Libido verhogende pillen, een uitkomst?

13-08-2013 08:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me nooit verdiept in libido verhogende pillen, maar zag daarnet toevallig een advertentie voorbij komen. Ik vroeg me af: hoeveel risico's zitten daar aan vast?



Hebben jullie ze weleens geslikt?

En jullie partners?



Het lijkt me voor mannen meer een uitkomst.



Ik plaats dit niet eens zozeer voor mezelf, maar ben wel nieuwsgierig naar het effect en het risico ervan. Ik plaats het omdat er vaak genoeg topics worden geopend waarin wordt geklaagd over het weinig hebben van seks, dat de lust verdwenen is.



Wat zijn jullie ervaringen ermee?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor pillen zijn dat?weet alleen buisjes
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
Alle reacties Link kopieren
Nooit nodig gehad, maar kun je niet beter iets doen aan de oorzaak van het libidoverlies ipv er meteen een pil naar binnen te mikken?
Alle reacties Link kopieren
Misschien wat voor oudere mannen. Ik denk dat het niet verstandig is om in te nemen als vrouw aan de hormonale anticonceptie. Extra hormonen op andere extra hormonen.



Verder eens met Bootje.
Als er iets goed werkends voor vrouwen op de markt komt, ik hou me aanbevolen! @bootje _op_de_golven; bij mij is er geen sprake van libidoverlies, ik heb altijd een laag libido gehad, dus voor mij zou het een uitkomst zijn. En ook voor mijn man natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:suus2013 schreef op 13 augustus 2013 @ 08:54:

Wat voor pillen zijn dat?weet alleen buisjes

Libido Power

'Seksueel stimulerend voor hem en haar'
Alle reacties Link kopieren
quote:Yenthe79 schreef op 13 augustus 2013 @ 09:12:

bij mij is er geen sprake van libidoverlies, ik heb altijd een laag libido gehad

Hier precies hetzelfde.

Altijd laag libido gehad.
Alle reacties Link kopieren
nee joh. Als dat soort pillen zouden werken zou dit forum niet vol staan met klaagzangen
Alle reacties Link kopieren
Onzin en bovenal verschrikkelijke geldklopperij.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Same here, ik ben blij met m'n man, vind 'm erg aantrekkelijk, maar zin in hem, ho maar helaas...
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 augustus 2013 @ 10:28:

Onzin en bovenal verschrikkelijke geldklopperij.Haha, gebaseerd op?
Alle reacties Link kopieren
quote:pyramids schreef op dinsdag 13 augustus 2013 14:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Libido verhogende pillen, een uitkomst?"" class="messagelink">Fame schreef op 13 augustus 2013 @ 10:28</a>:</b>

Onzin en bovenal verschrikkelijke geldklopperij.</div></blockquote>Haha, gebaseerd op? Heb jij andere ervaringen? Vertel!
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:kleine_prinses schreef op 13 augustus 2013 @ 15:51:

[...]





Heb jij andere ervaringen? Vertel!Wat denk je zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven