Topless bij buiten zwembad

19-07-2013 21:18 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag vandaag tussen alle spelende kids etc. Een paar grieten topless liggen. Ben ik nu de enige die dacht: seriously?? Vind het persoonlijk stom bij zo'n buurtbad, maar ok. Wat jullie?

Topless bij zwembad

Totaal aantal stemmen: 153

Moet kunnen (22%)
Stom (41%)
Heb er geen probleem mee (37%)
Zou er iets van zeggen Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 23 juli 2013 @ 20:05:

Als je geen ijsje durft te halen omdat je bang bent voor een paar blote borsten, dan kan je toch aan je mama vragen om die schatkist voor je te halen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:xxxlondon schreef op 23 juli 2013 @ 15:10:

Stel je niet zo aan.



Ik heb er gewoon geen zin in dat mijn zonen van 12 en 14 jaar met het schaamrood op de kaken, ongemakkelijk een ijsje moeten halen omdat er zo nodig een troela is die te beroerd is om -na het zonnen- even een shirtje aan te trekken.



Ik neem voor het gemak maar even aan dat jij geen puberzonen hebt en dus geen idee hebt hoe dat werkt bij knullen in de leeftijd van 11 tot 17 jaar. You don't know shit







Net even gevraagd aan puberzonen. Alle meisjes zijn leuk op het strand, met of zonder hesje.



En daarom dragen ze een boxershort onder hun zwembroek. Dan valt het niet zo op hoe leuk het allemaal is.



Alle reacties Link kopieren
Het zijn maar borsten hoor, er zijn net zoveel borsten als mensen op de wereld





(mannenborsten die zijn pas onsmakelijk)
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
You know how I know? Because I reeaally think so!
Missy
Alle reacties Link kopieren
Iedereen topless!



Lekker laten bruinen die hap! (behalve mannentieten, die dingen zijn vies)
Missy:
Alle reacties Link kopieren
quote:spoedsnoep schreef op 30 juli 2013 @ 13:10:

Iedereen topless!



Lekker laten bruinen die hap! Goed idee. Zo verdienen de ziekenhuizen binnen enkele jaren voldoende aan al de melanomen, zodat het voor andere patienten misschien wat goedkoper kan. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 30 juli 2013 @ 13:47:

[...]



Goed idee. Zo verdienen de ziekenhuizen binnen enkele jaren voldoende aan al de melanomen, zodat het voor andere patienten misschien wat goedkoper kan. :-)Einstein hier heeft nog nooit van zonnebrandcreme gehoord en zegt dat je sneller kanker krijgt van topless zonnen :/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven