Minnaar wordt aanstaande vriend en veel gedoe

03-08-2013 22:07 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
anoniem_183700 wijzigde dit bericht op 09-08-2013 16:19
Reden: verhaal is niet van toepassing meer
% gewijzigd
quote:pinky47 schreef op 06 augustus 2013 @ 11:29:

De kerstdagen en de volgende vakanties moeten ook nog mooie herinneringen worden, dus kan even duren nog Yep en dan ineens blijkt zijn vrouw zwaar labiel te zijn en kan ze een scheiding nu echt niet aan..
Alle reacties Link kopieren
Once a cheater, always a cheater.



Bovendien: de manier waarop je aan een man komt, op die manier raak je hem ook weer kwijt. Met andere woorden: als hij jou zat is, gaat hij ook nog gezellig met je op vakantie, terwijl hij je ondertussen bedriegt met een andere vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat je geen seks (meer) hebt betekent nog niet dat je niet mee werkt aan bedrog.



Je laat jezelf in de wacht zetten tot hij misschien gaat scheiden.

Je wilr een man die geen relatie materiaal is, hij is onbetrouwbaar en toch blijf je er voor gaan.



Wat is er mis met jou dat jij deze man nog wil?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft in je OP dat hij in scheiding ligt. Ik denk niet dat zijn vrouw daarvan op de hoogte is . Hij klinkt als een geslepen persoon (zakenman, ouder) en jij komt erg naief en niet erg volwassen over. Dus kan hij je erg makkelijk voor de gek houden. Jouw ex-vriend was bazig en agressief, ook niet echt een lot uit de loterij. Ga eerst eens wat zelfstandiger worden, voordat je weer een verkeerde keuze maakt. Je laat je steeds opnieuw gebruiken, herken je dat patroon niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 06 augustus 2013 @ 17:15:Je schrijft in je OP dat hij in scheiding ligt. Ik denk niet dat zijn vrouw daarvan op de hoogte is .Dat weet ik wel zeker. Lees maar:quote:blushje schreef op 03 augustus 2013 @ 22:07:Inmiddels ligt hij in een scheiding en zegt spijt te hebben gehad dat hij toen niet voor mij is gegaan etc. Ik heb thuis alles opgebiecht want mijn terug gevonden liefde zeg maar en ik willen samen verder.Hij is daarintegen nog een laatste keer op vakantie met zijn nog vrouw en hun kinderen om voor hen een mooie herinnering te geven..Daarna zal hij zijn vrouw vertellen dat een scheiding onvermijdelijk is.Hoe kan hij al in scheiding liggen, als hij pas na de vakantie gaat vertellen dat die scheiding er moet komen?
Alle reacties Link kopieren
De relatie, voor zover je daarvan kon spreken is over en uit.

Waneer hij gelijk bleek te hebben en daadwerkelijk gescheiden is over xx periode dan had ik ongelijk en hij gelijk.

Waneer ik dan nog gevoelens voor hem koester dan kan ik altijd nog met hem om de tafel zitten.

Gescheiden man die in zijn scheiding verlieft op me was maar mij met rust laat mag van mij met me praten en eens zien.

Maar dat gaat toch niet gebeuren want hij blijft toch bij zijn vrouw zeggen meeste hier dus wat doet het ertoe.



Ik aan bedrog meegewerkt, ja klopt, en nu, zal ik mijn exuses aan zijn vrouw aanbieden met een bosje bloemen.

Of het nooit meer doen, lijkt me laatste beter.
Alle reacties Link kopieren
quote:kipkluifje schreef op 06 augustus 2013 @ 17:26:

[...]

Dat weet ik wel zeker. Lees maar:



[...]

Hoe kan hij al in scheiding liggen, als hij pas na de vakantie gaat vertellen dat die scheiding er moet komen?Heb al ergens aangegeven dat het mij niet helemaal duidelijk is of de scheiding al besproken was tussen hem en zijn vrouw, dus het dan tijdens de vakantie nogmaals bespreken of dat hij hier alleen in staat en het na de vakantie aangeeft.
Alle reacties Link kopieren
Moet zeggen dat ik begin te twijfelen aan bepaalde intenties en opmerkingen van sommigen hier.



Eerst ben je een dom wicht op z'n zachts dat je dit pikt, doe je vervolgens wat het 'beste' is en dan komt er weer commentaar.

Oke ik ga hem nog 1 mail sturen met daarin de mededeling dat ik mijn mail eerder ook wel wat kalmer had kunnen formuleren

Hoef ik daar ook niet over in te zitten en ben ik er van af.
Alle reacties Link kopieren
"Heb al ergens aangegeven dat het mij niet helemaal duidelijk is of de scheiding al besproken was tussen hem en zijn vrouw, dus het dan tijdens de vakantie nogmaals bespreken of dat hij hier alleen in staat en het na de vakantie aangeeft."



Hij gaaaaaaat het niet aangeven! Echt niet!



Luister nou eens naar een ervaringsdeskundige die jaren van haar leven heeft weggeflikkerd door te wachten op iets dat nooit kwam.

Het maakt je kapot, het kost je vriendschappen, het kost je mogelijkheden in het leven die je laat schieten voor een illusie, het kost je je geluk en je zelfrespect.



Die prijs is te hoog. Geloof me.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Nu ik vrij ben van mannen ben ik ook in gegaan op een project in het buitenland, ga dus binnenkort mijn leven elders beginnen dus mocht hij ooit vrij zijn mag hij best een borrel komen doen maar denk dat de gevoelens tegen die tijd allang uit mijn systeem zijn wat nu nog niet het geval is vandaar dat ik nu nog praat alsof het straks tegen die tijd nog zo is zoals het nu is qua emoties.
Alle reacties Link kopieren
quote:blushje schreef op 06 augustus 2013 @ 17:51:Oke ik ga hem nog 1 mail sturen met daarin de mededeling dat ik mijn mail eerder ook wel wat kalmer had kunnen formuleren Hoef ik daar ook niet over in te zitten en ben ik er van af.En dan morgen weer 1? En de dag erna ook? Net zoals hij op vakantie gaat voor de herinnering? En de komende kerst voor de herinnering?



Bewijs jezelf nou eens een eer..

en zet hem onder de negeer.

quote:blushje schreef op 06 augustus 2013 @ 17:57:Nu ik vrij ben van mannen ben ik ook in gegaan op een project in het buitenland, ga dus binnenkort mijn leven elders beginnenMooi! veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 augustus 2013 @ 17:54:

"Heb al ergens aangegeven dat het mij niet helemaal duidelijk is of de scheiding al besproken was tussen hem en zijn vrouw, dus het dan tijdens de vakantie nogmaals bespreken of dat hij hier alleen in staat en het na de vakantie aangeeft."



Hij gaaaaaaat het niet aangeven! Echt niet!



Luister nou eens naar een ervaringsdeskundige die jaren van haar leven heeft weggeflikkerd door te wachten op iets dat nooit kwam.

Het maakt je kapot, het kost je vriendschappen, het kost je mogelijkheden in het leven die je laat schieten voor een illusie, het kost je je geluk en je zelfrespect.



Die prijs is te hoog. Geloof me.Het doet er niet meer toe, ik gaf antwoord op een vraag en mijn antwoord waren zijn woorden die ik inmiddels niet meer geloof op een kans van 1 pct na.
Alle reacties Link kopieren
" Het doet er niet meer toe, ik gaf antwoord op een vraag en mijn antwoord waren zijn woorden die ik inmiddels niet meer geloof op een kans van 1 pct na."





Nou, good for you dan! Een buitenlands avontuur is iets wat ik toen heb laten schieten

Dat ga jij dus niet doen!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 06 augustus 2013 @ 17:15:

Je schrijft in je OP dat hij in scheiding ligt. Ik denk niet dat zijn vrouw daarvan op de hoogte is . Hij klinkt als een geslepen persoon (zakenman, ouder) en jij komt erg naief en niet erg volwassen over. Dus kan hij je erg makkelijk voor de gek houden. Jouw ex-vriend was bazig en agressief, ook niet echt een lot uit de loterij. Ga eerst eens wat zelfstandiger worden, voordat je weer een verkeerde keuze maakt. Je laat je steeds opnieuw gebruiken, herken je dat patroon niet?



Nee herkende het patroon van de man waar ik jaren een relatie mee heb gehad niet.

De eerste jaren een lat relatie gehad, na enkele jaren samenwonen sloop zijn gedrag erin.

Hij is een man van arabische afkomst maar geen aso arab maar een ontwikkeld man, hoog opgeleid en komt in eerste instantie over als een open minded mens.



Man 2 dus de 'minnaar' daarvan had ik het idd kunnen merken, dmv eerdere fout en door terughoudenheid tijdens moeilijke gesprekken, de smoezennlijs.

Desalniettemin toch even een aantal weken ingetrapt maar mag ik mijn handjes knijpen dat ik niet zo naief ben om jaren op niks te wachten als minnares.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames (en heren) voor jullie hulp.

Kon van sommige reakties mijn laptop wel door het raam smijten maar goed heb er zeker wat aan gehad.

Graag gedaan



Ga eerst aan jezelf werken, gun je dat buitenlandavontuur en ga genieten van het vrij zijn.
Alle reacties Link kopieren
En zit die borrel klaar voro jezelf en niemand anders.



Soms moet je gewoon niet meer met iemand willen praten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven