Gelikt worden is lekker

12-02-2013 21:53 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic (dat over keelkanker) wordt gesuggereerd dat vrouwen gelikt worden maar niets vinden. Dat is 100% tegengesteld aan mijn eigen ervaringen met vrouwen. Daarom de vraag: is gelikt worden (meestal) lekker of niet?

Is gelikt worden lekker?

Totaal aantal stemmen: 136

meestal wel (86%)
meestal niet (14%)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wat paaldansen is, thanks. Ik ben iemand die van seks geniet, van mannen houdt en soms ook van vrouwen. Maar ik heb t nooit zo technisch benaderd. Als ik geil ben, en verliefd, of me ontzettend tot iemand aangetrokken voel, gaat de seks vanzelf. En ik denk dan niet in standjes of orgasmes of presteren. Maar misschien heb ik geluk gehad, of gewoon een leuk leven. Seks is lekker, en zou wat mij betreft om t moment moeten draaien, om intimiteit. En niet om techniek.
Alle reacties Link kopieren
De manier zoals jij het beschrijft Kaleballen is idd geweldig. Mijn vriend doet het bij mij ook op die manier en het klaarkomen is overweldigend!



Maar...het heeft allemaal met techniek te maken. Net als pijpen...ligt ook aan techniek.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lekker om mn vriend te pijpen. Daarom kan ik het goed. En ik werk niet iedere x eenzelfde routine af. Ik weet wel wat hij lekker vindt natuurlijk.
quote:kaleballen schreef op 22 februari 2013 @ 14:41:

Soms een vinger erbij en zachtjes het 'kom hier' gebaar maken over haar g-spot.

Grappig dat je dat het 'kom hier"-gebaar noemt, want zo noem ik het ook .



Word hier je G-spot mee gestimuleerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 24 februari 2013 @ 13:50:

[...]



Grappig dat je dat het 'kom hier"-gebaar noemt, want zo noem ik het ook .Ik schat dat ruim de helft van de Nederlandstaligen op de wereld het zo noemt hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind beffen gewoon goor en te plat. Dat vrouwen niet van pijpen houden - zo'n gore slijmstok in je mond - begrijp ik ook. Ben misschien een van de weinigen, maar dat gelebber aan elkaars geslachtsvlees, yuk, heb er niets mee
En je upt dit topic speciaal om dat even te vermelden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 30 juni 2013 @ 02:00:

En je upt dit topic speciaal om dat even te vermelden?Gewoon handig om te weten, voor mochten er hengelende vrouwen zijn : ten huize Mozart wordt er niet aan de viool gelikt en de fluit wordt ook niet in de mond genomen.
Alle reacties Link kopieren
Wamdinges... ik heb niets met haken, ik kan ook niet haken en ik wil ook niet haken. Dussss, ik reageer ook niet op het topic "Wie is wat aan het haken?"
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
En beffen vind ik toppie... zowel geven als ontvangen... zo, dat is er uit
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Huh, Beffen geven en ontvangen? Via UPS?

Jaakds analyseert goed, ik hap niet in de muzikale fruitmand en mijn roerfluit kun je laten hangen bij trek

Bovendien - en dat weten we nu - van vrouwen beffen krijg je een ernstige ziekte..
Alle reacties Link kopieren
Wamdinges, ik heb geen idee onder welke steen jij leeft?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:pokkewijf schreef op 30 juni 2013 @ 11:52:

Wamdinges, ik heb geen idee onder welke steen jij leeft?Onder de provocatiesteen, laat gaan joh. Hier is het hem om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Als je zelf onder een steen ligt Pokkewijf, betekent dat niet dat iedereen op die manier woont. Meerdere onderzoeken tonen aan dat het beffen van verschillende dames, de kans op keelkanker aanzienlijk verhoogt bij de beffer. Oud nieuws. De vraag is, hoe groot is jouw kans (als beffer dus). Interessant, niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Geroldine schreef op 30 juni 2013 @ 11:54:

[...]



Onder de provocatiesteen, laat gaan joh. Hier is het hem om te doen.Nee, dat is niet zo. Jouw opmerking naar mij toe is wel een beschuldiging, jammer.
quote:Geroldine schreef op 30 juni 2013 @ 11:54:

[...]



Onder de provocatiesteen, laat gaan joh. Hier is het hem om te doen.Hele terechte analyse. Wamozart bezigt de edele bedkunst zoïzo niet dus wat hij hier op de sekspijler doet weet geen mens. Dus ja, als wm een topic als dit upt, doet hij dat om te provoceren. Zaaie Zondag, Wammetje?
Hoewel ik een groot voorstander ben van "ieder z'n ding", verbaast het me wel om te lezen dat er zo veel mensen zijn die niet van orale seks houden. Die verbazing komt waarschijnlijk doordat ik het zelf misschien wel het lekkerste onderdeel van het vrijen vindt, zowel om te geven als om te ontvangen.

Gelukkig denkt mn minnaar daar net zo over
Ik vind het lekkerste onderdeel het penetreren. Er gaat echt niks boven hem in mij voelen. Sommige mannen kunnen lekkerder neuken dan anderen, en mijn huidige vriend kan het echt bizar goed, niet normaal. Zo kom ik het lekkerst klaar. Beffen leuk als onderdeel van voorspel, maar klaarkomen doe ik het liefst via penetratie.



Met niet kunnen neuken bedoel ik het zgn afstandsneuken. Als de man teveel rechtopzit zit op ligt, bv steunend op zijn armen of helemaal zit op z'n knieen, wordt er erg rechttoe rechtaan geneukt. Ik wil de man op me voelen, zijn borstkast tegen de mijne, heel dichtbij. Dan is er veel meer contact en aanraking, dan kom ik zonder uitzondering klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 30 juni 2013 @ 11:46:

Bovendien - en dat weten we nu - van vrouwen beffen krijg je een ernstige ziekte..

Kom je nou weer met die onzin aanzetten? Dat is een poosje terug in een ander topic van jou al ontkracht.



quote:wamozart schreef op 30 juni 2013 @ 12:01:

Meerdere onderzoeken tonen aan dat het beffen van verschillende dames, de kans op keelkanker aanzienlijk verhoogt bij de beffer.

Aanzienlijk? Van 0.0000001% naar 0.000001% noem jij "aanzienlijk". Ik noem het volstrekt verwaarloosbaar.



Maar jij plaatst statistieken expres in een verkeerd perspectief om je eigen afkeer van beffen goed te praten. Dus kom nou niet weer aan met die 80%, want dat zegt niets. 80% van vrijwel nooit is vrijwel nooit.



Terug on topic dan: beffen is lekker. Er moet meer gebeft worden.
Wamozart krijgt geen seks meer van zijn vrouw en doet alsof hij dat prima vindt , maar ondertussen speurt hij het forum af naar seksdiscussies waar hij aan mee kan doen.



Alle reacties Link kopieren
Gebeft worden door mn vriend vind ik hemels! Kom daar dan ook vaak erg heftig van klaar. Maar het heeft wel met de juiste techniek te maken, wat overigens met neuken net zo is vind ik...
Alle reacties Link kopieren
quote:desy0 schreef op 12 februari 2013 @ 22:06:

Nederlandse mannen kunnen niet beffen. Als je echt lekker gelikt wil worden moet je een antiliaanse man hebben.

Altijd al geweten dat ik niet zo Nederlands was als dat ik er uitzag



EINDELIJK bewijs
Alle reacties Link kopieren
Bewijst????
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 30 juni 2013 @ 16:46:

Aanzienlijk? Van 0.0000001% naar 0.000001% noem jij "aanzienlijk". Ik noem het volstrekt verwaarloosbaar.

Nou... het is anders wel 10 keer zo groot en een nulletje minder.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven