Quinny Buzz 3 andere adaptors?

07-08-2013 11:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



We zijn heel lang overtuigd geweest dat we het graag bij een kindje wilden houden en hadden wij nadat zoon 2 was best veel spulletjes verkocht (kamertje/combiwagen/maxi-cosi/wippertje e.d.)

Maar ik ben nu 13 weken zwanger van de 2e (het begon ontzettend te kriebelen en na overleg toch de stap genomen om te proberen voor nog een kindje) dus zijn we zo af en toe al eens rond aan het kijken voor 'nieuwe' spulletjes.



Nu kan ik van een goede vriendin een Quinny Buzz 3 overnemen (gekocht eind 2011). Door 1 kindje gebruikt en ziet er super uit.

Daarnaast kreeg ik het aanbod van mijn schoonzus om haar maxi-cosi over te nemen, maar deze is van 2010. Dezelfde als ik toendertijd voor zoon had (unikleur) en mij viel op dat de adaptors van de Quinny buzz 3 veel smaller waren dan de adaptors die ik een paar jaar geleden had op mijn oude Quinny Freestyle.



Past de 'oude' maxi-cosi ook op de Quinny Buzz 3 of moet je echt aan een 'nieuw' model?



Voordat ik de producten naar elkaar toe ga slepen om zelf te passen dacht ik, ik vraag het op Viva, er is vast iemand die het weet
Not my circus, not my monkeys
Bij quinny heb je toch helemaal geen adapters nodig voor de maxi cosi? Wel voor de wagenbak, maar de maxi cosi (en ook het zitje) klik je er toch zonder tussenstukken in?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miffy schreef op 07 augustus 2013 @ 11:24:

Bij quinny heb je toch helemaal geen adapters nodig voor de maxi cosi? Wel voor de wagenbak, maar de maxi cosi (en ook het zitje) klik je er toch zonder tussenstukken in?



Echt? Oh bij de quinnyfreestyle had ik wel de adaptors nodig voor zowel de reiswieg als de mc.

Vriendin had geen mc maar een ander merk en die paste er sowieso niet op dus ze wist het niet.
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Hier een Quinn buzz driewieler uit 2007.



Wel adapters nodig voor maxi Cosi en dreami kinderwagbak. Niet voor zitje zelf.



Tip: wij hebben een nieuw all terrain voorwiel gekocht en wagen rijdt nu weer soepel!



Enne... Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Onze maxi Cosi (oude) is ook uit 2007 en dat past dus op elkaar. Weet niet welk model jij bedoelt met quinny buzz 3, meestal gaat het op bouwjaar.



Oh je schrijft 2011.... Weet niet of die hetzelfde is als 2007, zal wel niet
Alle reacties Link kopieren
Oh ze heeft hm in 2011 gekocht.. maar het bouwjaar? Waar vind je dat terug?
Not my circus, not my monkeys
Ik heb de adaptors verdrongen, geloof ik, want voor de maxi cosi heb je die inderdaad wel nodig.



Maar op zich hoef je toch niet met alles te slepen om te kijken of het past? Eén adaptor meenemen is al genoeg toch?
Alle reacties Link kopieren
Haha miffy ja dat is zo, ik denk dat ik de mc maar ophaal en dan richting vriendin om te zien of hij er op past.

Thanks voor de moeite
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Heb ook een quinny buzz van eind 2011 en de maxicosi past er gewoon op. Quinny en maxi cosi zijn hetzelfde merk. Mijn maxicosi is denk ik van 2007, heb ik van een collega overgenomen. Op de bak van de buzz (die je de 1e maanden gebruikt) zitten ze aan vast. (Nou ja niet vast want kun je dus eruit klikken) Als je de buggy inzet gebruikt dan moet je de adapters eraf halen en zijn ze niet meer nodig.



Hopelijk snap je het zo een beetje...
Alle reacties Link kopieren
Ha weetje82, ja ik weet hoe het werkt met de adaptors, ik had eerst een Quinny Freestyle met een mc cabriofix, beide uit 2008 en die moest ik voor mc en bak gebruiken, maar nu allebei verkocht en ik zag bij de Quinny Buzz dat de adaptors de helft smaller waren dan mijn 'eerste adaptors' van de Quinny Freestyle. Daarom vroeg ik mij af of een 'oudere' mc ook nog gewoon op een 'nieuwere' variant van Quinny paste.. of dat ze bij Quinny express andere bevestiging hadden gemaakt zodat je bij een nieuwe kinderwagen ook gelijk een nieuwe mc moest kopen



Maar ik begrijp dat het niet uitmaakt. Fijn!
Not my circus, not my monkeys

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven