Mode & Beauty alle pijlers

Grote maat trouwjurk

06-08-2013 11:53 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn zus gaat trouwen volgend jaar en een trouwjurk is voor haar heel lastig omdat ze best een dikkertje is. bij 1.70 weegt ze zo'n 85 kilo.

Na vier zwangerschappen dikke buik en door leeftijd kwabbelarmen. ze is ten einde raad.



wat zouden jullie aanraden qua trouwjurk? liefst met foto, ik wil haar graag wat opvrolijken



alvast heel erg bedankt.
http://bubzilleclassics.b ... r-full-figured-bride.html
Alle reacties Link kopieren
quote:beurdi17 schreef op 06 augustus 2013 @ 12:09:

[...]





Haha....lezen wij jouw OP toch iets anders dan je bedoelde. Niets van aantrekken zolang jullie samen weten hoe het zit!!



En check de site die ik net postte. Daar staan real life bruidjes op die zwaarder dan jouw zus zijn.



Veel plezier met de jurkenjacht!Dank je dank je dank je. op zulke reacties hoopte ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMony schreef op 06 augustus 2013 @ 12:03:

ze zit nu naast me en ook haar mond valt open.

ze heeft maat 46-48, taille is 96 cm, onderkant borst 92, lastig dus.



ik lees hier vaak mee en zie dan goeie tips voorbij komen. dit had ik niet verwacht.





Dan is ze vast geen 85 kg. Ik ben 1,73, heb maat 46/ 48 en weeg 96 kg. Met 85 kg zou ik maat 42 hebben...



Je kunt met maat 46/48 in elke bruidsmodezaak terecht. Daar weten ze ook het best wat je kunt dragen bij welke lichaamsvorm.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 06 augustus 2013 @ 12:00:

Doe even normaal zeg. Je doet alsof ze 125 k weegt.

Dan wordt het inderdaad lastig om een jurk te kopen.



85 kg bij 1.70 is echt niet extreem dan kan je gewoon een leuke jurk uitzoeken bij een standaard bruidsmode winkel.



Ja ze heeft overgewicht maar nu ook weer niet zo veel dat ze door jou een minderwaardigheidscomplex aangepraat moet worden.

Leuke zus ben jij. NOT

ga je lekker?

fyi maat 46 kun je echt niet in een normale bruidswinkel passen.



en ja ik ben een super leuke zus die erg met haar meeleeft.
Deze jurk is ook heel mooi. Door het kant aan de bovenkant, krijgen de borsten iets meer volume, waardoor de verhoudingen beter uitkomen:



http://www.bonnybridaluk.co.uk/style-12 ... ml?page=84
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de uitlating dikkertje niet bepaald lief, maar als jullie zo met elkaar omgaan (en je zus niet buiten jouw zicht erom zit te janken), zelf weten... Benadruk inderdaad ook dat je haar prachtig vind, dat vind iedereen leuk om te horen



http://www.anastasi.nl/

Is al genoemd, ik ben zelf volslank en zij geeft ook goede tips wat je sterke punten zijn, zodat deze benadrukt worden, ipv je minder sterke punten. De jurk wordt helemaal naar jouw smaak gemaakt, (bijna) alles is mogelijk en ze komt haar afspraken na.

Kijk eens op trouwforum.nl daar zijn meer tips te vinden en vind je ook meer terug over Anastasi. Ik ben daar in ieder geval goed geslaagd.



Ik wilde zelf niet te veel uitgeven, maar wel een echte trouwjurk en ik heb in mijn regio naar outlets gezocht, ook om te ervaren hoe dat gaat met passen e.d. Bij een outlet kan je nml. zo naar binnen stappen, zonder afspraak. Ik heb Ann&John in Eindhoven als heel prettig ervaren. http://www.bruidsmode.net/
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik ben 172 weeg bijna 90 kilo, maar ik heb maat 42/44.

Kan dus best wel wat verschil in postuur zitten. Of heb ik toch zware botten, hahaha.



Denk een mooie jurk met een bolero? Mooie delen accentueren.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassie67 schreef op 06 augustus 2013 @ 12:06:

Ik weet niet wat jullie taalgebruik onderling is......

Je beschrijving komt wat ongelukkig over zullen we maar zeggen.

Waarom is ze ten einde raad? Al zoveel afgelopen en niks kunnen vinden.

Er zijn wel heel veel strapless jurken tegenwoordig of met blote armen.

Wanneer je de boven armen wilt camoufleren is een kort bijpassend vestje altijd mooi of een bolero met mouw.

Maar dat zal toch wel te vinden zijn in een bruidsmodezaak?

dank voor je reactie en fijn dat je door m'n taalgebruik heen kunt kijken. de bedoelingen zijn goed.



strapless is lastig, ze heeft zware borsten (ojee, ze fluistert nu hangtieten in m'n oor maar dat laat ik maar voor wat het is) en zal dus aan een corset moeten bij strapless. en gezien haar maten (haar taille is breder dan haar borstkas) is dit een uitdaging
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMony schreef op 06 augustus 2013 @ 12:04:

nou zeg jullie gaan lekker los.

ze zit hier notabene naast me en vind zichzelf echt echt een dikkertje. we zijn hartstikke close met elkaar en ik vindhaar super lief en zij mij ook.



en ik vind haar prachtgi!!!Dan snap ik niet zo goed waarom je besluit samen met haar een trouwjurk voor dikkertjes te gaan zoeken, in plaats van haar op haar vertekende zelfbeeld te wijzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMony schreef op dinsdag 06 augustus 2013 12:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="sugarmiss in "Grote maat trouwjurk"" class="messagelink">sugarmiss schreef op 06 augustus 2013 @ 12:00</a>:</b>

Doe even normaal zeg. Je doet alsof ze 125 k weegt.

Dan wordt het inderdaad lastig om een jurk te kopen.



85 kg bij 1.70 is echt niet extreem dan kan je gewoon een leuke jurk uitzoeken bij een standaard bruidsmode winkel.



Ja ze heeft overgewicht maar nu ook weer niet zo veel dat ze door jou een minderwaardigheidscomplex aangepraat moet worden.

Leuke zus ben jij. NOT</div></blockquote>

ga je lekker?

fyi maat 46 kun je echt niet in een normale bruidswinkel passen.



en ja ik ben een super leuke zus die erg met haar meeleeft. "

ga je lekker?

fyi maat 46 kun je echt niet in een normale bruidswinkel passen.



en ja ik ben een super leuke zus die erg met haar meeleeft."

Bullshit! In een bruidswinkel hebben ze echt maat 46 wel hoor.. In iedere bruidswinkel zelfs...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 augustus 2013 @ 12:07:

Overigens kun je in iedere maat een prachite bruid zijn. Dit vind ik een mooie oplossing voor minder charmante bovenarmen:



[img]http://www.gemmacartwright.com/blog/wp- ... s-size.jpg[/img]



[img]http://jdezire.co.uk/images/bridal/gallery/fiona.jpg[/img]

[img]http://image.dhgate.com/albu_225204252_ ... bridal.jpg[/img]helemaal met je eens. ze heeft een supersmile, fantastisch gezicht en killer benen
Alle reacties Link kopieren
Strapless kan natuurlijk ook gewoon niet bij hangtieten, een pens en kwabbelarmen. Dat lijkt me logisch. Dan zie je er helemaal als een verschrikking uit.

Misschien een jurk proberen te zoeken met off-shoulder mouwtjes?







Beter om zo te communiceren? Volgens mij is dit meer op het gewenste niveau...
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 augustus 2013 @ 12:21:

[...]

"

ga je lekker?

fyi maat 46 kun je echt niet in een normale bruidswinkel passen.



en ja ik ben een super leuke zus die erg met haar meeleeft."

Bullshit! In een bruidswinkel hebben ze echt maat 46 wel hoor.. In iedere bruidswinkel zelfs...

ah, iemand die onlangs nog in een bruidszaak geweest is zie ik wel.

vraag me wel af in welke zaak...
Alle reacties Link kopieren
Ik had toen ik ging trouwen ook maat 46. Strapless vond ik ook niet mooi staan idd door te grote borsten. Ik had een trouwjurk met een opstaande kraag. Heel diva/vamp achtig...

Nu ik maat 38 heb zou ik wel een strapless kiezen.. Maar nog steeds vind ik mijn jurk prachtig..



Kan je wel een foto mailen als je wil.. Moet je even je mailadres geven.



Ik heb mijn jurk trouwens in een gewone bruidswinkel gekocht..hij was van een merk en die hebben jurken tot en met maat 56.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 06 augustus 2013 @ 12:21:

[...]





Dan snap ik niet zo goed waarom je besluit samen met haar een trouwjurk voor dikkertjes te gaan zoeken, in plaats van haar op haar vertekende zelfbeeld te wijzen.vertekend zelfbeeld? ik vind het knap realistisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 augustus 2013 @ 12:07:

Overigens kun je in iedere maat een prachite bruid zijn. Dit vind ik een mooie oplossing voor minder charmante bovenarmen:



[img]http://www.gemmacartwright.com/blog/wp- ... s-size.jpg[/img]



[img]http://jdezire.co.uk/images/bridal/gallery/fiona.jpg[/img]

[img]http://image.dhgate.com/albu_225204252_ ... bridal.jpg[/img]De tweede en derde bruidsjurk vind ik wel mooi, maar de eerste jurk lijkt wel een nachtjapon. En dan die sjaal om haar schouders. In de winter bij bijna iedere winkel te koop, dat draag je toch niet op een trouwjurk. Kies dan voor een echt mooie stola.
Alle reacties Link kopieren
Ellemony, doe eens ff Chill.. Ik ben idd pas nog in een bruidswinkel geweest... Sterker nog in 5.. Vriendin ging trouwen en heeft maat 48. Overal heeft ze jurken gepast en uiteindelijk ook een gekocht.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 06 augustus 2013 @ 12:16:

Deze jurk is ook heel mooi. Door het kant aan de bovenkant, krijgen de borsten iets meer volume, waardoor de verhoudingen beter uitkomen:



http://www.bonnybridaluk.co.uk/style-12 ... e=84zoiets hadden we inderdaad ook gezien. leuk, met dat kant!
- Dan is ze vast geen 85 kg.-



Dat kan heel goed. Toen ik nog dik was had ik met een BMI van 28 maat 46-48. Kwestie van bouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 augustus 2013 @ 12:25:

Ellemony, doe eens ff Chill.. Ik ben idd pas nog in een bruidswinkel geweest... Sterker nog in 5.. Vriendin ging trouwen en heeft maat 48. Overal heeft ze jurken gepast en uiteindelijk ook een gekocht.we hebben gebeld naar winkels maar vanaf maat 46 wordt je doorverwezen naar de grote maat winkel. 44 is al kantje boord werd verteld. kan het niet anders maken.
Alle reacties Link kopieren
Als je zus zichzelf een dikkerd vindt met kwabbelarmen, waarom gaat ze dan niet flink sporten en gezond eten? Nog genoeg tijd om in shape te komen lijkt mij! Heb je ook geen probleem met uitzoeken trouwjurk...
Ik denk ook dat ze wel iets meer weegt dat 85kilo, of houd ze lucht vast ofzo in haar lichaam om aan die maat 46 te komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 augustus 2013 @ 12:24:

Ik had toen ik ging trouwen ook maat 46. Strapless vond ik ook niet mooi staan idd door te grote borsten. Ik had een trouwjurk met een opstaande kraag. Heel diva/vamp achtig...

Nu ik maat 38 heb zou ik wel een strapless kiezen.. Maar nog steeds vind ik mijn jurk prachtig..



Kan je wel een foto mailen als je wil.. Moet je even je mailadres geven.



Ik heb mijn jurk trouwens in een gewone bruidswinkel gekocht..hij was van een merk en die hebben jurken tot en met maat 56.

ik probeer de reacties bij te houden.

real life plaatje lijkt me fijn als je dat tenminste nog wilt mailen: we zijn niet op zo'n goede voet begonnen...



en super van je gewichtsverlies!
Alle reacties Link kopieren
Biol, wat knap van je!

Hoe heb je dat gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Toen ik heel lang geleden trouwde, waren alle jurken te groot. Zelfs de kleinste maat moest toen nog ingenomen worden. Was toen ook best lastig. Tegenwoordig zouden er wel wat kilo's afmogen. Tja, een mens is niet snel tevreden.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven