Entertainment alle pijlers

Candy Crush Saga

10-03-2013 11:18 2633 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal



Ik ben sinds een aantal dagen hel enthousiast, maar ik zit vast bij level 35 heb blijkbaar een kaartje of hulp nodig van vrienden om verder te kunnen, alleen ik gebruik nooit facebook, heb alleen maar een account aangemaakt voor dit spel dus ja vrienden zijn nog ver te zoeken.



Zouden hier mensen mij willen helpen zodat ik met dit hele leuke spelletje weer mijn tijd kan volmaken??
quote:Pelsje schreef op 20 augustus 2013 @ 17:53:

En alweer iemand op Facebook die gisteren niet eens in de buurt kwam, maar me nu al ingehaald heeft:-( hoe doen zij dat toch?Ontvrienden die hap .
Alle reacties Link kopieren
Ik hou geen vrienden meer over zo!
Alle reacties Link kopieren
Feli voor Lady V. en een voor Pelsje.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:Pelsje schreef op 20 augustus 2013 @ 21:29:

Ik hou geen vrienden meer over zo!Dan zoek je in dit topic mensen die heeeeeeeel lang over bepaalde levels doen (of hebben gedaan) en vraag je die om vrienden te willen worden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Aan mij heb je op dit moment ook niks Pels. Gisteren zat ik nog huilend in level 147, en nu zit ik te wachten op kaartjes omdat ik level 155 heb uitgespeeld. Het leven kan heel raar lopen, dat zie je maar weer.
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel een idee, gewoon vrienden worden met alleen maar langzame cc-ers. Ik heb volgens mij veel vrienden met een goed ontwikkeld inzicht enzo.

LV je hebt 147! Besef je ook wat een mijlpaal dat is? Nu kan je niets meer gebeuren (tot je in 213 beland).
Alle reacties Link kopieren
quote:Pelsje schreef op 21 augustus 2013 @ 07:26:

Dat is wel een idee, gewoon vrienden worden met alleen maar langzame cc-ers. Ik heb volgens mij veel vrienden met een goed ontwikkeld inzicht enzo.

LV je hebt 147! Besef je ook wat een mijlpaal dat is? Nu kan je niets meer gebeuren (tot je in 213 beland).Ik zit vast in 184. Vriendjes worden?
odi et amo
quote:Pelsje schreef op 21 augustus 2013 @ 07:26:

Dat is wel een idee, gewoon vrienden worden met alleen maar langzame cc-ers. Ik heb volgens mij veel vrienden met een goed ontwikkeld inzicht enzo.

LV je hebt 147! Besef je ook wat een mijlpaal dat is? Nu kan je niets meer gebeuren (tot je in 213 beland).Nog niet, het moet nog even landen denk ik. Ik leef al een volle dag in een soort roes, en dat komt niet alleen door de Bavaria.
Ik geloof trouwens niet dat ik erg dol ben op chocolademachines of hoe die krengen ook heten mogen.
Candy Crush is boos op mij. Ik heb in een dag tijd 18 (!) levels gespeeld en nu wil ie niet meer laden. Hij blijft hangen op 39%.

Toch maar eens gaan koken dan. Zucht.
Wel gezellig, zo'n monoloog.
Alle reacties Link kopieren
Haha lama, alleen als je heel langzaam bent en overal vastzit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 augustus 2013 @ 15:54:

Candy Crush is boos op mij. Ik heb in een dag tijd 18 (!) levels gespeeld en nu wil ie niet meer laden. Hij blijft hangen op 39%.

Toch maar eens gaan koken dan. Zucht.Dat kost je heel veel vrienden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier een tijdje in 165 gezeten, en opeens stoomde ik door naar 180. wiehoe! Vent zit nog steeds in 65... mss moet ik hem toch eens helpen.
165? Daar zit ik nu. Wat een poeplevel.



Wat vandaag dan wel weer fijn is is dat mijn vrienden (nou ja, de vrienden die ik nog over heb dus ) vandaag massaal besloten hebben CCS te gaan spelen, dus de levens stromen binnen.
Alle reacties Link kopieren
Iemand op Facebook heeft na een half jaar (!!!) level 65 gehaald. Dat gaat mijn beste vrien worden, ik heb hem eindelijk gevonden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pelsje schreef op 21 augustus 2013 @ 16:13:

Haha lama, alleen als je heel langzaam bent en overal vastzit.Yep, thats me!
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:Pelsje schreef op 21 augustus 2013 @ 18:40:

Iemand op Facebook heeft na een half jaar (!!!) level 65 gehaald. Dat gaat mijn beste vrien worden, ik heb hem eindelijk gevonden! Ik ben te goed. Drie weken over 147.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Nondeju! Ging zo lekker zit ik nu in 79... Snap er niks van... Misschien hier ook maar geluk hebben met de snoepjes
quote:lamaatje schreef op 21 augustus 2013 @ 20:15:

[...]



Ik ben te goed. Drie weken over 147.Ik zeventien dagen. Dat is zo handig van dit topic, dat je dat allemaal nog na kunt trekken. Een soort persoonlijk Candy Crush Diary.
quote:floepert schreef op 21 augustus 2013 @ 20:20:

Nondeju! Ging zo lekker zit ik nu in 79... Snap er niks van... Misschien hier ook maar geluk hebben met de snoepjes



79 is ook al kut.



Net als 29, 33, 65, 97, 102... nou ja eigenlijk zijn alle levels kut. Het enige voordeel van Candy Crush is dat je echte leven er ineens stukken beter uit ziet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 augustus 2013 @ 17:26:

165? Daar zit ik nu. Wat een poeplevel.



Wat vandaag dan wel weer fijn is is dat mijn vrienden (nou ja, de vrienden die ik nog over heb dus ) vandaag massaal besloten hebben CCS te gaan spelen, dus de levens stromen binnen.extra zetten heb je nodig in 165!



Nu 181 hier. Ben m nu al zat.
Alle reacties Link kopieren
Dan zijn jullie goed ja, ik zat dik 4 weken in 147. En nu bijna 2 in 213.
quote:DJ.Momo schreef op 21 augustus 2013 @ 20:33:

[...]

extra zetten heb je nodig in 165!



Nu 181 hier. Ben m nu al zat.



Wrom? Na zeven zetten ben ik al uitgekakt omdat de bom dan ontploft is. Nergens voor nodig, die extra zetten.



Succes met 181. 213 schijnt ook een enorm feest te zijn.
Alle reacties Link kopieren
181 is met die noot aan de zijkant he? Die is me wel bijgebleven. 213 is party ja. Ik ga weer even verder 5 levens feestvieren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven