van trap gevallen met 9 dagen oude baby

03-08-2013 19:42 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik ben net met mijn 9 dagen oude baby gevallen van de trap. Ik gleed zo uit en ben zo'n 2 meter onderuit gegaan. Van de schrik begon ze te huilen heel even. Een Minuutje.

Volgens mij valt het erg mee. Ik had haar in mijn armen en volgens mij is ze niet met haar hoofd op de treden geklapt. (Is mijn grootste angst)

Ze huilde net ff om te drinken, was wakker en heeft flink gedronken.

Moet ik alsnog zorgen maken?
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het goed gaat nu. Sluit me aan bij vorige posts, laat e en weten hoe het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het met jullie goed gaat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik lees net in een ander topic dat TO in het ziekenhuis ligt. Vanwege langdurige koorts schrijft ze.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Had toch gebeld en vertelde dat als ze anders gedraag toch nogmaals moest bellen. Lig vanaf maandag in zieke huis omdat ik al 4 dagen koortsig was. De val van trap kan dus komen door sufheid. Bedenk me steeds hoe het toch mogelijk was. Hier worden we iig goed verzorgd hoop vandaag naar huis
Beterschap! Brr, de schrik van elke ouder lijkt mij, om met je kind van de trap te vallen!
Alle reacties Link kopieren
Och, wat een schrik! Ik ben zelf uitgegleden op de trap toen mijn zoontje zes maanden oud was. Al bij de tweede trede boven. Ik klapte naar achter en hij is voor mijn ogen helemaal naar beneden gestuiterd. Ik krijg dat beeld nooit meer van mn netvlies. Leek minuten te duren. Dacht dat hij het niet zou overleven. Vind traplopen (zeker met kinderen) nog steeds verschrikkelijk.



Gelukkig genoeg heeft hij er niks aan overgehouden. Was tien minuten later alweer druk met een speeltje in de weer. Voor de zekerheid wel de huisarts gebeld. Dat hij gelijk huilde na de val was goed. En dat hij snel weer interesse had in spelen nog beter.



Ikzelf barstte dagen later nog in huilen uit van de schrik.



Hoop dat alles nu goed met jullie beiden gaat, want jij zal zo kort op de bevalling ook niet op je fitst geweest zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte meis! Laat je/jullie maar goed verzorgen in het ziekenhuis!
Alle reacties Link kopieren
Oranje Miss, jeetje wat erg!!! O verschrikkelijk lijkt me dat. Ik ben laatst met peuter 2 treetjes gevallen, maar heb hem zo goed vastgehouden, dat ik alleen op de grond lag met hem bovenop me. Schijnbaar had ik hem wat geknepen want hij moest huilen. Maar goed verder gelukkig nog nooit meegemaakt.



TO: heftig dat je in het ziekenhuis ligt. Heb je al besloten wat je met de borstvoeding doet? Fijn dat het met de kleine wel goed gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven