Entertainment alle pijlers

Welke beroemdheden heb je ontmoet?

21-07-2013 01:05 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon ordinair nieuwsgierig eigenlijk . Welke beroemdheden/bekende personen heb je ontmoet en vooral....hoe waren ze? Ik zal dan ook meteen aftrappen, ik vergeet er vast een paar maar dan post ik later nog wel eens. Oh en 'for the record' , nee ik ben geen handtekeningenjager of creepy stalker ; )



André van Duin - schat van een man. Heel rustig en vriendelijk. Wat een lieverd.



René Mioch - heel grappig. Had ik eigenlijk niet verwacht.



Ruben Nicolai - het enige wat ik dacht was 'tjezus wat is ie lang. En dun. En lang.' Maar heel sexy



Simone Kleinsma - stond ineens naast me te kettingroken . Had ik niet verwacht van een zangeres overigens. Maar ze was heel gezellig.



Nigella Lawson - prachtig. Zo'n mooie vrouw.



Gloria Estefan - klein! Heel Hollywood dun en heel veel make up. Verder kan ik er niet veel over zeggen, het was ook een vrij korte ontmoeting.



En jullie?
Ah tnx LV, ik kan weer rustig slapen. Sorry dat ik inderdaad niet wat empathischer reageerde. Slaat de therapie een beetje aan?
quote:goudenmeid schreef op 21 juli 2013 @ 16:52:



Edwin Rutten (ome Willem) in een supermarkt. De jongen achter de kassa zei "Hallo, ome Willem" en toen zei Edwin Rutten "Dag Rakker".

Alle reacties Link kopieren
Frank Boeijen! Kwam hem tegen in een kroeg ik was met een vriend en zus. We raakten in gesprek, die kroeg ging sluiten. Frank nodigde ons uit met de taxi mee te gaan naar een andere kroeg. Die bleek dicht dus reden we naar zijn huis. Daar muziek geluisterd, gedanst en bij het ochtendgloren weer naar huis gegaan. Ik vond hem erg aardig maar wel een charmeur, later nog een paar keer tegen gekomen en hij kende me nog ;)



O ja en Daan Schuurmans op straat in Amsterdam, lekker ding is dat.
quote:Starshine schreef op 21 juli 2013 @ 17:00:

Ah tnx LV, ik kan weer rustig slapen. Sorry dat ik inderdaad niet wat empathischer reageerde. Slaat de therapie een beetje aan?Het gaat al wat beter. Soms word ik nog zwetend wakker en dan lig ik keihard De Klok Van Arnemuiden te zingen.
Oh ja, Frank Boeijen! Daar heb ik wel eens mee zitten blowen .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2013 @ 17:07:

Oh ja, Frank Boeijen! Daar heb ik wel eens mee zitten blowen .Hahaha yep wie heeft er als vrouw uit de zachte G regio niet mee gezoend eh geblowd
Eh, ik woonde toen in Alkmaar hoor . En inderdaad herkende hij ons daarna elke keer weer en dan werden we uitgenodigd in de kleedkamer. Dat gecharmeer heb ik niet zo ervaren, daar was ik te jong voor. Dus een keurig nette kerel ook nog .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2013 @ 17:07:

Oh ja, Frank Boeijen! Daar heb ik wel eens mee zitten blowen .



Hij is toch klein van stuk, die Boeijen ?

Het viel me een keer op toen ik hem zag lopen.



Het valt me wel vaker op bij bekende mensen. Je denkt dat ze van normale lengte of lang zijn, en dan zijn ze in het echt aan de kleine kant.

Tja, die geldingsdrang die ze beroemd heeft gemaakt heeft hier natuurlijk alles mee te maken : )
Klopt. Henny Vrienten is ook zo'n klein kereltje. Hem en Ernst heb ik ook meermaals ontmoet, maar dat was geen toeval meer te noemen, eerder stalken.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2013 @ 17:16:

Klopt. Henny Vrienten is ook zo'n klein kereltje. Hem en Ernst heb ik ook meermaals ontmoet, maar dat was geen toeval meer te noemen, eerder stalken.Je bedoelt dat jij ze achterna zat enzow?
Alle reacties Link kopieren
Mick Jagger,Charlie Watts en Bill Wyman.
Hey Lord,don't ask me questions
Alle reacties Link kopieren
Nu al gequote op een fap-site! Hier dus!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Ik ging vroeger veel naar de iT en Roxy, daar liepen ze gewoon los.



Backstreet Boys, Patricia Paay en Adam Curry, Paris Hilton, Danny Rook, Thom Hofman, Mayday. Grace Jones, dat soort figuren.



Verder DMX (één of andere rapper). Tiësto, Armin, Afrosjaak. Dj's heb ik eigenlijk allemaal wel gekend voor ze wereldberoemd werden, mijn vriend was in de jaren negentig een bekende DJ, dus daar kwamen ze veel over de vloer.



Ik heb er verder niet echt een mening over. Sommigen zijn wel apart ja.



Ben verder niet meer echt actief in het uitgaansgebeuren.
Herman Brood was een artistieke schat. Lieve man. Met Frank Boeijen nog weleens doorgehaald in een kroeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 juli 2013 @ 17:16:

Klopt. Henny Vrienten is ook zo'n klein kereltje. Hem en Ernst heb ik ook meermaals ontmoet, maar dat was geen toeval meer te noemen, eerder stalken.



Wel fijn dat je het zelf toegeeft.



Ik heb ook wel eens gestalkt, welke 14/15-jarige niet.
quote:waarbij schreef op 21 juli 2013 @ 17:21:

[...]





Je bedoelt dat jij ze achterna zat enzow?



Jeugdige onbezonnenheid he . En ik was echt misselijkmakend verliefd op Ernst, dat werkte ook al niet echt mee voor zijn privacy. Arme man .



Ik overweeg nog wel eens om hem een excuusbrief te sturen (ik heb zijn adres nog steeds ), maar ik ben bang dat dat dan ook weer verkeerd opgevat kan worden dus ik laat het allemaal verder maar.
quote:hanneke0805 schreef op 21 juli 2013 @ 11:26:



Corry Konings in het voorbijgaan.

Danny de Vito in Los Angeles, hij passeerde me en ik dacht hé, dat lijkt Danny wel totdat ik me realiseerde dat het best kon natuurlijk daar.... hij had haast.

Ja maar dit is toch niet ontmoeten maar gewoon in het wild gezien? Ik vind in het echt gezien iets heel anders.
quote:Kokolientje schreef op 21 juli 2013 @ 12:38:

Ik heb Michael Jackson ontmoet, toen ik uit de Big Thunder Mountain kwam in Disneyland kwam hij door de ingang naar boven en ik botste bijna tegen hem op. Hij was een kop kleiner dan ik en liep met een zakdoek voor zijn mond en een megabeker popcorn.

Hij zei Hi how are you doing ? Ik kon nog net fine stamelen en mezelf voor mijn kop slaan dat ik mijn fototoestel bij man had achtergelaten Ik zie nu groen. Van jaloezie that is
Alle reacties Link kopieren
quote:Nastik schreef op 21 juli 2013 @ 18:47:

Ik ging vroeger veel naar de iT en Roxy, daar liepen ze gewoon los.



Backstreet Boys, Patricia Paay en Adam Curry, Paris Hilton, Danny Rook, Thom Hofman, Mayday. Grace Jones, dat soort figuren.



Verder DMX (één of andere rapper). Tiësto, Armin, Afrosjaak. Dj's heb ik eigenlijk allemaal wel gekend voor ze wereldberoemd werden, mijn vriend was in de jaren negentig een bekende DJ, dus daar kwamen ze veel over de vloer.



Ik heb er verder niet echt een mening over. Sommigen zijn wel apart ja.



Ben verder niet meer echt actief in het uitgaansgebeuren.Danny Rook leeft die nog?
Alle reacties Link kopieren
Wat me gelijk te binnen schiet..



Yolanthe liep me laatst omver op Schiphol. Ze liep echt bijna door me heen. En geen sorry zeggen maar alleen arrogant kijken..
quote:goudenmeid schreef op 21 juli 2013 @ 21:22:

[...]





Danny Rook leeft die nog?Ja die had toch dat leuke datings programma met Tatum Dagelet chat choise ofso
Alle reacties Link kopieren
Bassie
quote:nina1966 schreef op 21 juli 2013 @ 12:50:

[...]



Ben jij klein donker en altijd kattig?

Klein, blond en vaak de slappe lach op die leeftijd



Hoezo? Heb jij paardrijlestrauma's door één of andere bitchy instructrice?
quote:elninjoo schreef op 21 juli 2013 @ 22:16:

[...]



Klein, blond en vaak de slappe lach op die leeftijd



Hoezo? Heb jij paardrijlestrauma's door één of andere bitchy instructrice?
Alle reacties Link kopieren
Najib Amhali ontmoet tijdens stappen, erg toffe vent



Rob Geus, vies mannetje die achter de jonge kippies aanloopt en te pas en on te pas roept tegen meiden "kijk daar word ik nou vrolijk van".



Andries de Jong (Big Brother & Temptation Island) hele sympathieke vent.



John de Wolf, woonde bij mij in de buurt. Hele leuke vent, geen arrogantie, en altijd die grote grijns op zijn snoet.



Dirk Taat, erg overtuigt van zichzelf



Sylvia Geersen, heel arrogant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven