Massage door man

22-08-2013 13:57 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil toch even jullie mening over het volgende:

Mijn partner en ik waren samen op vakantie. Nu is het zo dat we allebei dol zijn op massages (Thaise) en als we op vakantie zijn laten we ons vaak lekker masseren.

Afgelopen vakantie heb ik in het hotel waar we verbleven een Thaise massage geboekt voor ons beiden. Mijn voorkeur ging zoals altijd uit naar een vrouw, maar dit keer was er geen vrouwelijke masseuse beschikbaar en heb ik dus voor ons beiden een man "geboekt".

Ik heb hier eigenlijk ook verder helemaal niet bij stilgestaan, maar toen ik aangaf dat we door een man zouden worden gemasseerd barstte de de bom. Hij begreep niet dat ik het normaal vond om door een man gemasseerd te worden. Ik gaf aan dat het andersom ook nooit een probleem is geweest (hij door een vrouw), dus dat ik het punt nu niet zag. Volgens hem is dat niet hetzelfde en was ik appels met peren aan het vergelijken. Om het kort te houden; ik heb uiteindelijk de reservering toch afgezegd (overigens hij ook) omdat ik het niet op de spits wilde drijven.

Het is nu alweer een paar weken gelden, maar het zit mij nog steeds dwars. Graag jullie eerlijke mening; is het als vrouw toch anders om gemasseerd te worden door een man dan andersom?
Bedankt voor jullie reacties! Ik begon al aan mijzelf te twijfelen

Normaal gesproken is hij nooit echt jaloers of bezitterig. Des te meer verbaasde ik mij over zijn reactie. Hij ging echt door het lint en gebruikte woorden die ik niet van hem gewend ben, zoals dat ik tijdens de massage net zo goed mijn beentjes kon spreiden ?!?!

Ik zou het nog enigzinds kunnen begrijpen als hij zich nooit door een vrouw zou laten masseren, maar hij laat zich altijd alleen maar door vrouwen masseren! Ik kan niet zo goed tegen meten met twee maten..
Hij komt misschien iets te kort ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Huh, maar hij laat zich wel masseren door een vrouw? Of ook alleen maar door een man? Het zou wel een beetje vreemd zijn als hij zich door een vrouw laat masseren en boos wordt als jij een massage bij een man boekt! Die mensen doen hun werk, of het nou een vrouw of een man is. Ik zou er heel gek van op kijken als ik een massage boek en mijn vriend wordt boos omdat het toevallig een mannelijke masseur is...

Edit: Ik lees nu dat hij zich ook door vrouwen laat masseren, dan is het helemaal gek dat hij zo boos wordt! Belachelijk.. ik zou de massage de volgende keer gewoon lekker door laten gaan. Of hij laat zich voortaan ook maar door een man masseren.
quote:bemby77 schreef op 22 augustus 2013 @ 14:18:

Mag ik voor je 'hopen' dat je huisarts en je gynaecoloog vrouwen zijn

Kan je man korte rokjes en strakke topjes wel waarderen? Wanneer jij ze draagt bedoel ik dan.. Elk kleed mij altijd waar ik mij prettig bij voel. Daar heb ik nooit commentaar op gehad.
quote:becina2000 schreef op 22 augustus 2013 @ 14:47:

Is het niet zo dat hij liever niet gemasseerd wil worden door een man?

Kan ook he?!Klopt, hij wil altijd gemasseerd worden door een vrouw. Ik denk dat zijn beredenering is dat een vrouw gewoon haar werk doet en daar verder geen "gevoelens" bij heeft, maar bij een mannelijke masseur is dat anders.
Alhoewel.... In Thailand krijg je altijd met 'happy end'...
quote:never_ending schreef op 22 augustus 2013 @ 14:49:

Bedankt voor jullie reacties! Ik begon al aan mijzelf te twijfelen

Normaal gesproken is hij nooit echt jaloers of bezitterig. Des te meer verbaasde ik mij over zijn reactie. Hij ging echt door het lint en gebruikte woorden die ik niet van hem gewend ben, zoals dat ik tijdens de massage net zo goed mijn beentjes kon spreiden ?!?!

Ik zou het nog enigzinds kunnen begrijpen als hij zich nooit door een vrouw zou laten masseren, maar hij laat zich altijd alleen maar door vrouwen masseren! Ik kan niet zo goed tegen meten met twee maten..Als dit mijn man was kon hij een tijdje vertrekken! Wat een idioot. Straks mag je niet meer alleen naar de dokter, niet naar de sauna en inderdaad als je ooit gaat bevallen zal hij zich ook wel kinderachtig gedragen.
Ik zou heel hard gaan twijfelen of zijn eigen massages wel zo onschuldig zijn! Zo te horen is hij gewend dat het op sex uitdraait.
quote:never_ending schreef op 22 augustus 2013 @ 14:12:

[...]

Ik vroeg hem dit dus te verklaren, maar hij begreep niet dat ik het zelf al niet begreep en wilde er verder niet op ingaan. Hij werd dus ontzettend boos, begreep niet dat ik het normaal vond, maar wilde het verder niet uitleggen.

Waarschijnlijk kan hij zich niet voorstellen dat er een man een vrouw masseert zonder een dikke pik er van te krijgen en te fantaseren waar hij die dikke pik in wil stoppen. En....om misschien te proberen hoever die vrouw wil gaan.

Van een vrouw verwacht hij niet ( maar hoopt het misschien wel ) dat ze een man, die ze masseert, zo ongeveer bespringt of er opgewonden van wordt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
grappig ...heb je kinderen? wat vind je man toen je aan het bevallen was ? had je een arts ;) dat is pas appels met peren vergelijken.

ik zie totaal niets ergs aan een massage, zegt meer over hem dan over jou.

hij had van mij ook dikke pech gehad, ik had zeker het niet afgezegd. het lijkt nu wel of je het er mee eens bent (je zegt immers af)
quote:mars.74 schreef op 22 augustus 2013 @ 14:55:

Ik zou heel hard gaan twijfelen of zijn eigen massages wel zo onschuldig zijn! Zo te horen is hij gewend dat het op sex uitdraait.

Dan nog steeds geldt; waarom hij wel en zij niet!

Maar ik zou er inderdaad nog maar eens op doorvragen. Waarom hij het zo erg associeert met sex. Je kunt toch ook gewoon lekker ontspannen worden door een massage. En ja als je ontspannen bent, kun je zin krijgen. Nou dan heb je nadien samen wat te doen op je hotelkamer. Heerlijk toch. Staat toch helemaal los van wie de massage heeft gegeven?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 augustus 2013 @ 14:56:

[...]

Waarschijnlijk kan hij zich niet voorstellen dat er een man een vrouw masseert zonder een dikke pik er van te krijgen en te fantaseren waar hij die dikke pik in wil stoppen. En....om misschien te proberen hoever die vrouw wil gaan.

Van een vrouw verwacht hij niet ( maar hoopt het misschien wel ) dat ze een man, die ze masseert, zo ongeveer bespringt of er opgewonden van wordt.Haha dat denk ik dus ook
quote:doremi01 schreef op 22 augustus 2013 @ 14:57:

grappig ...heb je kinderen? wat vind je man toen je aan het bevallen was ? had je een arts ;) dat is pas appels met peren vergelijken.

ik zie totaal niets ergs aan een massage, zegt meer over hem dan over jou.

hij had van mij ook dikke pech gehad, ik had zeker het niet afgezegd. het lijkt nu wel of je het er mee eens bent (je zegt immers af)

Ja ik heb kinderen, dat soort zaken zijn nooit een issue geweest.

Achteraf heb ik ook spijt dat ik heb afgezegd. Heb op het laatste moment (2 minuten van tevoren) afgezegd om het niet erger te maken dan het was. Toen hij begrepen had dat ik had afgezegd deed hij opeens poeslief, maar dat kon ik na zijn uitbarsting niet meer waarderen.

Ik ben er nog steeds boos over en het voelt voor mij (hoe kinderachtig ook) dat hij zijn zin heeft gekregen.
quote:never_ending schreef op 22 augustus 2013 @ 14:49:

Hij ging echt door het lint en gebruikte woorden die ik niet van hem gewend ben, zoals dat ik tijdens de massage net zo goed mijn beentjes kon spreiden ?!?!Hij heeft een dubbele moraal, best wel zielig eigenlijk. Maar wat mij het meeste zou raken is dat hij jou blijkbaar niet vertrouwd met die man.
quote:never_ending schreef op 22 augustus 2013 @ 14:53:

[...]

Klopt, hij wil altijd gemasseerd worden door een vrouw. Ik denk dat zijn beredenering is dat een vrouw gewoon haar werk doet en daar verder geen "gevoelens" bij heeft, maar bij een mannelijke masseur is dat anders.Wat een bullshit! Ik zou voortaan eisen dat hij zich door een man laat masseren.
quote:bluebird77 schreef op 22 augustus 2013 @ 15:06:

[...]

Hij heeft een dubbele moraal, best wel zielig eigenlijk. Maar wat mij het meeste zou raken is dat hij jou blijkbaar niet vertrouwd met die man.Hij vertrouwde mij wel, maar de masseur niet. Een man is en blijft een man volgens hem
quote:never_ending schreef op 22 augustus 2013 @ 15:08:

[...]

Hij vertrouwde mij wel, maar de masseur niet. Een man is en blijft een man volgens hem

en wat zegt dat over zichzelf? Hij is toch ook een man?

Vind dit ook heel typisch allemaal, zou die afspraak niet hebben afgezegd maar daar kan je nu niks meer mee.

Ik zou het toch nog eens bespreken met je man anders blijft dit tussen jullie in staan.
Als je er nog mee zit dan lijkt me de oplossing vrij simpel. Gewoon gesprek beginnen met hem. Dat je er nog even over hebt nagedacht en dat je het maar een stomme actie van hem vond en volgende keer gewoon je door een man laat masseren als het zo uitkomt. Evt voorstellen om samen een massage cursus te gaan doen.

Mijn vriend is dol op massages en hij treft meestal een vrouw als masseur. Helemaal prima en zelf kan hij ook aardig masseren (verschillende cursussen gedaan) en af en toe geeft hij een vriend of vriendin van ons een massage. Ik kan daar echt totaal niet mee zitten.
Nou de lol zou er voor mij wel af zijn zijn hoor om nog samen massages te nemen.

Dus hij wil een massage van een vrouw omdat hij dat met seks associeert, want hij is tenslotte man!
Als hij zegt dat een man een man is geldt dat ook voor hem natuurlijk
Ik vind het niet erg als itsman door een vrouw gemasseerd wordt, net zoals hij het niet erg vind als ik door een man gemasseerd wordt. Het is het is namelijk hun werk. Als ze met ons klaar zijn staan de volgende alweer klaar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Appels met peren vergelijken...tuuuurlijk. Geweldig argument. Je man moet gewoon niet zeiken, maar goed, hij zal wel jaloers zijn.quote:never_ending schreef op 22 augustus 2013 @ 14:14:

Dit gevoel kreeg ik dus ook. Hij vond het zelf ook goedkoop van mij om mij te laten masseren door een man. Wat een aardige man heb je. Is er wat met hem gebeurd in het verleden ofzo? Is zijn ex er misschien vandoor gegaan met een masseur?
Ik vind het ook pure belediging voor masseurs. Je man zegt dus eigenlijk dat mannen in deze branche allemaal onprofessioneel zijn en bij een mooie vrouw een stijve zouden krijgen...apart. Hij had nog een punt kunnen hebben als hij zelf ook alleen gemasseerd wil worden door mannen, maar dit is gewoon hypocriet en met twee maten meten.
Jouw man is een manipulatieve eikel... (neem me niet kwalijk)
Lorem Ipsum
quote:sneeuwwitje80 schreef op 22 augustus 2013 @ 15:13:

Als je er nog mee zit dan lijkt me de oplossing vrij simpel. Gewoon gesprek beginnen met hem. Dat je er nog even over hebt nagedacht en dat je het maar een stomme actie van hem vond en volgende keer gewoon je door een man laat masseren als het zo uitkomt. Evt voorstellen om samen een massage cursus te gaan doen.

Mijn vriend is dol op massages en hij treft meestal een vrouw als masseur. Helemaal prima en zelf kan hij ook aardig masseren (verschillende cursussen gedaan) en af en toe geeft hij een vriend of vriendin van ons een massage. Ik kan daar echt totaal niet mee zitten.Ik ben van plan om het vanavond met hem te bespreken, want ik zit er inderdaad nog behoorlijk mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven