Vindt hij mij niet aantrekkelijk?

26-07-2013 12:14 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik heb sinds 3 maanden een relatie, het loopt tot zover allemaal heel erg goed, maar er is 1 ding wat mij onzeker maakt: Hij geeft mij nóóit complimentjes over mijn uiterlijk.

Ik heb er over gepraat met hem en toen probeerde hij mij te verzekeren dat hij mij echt wel aantrekkelijk vindt.

Het probleem is alleen dat niet alleen het complimentjes geven mist, maar hij kijkt ook nooit naar mij. Als hij mij een begerige blik zou toewerpen dan zou ik nog kunnen zien dat hij mij aantrekkelijk en sexy vindt, maar zelf een begerige blik heb ik nooit van hem gehad.

Bijvoorbeeld: Ik kwam een keer naakt onder de douche vandaan en liep ik naar hem toe terwijl hij achter zijn computer zat, hij draaide zich om, praatte even met mij en ging toen gewoon weer verder met zijn computer bezigheden terwijl ik daar naakt stond te zijn. Hij leek geen één keer naar mijn lichaam te kijken. Het deed hem helemaal niks. Dit soort situaties komen wel vaker voor.

Ik ben uit mezelf echt niet onzeker bij mannen, in voorgaande relaties verdronk ik bijna in de complimentjes en de begerige blikken.

Ik snap gewoon niet wat hier aan de hand is en ik weet niet of ik zo wel verder wil...
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen die begerige blikken werpen op een naakte vrouw zijn meestal niet specifiek in haar naakte lichaam geinteresseerd, maar hebben een meer algemene oogafwijking.



óu sont les neiges d'antan

quote:caatje00 schreef op 26 juli 2013 @ 13:05:

Je kan toch ook aan andere dingen merken of iemand je aantrekkelijk vind?

Ja, mijn idee. En een relatie bestaat natuurlijk uit meer dan alleen maar met sex bezig zijn.

De eerste maanden ben je bezig als konijnen, dat staat vast, maar er komt ook een moment dat de rest van het leven ook weer een beetje mee telt, of zie ik dat nou verkeerd?
Een man die voortdurend geil naar je kijkt als je voorbij lopt lijkt me niets, maar ik wil toch wel graag merken dat mijn vriend me aantrekkelijk vind, dus ik vind het helemaal niet gek dat jij dat ook hebt.



Het lijkt er echter op dat het er bij hem niet inzit en dan is het aan jou om te bepalen of je dat te onzeker maakt of dat je het kunt accepteren, want steeds vissen naar complimentjes wordt voor beide partijen op den duur erg vervelend.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasuko schreef op 26 juli 2013 @ 12:19:

Heel erg verlegen?Ik denk dat een verlegen man nog snel de andere kant op kijkt als je naar hem kijkt, terwijl hij daarvóór wel begerig naar je keek.
World of Warcraft: Legion
Iris!!!!!! Hai meid, hoe is het?! Lang geleden zeg!!



Ik zou me ook zorgen maken. Het hoor erbij.



Ik heb een exemplaar die het onbeleefd vindt om naar me te kijken als ik me bv omkleed, haha. Hij is een enorm nette man, en dan denk ik ook weleens 'hallooooo, ik sta hier in mijn sexy onderbroekje...je mag kijken!!'



Maar hij kijkt ook vaak genoeg verlekkerd naar me, en geeft me heel veel complimentjes! Hoort we echt bij. Je wil toch dat hij je de leukste liefste mooiste en de geilste vindt, want jij bent zijn vriendin!
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 juli 2013 @ 12:28:

Ik ben al bijna 30 jaar met mijn man, ik ben niet moeders mooiste, maar hij kan nog altijd kwijlend naar me kijkenDoet me hieraan denken
quote:wellieb schreef op 26 juli 2013 @ 13:18:

Iris!!!!!! Hai meid, hoe is het?! Lang geleden zeg!!



Wellie! Ik kwam even en kijkje nemen, want ik heb even niets te doen op mijn werk (komkommertijd).
Alle reacties Link kopieren
Dag, Iris! Een lange tijd geleden dat ik je hier zag! Kom je dadelijk ook nog even naar het brandende-vragen-topic? Ze zullen verrast zijn.
World of Warcraft: Legion
Ja hoor. Leuk! Tot zo
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2013 @ 12:58:

[...]



Als partner continu over me heen loopt te kwijlen, dan kan ik daar aardig lodderig van worden op den duur, dat komt misschien omdat andere blijken van waardering ook erg door mij op prijs worden gesteld. Alles heeft z'n momenten. Tuurlijk is het belangrijk dat het gebeurt, maar als je je niet eens in je blote hol kunt vertonen zonder dat daar altijd maar geil gedoe op volgt, dan vind ik dat minder.

Ieder z'n ding.Nee, dat snap ik. Teveel is ook niet goed en helemaal niet ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Drie maanden is wel kort om niet meer begerig bekeken te worden....
Ik voel me zo moedellooos
quote:wellieb schreef op 26 juli 2013 @ 13:18:

Iris!!!!!! Hai meid, hoe is het?! Lang geleden zeg!!



Ik zou me ook zorgen maken. Het hoor erbij.



Ik heb een exemplaar die het onbeleefd vindt om naar me te kijken als ik me bv omkleed, haha. Hij is een enorm nette man, en dan denk ik ook weleens 'hallooooo, ik sta hier in mijn sexy onderbroekje...je mag kijken!!'



Maar hij kijkt ook vaak genoeg verlekkerd naar me, en geeft me heel veel complimentjes! Hoort we echt bij. Je wil toch dat hij je de leukste liefste mooiste en de geilste vindt, want jij bent zijn vriendin!Heb je nieuwe gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Hmm, heeft hij wel oooooit verteld dat hij je knap vind? De jongen waarmee ik nu ben gaf op het begin complimenten, maar dat is nu eigenlijk ook wel weg. Maar ik weet dat hij mij mooi en aantrekkelijk vindt. Heb je echt die bevestiging steeds nodig? Als alles verder goed zit, weet je heus wel dat je vriend je lekker, leuk, mooi vindt. En anders zou die heus niet met je zijn
quote:ThunderassMan schreef op 26 juli 2013 @ 15:17:

[...]





Nee, dat snap ik. Teveel is ook niet goed en helemaal niet ook niet.Snappie?
quote:Cateautje schreef op 26 juli 2013 @ 15:33:

[...]



Snappie? Duh.
Ohhhhh, dat was een flirt.





Alle reacties Link kopieren
Bij de meeste mannen merk je het gewoon dat ze je mooi en lekker vinden, aan hun gedrag, manier van doen, enz. Dat hoeft niet zozeer uit woorden te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven