Mijn man doet stiekem..?

26-07-2013 14:58 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kleine situatieschets: Man heeft contact met z'n eerste vriendinnetje(van z'n 25 jaar terug) Eerst via de mail nu via whatsapp.



Ik kwam er eigenlijk per ongeluk achter toen ik wilde kijken of mijn profielfoto op whatsapp was veranderd (die had ik namelijk aangepast). Zag haar naam staan, want hij had er natuurlijk over verteld. Ben toen een dag later stiekem gaan kijken wat erin stond.



Stond iets in van: hey nu heb ik wel tijd. Hoe is het met je?

Zij: ben nu op vakantie, app je als ik terug ben.



Niet veel bijzonders...maar mijn man heeft daar helemaal niks over gezegd. Ik ben heel jaloers en dat weet hij, maar ik ben ook best wel makkelijk. Ik wil alleen dat hij altijd eerlijk is en niks achterhoud. Dus dit had hij gewoon kunnen vertellen, maar heeft dat niet gedaan.



Ik ben toen eens wat verder gaan kijken en heb, ja ik weet het, heel slecht, in zn mail gekeken.

In eerste instantie niks, maar toen vond ik een mapje prive, waar dus mailcontact met haar in stond.



Zij heeft hem gevonden via linkedin en hij heeft gereageerd door haar een prive bericht te sturen.

Niks bijzonders, maar zij vertelde dat ze vorig jaar gescheiden was blablabla en vroeg aan hem of hij nog steeds in..woonde en of hij verliefd verloofd of gescheiden was.

Hij reageerde alleen maar dat waar zij woont zn werkgebied is en dat hij best eens een keer een bakkie kon komen doen.

Niks niet van, ik heb ook een vrouw en twee lieve kindjes...niks (Ik ben namelijk wel trots op hem en mijn kinderen).

Alleen dat hij binnenkort op vakantie ging en dat hij daarna wel iets kon afspreken.

Zij heeft hem haar nummer gegeven.

Daarna is dus dat whats app contact gekomen..



Vind het gewoon klote dat ik hier achter ben gekomen en ben echt heel verward.

Hij heeft hier gewoon helemaal niks van gezegd en dat mailcontact is dus van een maand geleden al.

Op vakantie hebben we hele fijne gesprekken gehad en ook dus over die desbetreffende ex.. Ja, met haar was toch wel het leukste en zij blijft voor hem een beetje speciaal omdat hij met haar alles als eerst mee heeft gedaan.

Vond het eigenlijk toen al vreemd, want eerst was dat namelijk een andere ex. Op vakantie hebben we ook echt enorm veel seks gehad, terwijl hij normaal nooit zo'n zin heeft, en ik bijna altijd. Na dat whatsapp contact ook in een keer heel veel.



Ik wist dat ze hem gevonden had via linkedin, maar dat hij daar op heeft gereageerd niet.

Hij heeft niks verkeerd gedaan hoor, maar vind het vreemd dat hij zoiets niet vermeld. Als hij dat had gedaan, dan had ik waarschijnlijk gezegd van: Oh leuk joh...je eerste vriendinnetje, moet je zeker een keer mee afspreken om bij te kletsen.

Ik wacht het gewoon af of ze nog een keer echt gaan afspreken en hoop dat hij me dat dan eerlijk verteld, zo niet dan confronteer ik hem daarmee als hij heeft bij haar is geweest.



Ik stel me waarschijnlijk gewoon aan en ben gewoon jaloers, maar wil dat graag van jullie horen of wat jullie ervan vinden. I

k wil mijn man niet afvallen want hij heeft dus niks verkeerd gedaan, maar met iemand hier over praten wil ik ook weer niet. Want misschien ligt het wel gewoon aan mij en is er niks aan de hand en dan heb ik een rare situatie gecreeerd.
Omdat mannen ofwel iets bewust verzwijgen ofwel naïef zijn als ze niet zeggen dat ze getrouwd zijn tegen een vrouw die nét na een scheiding contact op gaat nemen met haar ex-vlam van 20 jaar geleden en dan ineens warme gevoelens oproepen zodanig dat het idee van een sauna'tje met bonnen in het leven wordt geroepen en zijn vrouw maar aan de kant gezet wordt terwijl ze hem over probeert te halen tot meer...



Echt hoe vaak ik een vrouw al niet met haar borsten heb zien staan schudden bij ook een man met partner in het kader van net geen relatie meer en nu op zoek naar een nieuwe vent en hoe vaak zo'n man dan niet denkt van oh wat een aardige en gezellige vrouw en zo zielig dat ze nu zelf haar schilderijtje op moet hangen, ik help wel even. Compleet de flirtsignalen en daadwerkelijke woorden van die vrouw "negerend" en hun eigen vrouw er met klapperende oren naast. Oh, wat ben jij zo handig, Piet, ik ben nu helemaal alleeeheeeen boehoe, jouw vrouw boft maar met zo'n trouwe en goeie vent, kun je deze week op maandag het schilderij ophangen, op dinsdag lekt mijn keukenkraan, op woensdag ff een bakkie doen hoor en dan uiteindelijk open doen in négligé. Goh vrouw, weet je wat me nou toch overkwam, stomverbaasd. Terwijl zo'n vrouw echt nog letterlijk zegt dat die andere vrouw interesse in hem heeft en haar borsten er net niet uitfloepen terwijl ze dicht over hem heen gaat hangen op het verjaarspartijtje van de buurvrouw. En hij thuis geen ene flikker uitvoert.



@Botereendje goed dat jullie even goed hebben gepraat. In principe is er niets aan de hand natuurlijk dus fijn dat dat uit de lucht is en jullie er open in konden zijn. Op zich zijn er zat vrouwen die ook al zou hij een relatie hebben, daar niet mee zitten, dus de informatie op zich is niet dusdanig interessant dat het persé verteld had moeten worden. Wel vind ik toch dat mannen (vrouwen?) wat meer rekening zouden kunnen houden met gevoelens van iedereen.



Openheid voorkomt een hele hoop problemen net zoals informatie en goede communicatie.



Hopelijk kunnen jullie trouwens ook wat meer doen aan bepaalde andere zaken die nog wat beter kunnen. Ik vond het jammer om te lezen dat de seks en opmerkingen van hem over ex-en ook niet helemaal tactvol verlopen alsmede jou een goed gevoel geven. Ik denk dat zoiets toch een wat grotere basis vormt voor wat jaloerse gevoelens en het zou fijn zijn als jullie elkaar ook in die basis wat meer tegemoet kunnen komen.
Ik vind het voornamelijk sociaal onhandig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Paekzwart schreef op 31 juli 2013 @ 09:12:

Omdat mannen ofwel iets bewust verzwijgen ofwel naïef zijn als ze niet zeggen dat ze getrouwd zijn tegen een vrouw die nét na een scheiding contact op gaat nemen met haar ex-vlam van 20 jaar geleden en dan ineens warme gevoelens oproepen zodanig dat het idee van een sauna'tje met bonnen in het leven wordt geroepen en zijn vrouw maar aan de kant gezet wordt terwijl ze hem over probeert te halen tot meer...



Echt hoe vaak ik een vrouw al niet met haar borsten heb zien staan schudden bij ook een man met partner in het kader van net geen relatie meer en nu op zoek naar een nieuwe vent en hoe vaak zo'n man dan niet denkt van oh wat een aardige en gezellige vrouw en zo zielig dat ze nu zelf haar schilderijtje op moet hangen, ik help wel even. Compleet de flirtsignalen en daadwerkelijke woorden van die vrouw "negerend" en hun eigen vrouw er met klapperende oren naast. Oh, wat ben jij zo handig, Piet, ik ben nu helemaal alleeeheeeen boehoe, jouw vrouw boft maar met zo'n trouwe en goeie vent, kun je deze week op maandag het schilderij ophangen, op dinsdag lekt mijn keukenkraan, op woensdag ff een bakkie doen hoor en dan uiteindelijk open doen in négligé. Goh vrouw, weet je wat me nou toch overkwam, stomverbaasd. Terwijl zo'n vrouw echt nog letterlijk zegt dat die andere vrouw interesse in hem heeft en haar borsten er net niet uitfloepen terwijl ze dicht over hem heen gaat hangen op het verjaarspartijtje van de buurvrouw. En hij thuis geen ene flikker uitvoert.

Hahaha zo herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
"Echt hoe vaak ik een vrouw al niet met haar borsten heb zien staan schudden bij ook een man met partner in het kader van net geen relatie meer en nu op zoek naar een nieuwe vent "



Voor mij totaal onherkenbaar.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven