Domme vraag over pubers (menstruatie)

28-07-2013 21:00 102 berichten
Ik heb redenen om te vermoeden dat mijn puberdochter binnenkort (als binnen nu en een half jaar) voor het eerst ongesteld gaat worden. En, vooruitziende moeder als ik ben, wil ik graag iets in huis halen voor dat evenement. Nee, geen taarten of zo. ik vrees dat ik dan haar toorn voorgoed op mij laad, maar gewoon iets van geschikt maandverband. Dochter wil hier niet over praten, ze heeft alleen maar los gelaten dat tampons in ieder geval geen optie zijn en dat ze voorlopig niet van plan is zoiets ranzigs te doen als menstrueren. Maar ik wil haar op het moment supreme ook niet op moeten zadelen met mijn Kotexmatrassen .



Zelf ben ik hier helemaal niet in begeleid, ik kreeg gewoon een OB in mijn handen gestopt en daarmee mocht ik het helemaal zelf uitzoeken. En echt opschieten deed dat nou ook weer niet.



Dus. lieve meisjespubermoeders: wat vonden jullie pas menstruerende meisjes het prettigst om te gebruiken? Is het slim om meerdere alternatieven in huis te halen? Brand maar los, en als je me een domme noob vindt mag je ook zeggen .
quote:betjebig schreef op 30 juli 2013 @ 16:57:

[...]



Gaat je man winkelen voor maandverband? Gut, wat apart De meeste mannen die ik ken willen alleen maandverband/tampons kopen als ze dat kunnen verbergen tussen een hele lading boodschappen.De mannen die ik ken doen er helemaal niet moeilijk over. Vriend haalt prima even wat tampons. En zelfs vrienden van me vinden het niet erg om tampons voor me te halen als ze toch even sigaretten gingen halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Libresse en Kotex fijn en dan normaal (Ultra Normal is dat geloof ik), zonder die zijvleugels. Albert Heijn vind ik ook wel prima, of een ander huismerk, ik heb nu Kruidvat. Bij het Kruidvat hebben ze ook heel goedkope in een witte verpakking, die vind ik dan weer te dun. Always vind ik ook niet fijn, te plastic-achtig en een nare structuur.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven