt aardig en een boeiende man. Peter Blok is vervelend. Oh, en de schrijver A.L. Snijders is fantastisch. Wat een enorm originele, eigenzinnige man. Net als Toon Tellegen trouwens, hoe je zo briljant en verschrikkelijk aardig kunt zijn. Leuk is dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kennelijk ooit eens een beroemde (NL) voetballer aan mijn supermarktkassa gehad.

En ik maar denken dat alle mannelijke vakkenvullers naar mij aan het staren waren.



En in een andere winkel waar ik gewerkt heb: Ruben Nicolai, met vriendin (denk ik). Hij bleef bellen terwijl hij aan het afrekenen was, ik bleef tegen hem praten zoals ik altijd deed wanneer iemand bellend wilde afrekenen (*ubervriendelijke naieve ik-heb-niet-gemerkt-dat-je-aan-het-bellen-bent-blik*: wilt u er misschien een tasje omheen? en dan blijven wachten op antwoord). Vriendin leek zich een beetje te ergeren aan zijn houding en nam met een grote 'bedankt' het tasje in ontvangst.



Verder nog nooit gratis een beroemdheid ontmoet.
Alle reacties Link kopieren
Babette van Veen en Guusje Nederhorst op een terras aan het strand. Lief en gezellig.

Jennifer Hoffman in de trein, een schatje.

Eddy Zoey op een feest, klein en beetje verlegen.

Marc de Hond, enthousiaste aardige jongen.

Pim Fortuyn. Vreselijk.

Gijs Naber, leuke vriendelijke jongen

Hadewych Minis, luidruchtig en aardig.
Ik ben een keer tegen Wim de Bie op gebotst, op het Damrak. "Pardon mevrouw", zei hij heel beleefd. Ik schrok me dood, want het was de eerste keer dat iemand mevrouw tegen me zei.



Ook ben ik Jos Groothuizen van Vulcano een keer tegengekomen in de kroeg. We begonnen meteen te zingen van 'als je haar maar goed zit', en Jos was ontzettend blij met ons want hij zat net met iemand te praten die niet wilde geloven dat hij vroeger beroemd was geweest. Uit dankbaarheid heeft hij ons de rest van de avond vol gegoten met rumcola.



Een minder leuke kroegontmoeting was die met de Havenzangers. Ik zat daar in mijn eentje op een vriend te wachten en toen wilden de Havenzangers (die daar schijnbaar een gig hadden) dus bier met mij drinken en hun politieke overtuigingen met me delen. Dat bier ging nog, maar die politieke denkbeelden... brrr.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2013 @ 14:33:

[...]





Natuurlijk ben ik bij haar thuis geweest. 25 euro entree kon ik betalen. Mijn kinderen kregen 2 euro kortingHet zal het geld dubbel en dwars waard geweest zijn.
Ik ben ooit enorm bepoteld en begraaid door een niet nader te noemen BN-er. Als ik er nog aan terug denk word ik rood tot achter mijn ellebogen.



En verder praat ik niet over de mensen die ik wel of niet of misschien ken
@Waarbij: wat hebben we nou aan zo'n post. Námen willen we horen!
Ad Visser (woonde om de hoek bij ons in Bussum, niet aardig)

Wim de Bie (woonde op de andere hoek, heel aardig)

Marente de Moor (mee in de klas gezeten, leuk mens)

Anouk Out (dochter van) (Zat met haar op de mavo maar waren geen vriendinnen)

Wieteke van Dort (aardig maar als je incognito wil moet je je niet zo opvallend incognito kleden...)

Hoeheetdieman van per seconde wijzer? (vluchtig gezien op station Hilversum, wat een dikke bril!)

Viggo Waas (gymleraar middelbare school, enorm leuke vent met goede humor)

Peter Heerschop (gymleraar op diezelfde school, met nog meer humor dan Viggo, sorry Viggo )

Lisa Portengen (zat op diezelfde school, apart type maar niet onaardig)

Clarence Seedorf (jaaaa ook weer die middelbare school, aardige jongen)

Orlando trustfull (middelbare school, ooit gezien hoe hij een ander (veel jonger) kind een klap in zijn gezicht gaf omdat hij hem bijna omver liep....)

Jurgen raymann, zegt geen buitenvrouw te hebben maar er zijn wel andere berichten

Tuinman Rob (daar zat ik eens met een scharrel op zijn verjaardag jaren geleden en ik me maar afvragen waar ik die man toch van kende , lekker biertje van 'm gedronken )

En ik weet zeker dat ik er een aantal vergeet.
Alle reacties Link kopieren
Andrea Bocelli, best arrogant. Zag me niet staan!
quote:Anyco schreef op 21 juli 2013 @ 16:23:

Ad Visser (woonde om de hoek bij ons in Bussum, niet aardig)

Wim de Bie (woonde op de andere hoek, heel aardig)

Marente de Moor (mee in de klas gezeten, leuk mens)

Anouk Out (dochter van) (Zat met haar op de mavo maar waren geen vriendinnen)

Wieteke van Dort (aardig maar als je incognito wil moet je je niet zo opvallend incognito kleden...)

Hoeheetdieman van per seconde wijzer? (vluchtig gezien op station Hilversum, wat een dikke bril!)

Viggo Waas (gymleraar middelbare school, enorm leuke vent met goede humor)

Peter Heerschop (gymleraar op diezelfde school, met nog meer humor dan Viggo, sorry Viggo )

Lisa Portengen (zat op diezelfde school, apart type maar niet onaardig)

Clarence Seedorf (jaaaa ook weer die middelbare school, aardige jongen)

Orlando trustfull (middelbare school, ooit gezien hoe hij een ander (veel jonger) kind een klap in zijn gezicht gaf omdat hij hem bijna omver liep....)

Jurgen raymann, zegt geen buitenvrouw te hebben maar er zijn wel andere berichten

Tuinman Rob (daar zat ik eens met een scharrel op zijn verjaardag jaren geleden en ik me maar afvragen waar ik die man toch van kende , lekker biertje van 'm gedronken )

En ik weet zeker dat ik er een aantal vergeet.de helft van jou lijst is totaaaaaaal onbekend. Behalve Wieteke en Wim.
quote:carmen5 schreef op 21 juli 2013 @ 16:05:

[...]





Het zal het geld dubbel en dwars waard geweest zijn.O, ze deed best aardig.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juli 2013 @ 16:28:

[...]



de helft van jou lijst is totaaaaaaal onbekend. Behalve Wieteke en Wim.Dat ligt vast aan jou leeftijd
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2013 @ 16:16:

@Waarbij: wat hebben we nou aan zo'n post. Námen willen we horen!De pot verwijt de ketel....ik wil alles weten over het politieke gedachtegoed van de Havenzangers (lameraaien: zal een flinke dosis VOC-mentaliteit inzitten)
Alle reacties Link kopieren
Christope Haddad (Nick uit GTST) een keer mee gekletst: hij kwam aardig en sympathiek over. Hele kleine man trouwens.



Frans Bauer jaren geleden (ergens halverwege de jaren '90, toen hij nog niet echt doorgebroken was): zou je niet verwachten maar ik stond met een verpleegster in de lift in het ziekenhuis toen Bauer tegen die verpleegster een ranzige opmerking maakte.



Edwin Rutten (ome Willem) in een supermarkt. De jongen achter de kassa zei "Hallo, ome Willem" en toen zei Edwin Rutten "Dag Rakker". Niet echt ontmoet dus maar wel sympathiek hoe hij reageerde.



Willem Duys stond een keer achter mij in de rij in een winkel. Toen begon hij uit het niets te vertellen dat hij op weg was naar Zuid-Frankrijk. Ik dacht "wie is die man toch". Kwam wel aardig over.



Bryan Roy een keer ontmoet (de oud-voetballer en ex van Nada van Nie). Heel vervelend mannetje die zich op een manier gedroeg van "weet je wel wie ik ben"?
Wilders, dat is onze buurman zowat
Sorry Lady, in ruil voor het niet openbaar maken van de video heb ik beloofd mijn mond te houden....
Oh, ik zie Rob de tuinman in een lijstje....doet me eraan denken dat Dennis (weet zijn achternaam niet meer, maar hij was ook zo'n klusser in een of ander programma) hier in de buurt woont. Maar ik heb hem nooit gesproken, dus kan er niks zinnigs over zeggen. Nuttig he?



deze dus. Dennis Mulder.

Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 21 juli 2013 @ 16:52:

[...]





De pot verwijt de ketel....ik wil alles weten over het politieke gedachtegoed van de Havenzangers (lameraaien: zal een flinke dosis VOC-mentaliteit inzitten)Nou, een beetje empathie hé. Je zal maar nietsvermoedend in een kroeg zitten en door de Havenzangers ingesloten worden.
quote:Starshine schreef op 21 juli 2013 @ 16:52:

[...]





De pot verwijt de ketel....ik wil alles weten over het politieke gedachtegoed van de Havenzangers (lameraaien: zal een flinke dosis VOC-mentaliteit inzitten)Inderdaad, en veel geklaag over buitenlanders die hier komen profiteren en zo. Niet mijn kopje bier thee.
quote:goudenmeid schreef op 21 juli 2013 @ 16:52:

Christope Haddad (Nick uit GTST) een keer mee gekletst: hij kwam aardig en sympathiek over. Hele kleine man trouwens.



Frans Bauer jaren geleden (ergens halverwege de jaren '90, toen hij nog niet echt doorgebroken was): zou je niet verwachten maar ik stond met een verpleegster in de lift in het ziekenhuis toen Bauer tegen die verpleegster een ranzige opmerking maakte.



Edwin Rutten (ome Willem) in een supermarkt. De jongen achter de kassa zei "Hallo, ome Willem" en toen zei Edwin Rutten "Dag Rakker". Niet echt ontmoet dus maar wel sympathiek hoe hij reageerde.



Willem Duys stond een keer achter mij in de rij in een winkel. Toen begon hij uit het niets te vertellen dat hij op weg was naar Zuid-Frankrijk. Ik dacht "wie is die man toch". Kwam wel aardig over.



Bryan Roy een keer ontmoet (de oud-voetballer en ex van Nada van Nie). Heel vervelend mannetje die zich op een manier gedroeg van "weet je wel wie ik ben"?
quote:carmen5 schreef op 21 juli 2013 @ 16:57:

[...]





Nou, een beetje empathie hé. Je zal maar nietsvermoedend in een kroeg zitten en door de Havenzangers ingesloten worden.Dabbedoelik. Ik heb mijn hele eigen risico er doorheen moeten draaien voor EMDR.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven