Hij negeert mij zomaar

27-03-2013 20:21 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, jullie raden nooit wat er is gebeurd. Maar 1 of andere lamlul van een man negeert mijn smsje zomaar, helemaal zomaar! Ik vroeg hoe het met hem ging, maar gewoon geen reactie! Hoe durft hij het, ik ben zo kwaad. Hij is zomaar just not that into me. Ik wil degene zijn die hem negeert, hij mag mij niet negeren. Punt uit.
Hey veertje het soort man wat jij zoekt woont in Noorwegen.
quote:Summerdance schreef op 29 maart 2013 @ 21:45:

[...]



HEEL beeldend Dib!



Ja sorry Sum, Pasen and all voor de deur. Dan denk ik in kippetjes en aanverwanten



TO is gewogen en zo licht als een veertje bevonden, tsja, ken gebeuren
Geen idee of dit nu wel of geen troll gehalte heeft.



Ik heb zelf het idee dat dit topic een beetje tweeledig is:



- deels balen dat er geen reactie komt van de man in kwestie. En wie herkent zichzelf daar nu echt totaal helemaal niet in, om dat niet te snappen als het leuk was. Ik best een beetje

- deels met een knipoog vanuit TO om te zeggen: hey, ja, balen alleen de wereld vergaat niet, ga het niet kapotanalyseren. Next!



Niettemin klinkt het ook zeker als prinsessengedrag en nee, daar ben ik als vrouw ook niet van gediend. Hell, als ik een man was had ik haar voltijds in de duck-out gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 27 maart 2013 @ 20:28:

[...]





Heb een uurtje geleden een sms gestuurd. Ik ben 23 en hij is 27. Meestal reageert hij meteen

23, weet je het zeker? Niet 13?



Dramaqueen met aandachttekort
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 29 maart 2013 @ 21:29:

Natuurlijk vind ik het lullig dat de lamlul mijn smsje negeert. Maar ik vind het dan weer een verzachtende omstandigheid dat meneer de lamlul nooit in mn broekje heeft gezeten.

En dat vind jij positief? Dat hij blijkbaar wel beter kan krijgen?



Klinkt eerder als jouw verlies dan het zijne...
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd naar een update. Alles goed afgelopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:

Ik ga niet liegen..ik wil dat iedere man into me is



Het is aan een dame om te bepalen of ze de man weigert of nog een kans geef, dus ja hij moet als een puppy achter me aan rennen als ik hoffelijk besluit om hem te sms'en...dat hij uberhaupt de eer krijgt dat ik hem sms en dat hij mijn aller-smsje negeert, is iets zeer kwalijks Serieus? Oh nee, natuurlijk niet. Iets subtieler trollen graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven