Klaarkomen.. Ik ben vrouw en kan het dus niet

14-08-2013 10:50 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw, en heb erg moeite met klaarkomen tijdens seks met mijn vriend. Als we neuken word ik wel opgewonden, en het is heerlijk, maar met penetratie kom ik niet klaar. En ook niet van andere handelingen (pijpen, vingeren, spelen met mijn tepels) Behalve als direct mijn clit gestimuleerd wordt. Maar ook dit vind ik lastig omdat er een soort gene ontstaat, omdat ik er lang over doe om klaar te komen. Iemand tips, ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 16 augustus 2013 @ 13:59:

[...]



Nee nee nee nee!! Flik dat niet bij mij, dan krijg je ruzie.



Oh echt, moet alles in fases? Eerst een beetje spelen met het eten, dan het vlees en tot slot het bord aflikken?



Ruzie maken doet ook wonderen.
Leven en beleven
quote:watermanneke schreef op 16 augustus 2013 @ 14:39:

[...]





Oh echt, moet alles in fases? Eerst een beetje spelen met het eten, dan het vlees en tot slot het bord aflikken?



Ruzie maken doet ook wonderen. Serieus, ik vreet alles door elkaar heen. Maar don't mess with my befvolgorde. Dan heb je herrie in de tent.
quote:Rooss4 schreef op 16 augustus 2013 @ 13:59:

[...]



Nee nee nee nee!! Flik dat niet bij mij, dan krijg je ruzie.

Geduld, doorzettingsvermogen en niet zeiken over een moeie tong. Niks ongeilers dan dat!quote:watermanneke schreef op 16 augustus 2013 @ 14:39:

[...]





Oh echt, moet alles in fases? Eerst een beetje spelen met het eten, dan het vlees en tot slot het bord aflikken?



Ruzie maken doet ook wonderen. Hahaha, afwisseling is leuk als de vrouw in kwestie vrij makkelijk klaarkomt. Mijn vriend doet het nu ook wel eens (nu er geen twijfel over mogelijk is dat hij gouden vingers en tong heeft).. Maar als ik HEUL hard mijn best doe om klaar te komen en de vent in kwestie stopt en gaat verder met zijn vingers.. Zoooo dan word ik een potje pissig .
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 16 augustus 2013 @ 14:45:

[...]



Maar don't mess with my befvolgorde.Ik geloof niet dat ik het begrijp. Komt het er nu op neer dat als hij eenmaal met zijn vingers of tong tussen je benen glijdt dat het dan in eenmaal afgerond moet worden? Ik bedoelde natuurlijk niet om vlak voor een hoogtepunt opeens te wisselen. Dat kan ik ook niet waarderen.
Leven en beleven
quote:watermanneke schreef op 16 augustus 2013 @ 15:01:

[...]





Ik geloof niet dat ik het begrijp. Komt het er nu op neer dat als hij eenmaal met zijn vingers of tong tussen je benen glijdt dat het dan in eenmaal afgerond moet worden? Ik bedoelde natuurlijk niet om vlak voor een hoogtepunt opeens te wisselen. Dat kan ik ook niet waarderen.Ik denk dat dat idd is wat ze bedoelt. Bij mij werkt het iig zo dat een handeling steeds lekkerder wordt. Of dat nou beffen, vingeren of neuken is. Dus als er tussendoor gewisseld wordt, moet er weer van voren af aan begonnen worden. Terwijl ik net onwijs aan het genieten was.
Ik vind het jammer dat beffen hier als het tovermiddel wordt neergezet en dat er wordt gezegd dat het wel lukt als een man een gouden tong heeft, want er zijn ook vrouwen (zoals ik) waarbij je als man kunt beffen tot je een ons weegt en dan gebeurt er nog steeds niets.



Zelf doe ik het nu met mezelf terwijl mijn vriend me aanraakt of me penetreert en dat kan ook heel goed werken.
Nee hoor Iris, dat staat er niet. Er staat dat het werkt bij mij.. en nog bij een heleboel andere dames. TO zegt dat het bij haar de truc niet doet en daar zijn ook tips voor gegeven.



Manneke, nee dat bedoel ik niet helemaal. Hij mag me best plagen. Echter.. als ik het idee heb dat hij zijn vingers gaat gebruiken omdat zijn tong moe wordt zak ik zo 4 treden naar beneden orgasme technisch.

De man die me goed leest weet bijna op de seconde hoe ver ik erin zit en weet dus ook wanneer hij niet meer moet afwisselen. Helaas neemt dat bij mij best nauw, het gaat gewoon niet vanzelf allemaal. Voor hem én voor mij best hard werken.

Maar het resultaat is er dan ook naar!
quote:Ephina schreef op 16 augustus 2013 @ 15:17:

Bij mij werkt het iig zo dat een handeling steeds lekkerder wordt. Of dat nou beffen, vingeren of neuken is. Dus als er tussendoor gewisseld wordt, moet er weer van voren af aan begonnen worden. Terwijl ik net onwijs aan het genieten was.Ja ja ja dit dus!!
Alle reacties Link kopieren
quote:suziequatro schreef op 16 augustus 2013 @ 13:27:

Wat een "fijn" topic. Want hier hetzelfde "probleem". Ik zag het nooit als probleem en de seks is fantastisch. Hij doet ook super zijn best voor mij, maar het gebeurt gewoon niet bij mij. Ook niet tijdens het beffen, wat hier wordt beweerd als uitkomst. Ik weet dat het iets is wat aan mij ligt, waarschijnlijk een psychisch gedeelte. Bewust of onbewust.



Wanneer ik het zelf doe met vibrator gaat het prima en kom ik ook klaar. Maar zelf met mijn hand lukt het heel soms. Ik vind het wat glibberigs hebben wat ik toch minder prettig vindt.



Waarschijnlijk is het een stukje overgaven wat je tegen houd. Zoals TO ook schrijft hoeft beffen van haar ook niet echt omdat ze zich dan een soort van opgelaten voelt. Dat herken ik ook wel, bang dat het te veel op mij gericht is. Maar er zijn echt mannen die daar helemaal van genieten hoor.



Overigens zijn er ook mannen die niet klaar kunnen komen wanneer ze worden gepijpt, dus zullen ook vrouwen zijn die niet klaar kunnen komen van beffen.



Ik ga dit topic volgen want wil eigenlijk ook wel eens heel graag klaar komen met/bij hem. Niet dat de seks nu slecht is want het is geweldig met hem. Maar misschien net dat ene beetje meer maakt me erg nieuwsgierig. En stiekem ook wat angstig, want wat als het lukt en ik hem ooit niet meer zal zien? Kan iemand anders dat dan ook? Tja weet dat het voor latere zorg is maar toch.



Dit vind ik zo fijn aan forums, dat stukje herkenning. Ook al kan je niet altijd de juiste hulp bieden, een beetje het idee hebben dat je niet de enige bent in de wereld is echt prettig! Thanks Suzie

Bij mij is de seks ook echt super geweldig, en mocht het zo zijn dat ik nooit samen met hem klaar kom, than so be it. Maar ik wilde het er gewoon graag nog een keertje op wagen, want ik denk dat het wel een stukje verrijking is van ons seksleven.
Ja een orgasme tijdens de sex is inderdaad wel de icing on the cake, maar het is voor heel veel vrouwen niet weggelegd, dus staar je er niet blind op, want wellicht komt het nooit omdat het er gewoon niet inzit en dan heb je er je energie onnodig aan verspild.
Volgens mij is het nooit onnodig verspilde energie, als je maar lol hebt en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Herkenning is zeker fijn. Maar tips of (figuurlijke) hulp zouden erg fijn zijn. Ik ben (nog) niet zo ver dat ik naar een sexuoloog, of andere hulpverlener, zou gaan. Maar denk het wel wanneer het over een tijd nog steeds niet is gelukt.



Ik leg er geen druk achter en denk er ook niet tijdens de seks over na. Maar ik weet dat hij het ook geweldig zou vinden als het gebeurt.



Dames die wel een orgasme krijgen, mag ik vragen of dat snel gebeurt? En door welke handelingen?
Alle reacties Link kopieren
Druif,

het is al genoemd, maar idd met een vibrator gaat het je waarsch wel lukken.

Maak het een onderdeel van jullie seks. Ga samen met je vriend op zoek naar zo'n ding.



Ik heb er ook wel een paar jaar over gedaan om die gene te overwinnen om zo'n ding te kopen. Eerst een goedkope plastic, was prima maar batterijen waren snel half- leeg en dan duurde het weer lang om in de mood te komen. Daarna kwam Tarzan, omdat die jaren geleden nogal "hot" was. Die deed me niet zoveel en ik vond m wat te zacht trillen. Misschien door het zachte materiaal. Paar jaar geleden eens een echt wat duurder apparaat, Die ik nog steeds heb en deze is echt hemels en groot voordeel: oplaadbaar. Hij is van het merk Lelo, daar hebben ze een heleboel verschillende soorten en maten van.
Alle reacties Link kopieren
Ben verbaasd dat sommigen beweren dat vrouwen door penetratie niet klaar kunnen komen, dit is voor mij juist dè manier. Beffen en stimulatie clitoris geef ik juist weinig om.

Zo zie je, elke vrouw is verschillend.
quote:Ephina schreef op 16 augustus 2013 @ 14:58:

[...]





[...]





Hahaha, afwisseling is leuk als de vrouw in kwestie vrij makkelijk klaarkomt. Mijn vriend doet het nu ook wel eens (nu er geen twijfel over mogelijk is dat hij gouden vingers en tong heeft).. Maar als ik HEUL hard mijn best doe om klaar te komen en de vent in kwestie stopt en gaat verder met zijn vingers.. Zoooo dan word ik een potje pissig .





Ja hoor, wat een herkenning. Mijn vorige SV wilde dat niet snappen. Ik heb toen een keer als 'wraak' tijdens het pijpen toen hij bijna kwam gestopt en toen even wat losjes met mijn hand. Toen ontplofte mijn SV bijna, wat een frustratie. En toen snapte hij het meteen.



Hij had voorheen altijd vrouwen die het orgasme niet belangrijk vonden. Pfff, als je net op het randje zit en iemand stopt dan , echt niet grappig.
quote:suziequatro schreef op 16 augustus 2013 @ 18:10:



Dames die wel een orgasme krijgen, mag ik vragen of dat snel gebeurt? En door welke handelingen?



Als ik het zelf doe en ik ben in de stemming heb ik maar een minuutje of twee nodig. Ik vind het niet fijn als er een beetje omheen gestreeld wordt. Ik hou met mijn linker hand mijn schaamlippen opzij en met mijn rechterhand streel ik mezelf.Ik maak steeds dezelfde beweging , van beneden naar boven , over mijn clit.



Maar bij sommige vrouwen is dat juist te gevoelig en is het juist fijner om er net naast te strelen. Als iemand dat gewend is is dat soms lastig af te leren



Toen ik nog jong was kon ik alleen klaarkomen met de handdouche er op. Met mijn vingers kon ik niet over de drempel heen komen, zo leek het net. Dan werd het gevoel te heftig en moest ik stoppen. Met de handdouche en later met de vibrator had ik daar minder last van dan met mijn vingers.



Echt oefening baart kunst.
Alle reacties Link kopieren
quote:suziequatro schreef op 16 augustus 2013 @ 18:10:





Dames die wel een orgasme krijgen, mag ik vragen of dat snel gebeurt? En door welke handelingen?



Vroeger zonder vibrator ongeveer als single-lady, maar het was niet binnen 2 minuten gepiept...meestal minuut of 5 a 10. En als ik pech had wel 15-20 minuten. Zwaar frustrerend. Dan was ik te gehaast of te moe of zat er niet helemaal bij met mn kop.

Ik doe het eigenlijk niet meer zonder vibrator. Ik ben lui aangelegd en als ik klaar wil komen moet het niet lang duren.

Met mijn man is het een onderdeel van de seks en mag het allemaal wel langer duren. Ik vind het leuk als hij bij mij de vieb gebruikt zodat ik mijn handen vrij heb voor hem.
Alle reacties Link kopieren
@ Single-lady en Sateofmayo, bedankt voor de openhartigheid.



Ik was daar vooral ook nieuwsgierig naar omdat ik misschien wel iets "verkeerd" doe. Ik denk dat ik zeker meer moet oefenen om mijn eigen lichaam beter te leren (her) kennen.
Alle reacties Link kopieren
Soms heb ik wel eens de indruk dat een vibrator in the picture komt omdat de man niet genoeg zijn best zou doen. Ik kreeg hem jaaaaaren geleden cadeau van mijn man omdat ik erg moeilijk klaar kwam. En tegenwoordig kom ik nog steeds alleen klaar als ik dat ding zelf hanteer.

Heb het zelf gelukkig nooit beschouwt als vervanging maar als verrijking, alhoewel het geluid van het ding in het begin best een libidokiller was.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:suziequatro schreef op 16 augustus 2013 @ 13:27:Wanneer ik het zelf doe met vibrator gaat het prima en kom ik ook klaar. Maar zelf met mijn hand lukt het heel soms. Ik vind het wat glibberigs hebben wat ik toch minder prettig vindt. Waarschijnlijk is het een stukje overgaven wat je tegen houd.quote:suziequatro schreef op 17 augustus 2013 @ 10:10:Ik denk dat ik zeker meer moet oefenen om mijn eigen lichaam beter te leren (her) kennen.Ik denk dat jij je inderdaad over kan leren geven aan het genot nádat jij jezelf over het standpunt glibberig=onprettig (vies?) heen hebt gezet. Mijn ervaring is namelijk dat glibberen en glijen een zéér prettig resultaat geeft. Het is wel even de knop om zetten in je hoofd naar "vies" mag. Als jij je eigen lichaam goed kent kan je een man (elke leergierige man) makkelijk dirigeren down under, dus no worries wbt afhankelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Je titel zegt genoeg.

Het woordje 'dus' verklaart een hoop.
Alle reacties Link kopieren
quote:kipkluifje schreef op 18 augustus 2013 @ 11:12:

[...]



[...]

Ik denk dat jij je inderdaad over kan leren geven aan het genot nádat jij jezelf over het standpunt glibberig=onprettig (vies?) heen hebt gezet. Mijn ervaring is namelijk dat glibberen en glijen een zéér prettig resultaat geeft. Het is wel even de knop om zetten in je hoofd naar "vies" mag. Als jij je eigen lichaam goed kent kan je een man (elke leergierige man) makkelijk dirigeren down under, dus no worries wbt afhankelijkheid.



Dat heb je goed gezegd; over glibberen/glijen.

Het is toch heerlijk dat een vrouw nat kan worden en met een beetje (of heel veel) glijmiddel is het heerlijk (vind ik dan..). Probeer over je grens te gaan en probeer er van te genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven