Schoonmoeder contact met ex van partner

24-08-2013 22:36 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Vandaag kwam ik erachter dat mijn schoonmoeder nog contact heeft met de ex vriendin van mijn partner. Zij zijn al jaren geleden uit elkaar gegaan. Mijn schoonmoeder heeft het nooit met mij over haar gehad. Ik ben inmiddels al jaren samen met mijn vriend en heb kinderen met hem. Schoonmoeder ( familie) en ik hebben een hele goede band, en beschouw ze echt als mijn familie. Nu ik vandaag ontdekte dat er nog contact is met de ex van mijn vriend voel ik me in mijn rug gestoken door hen. Schoonmoeder ontkent dat ze elkaar zien, en zegt dat ze alleen op facebook contact hebben, maar dat was niet af te leiden uit het bericht op Facebook. De hamvraag?? Stel ik mij aan? Aan de ene kant snap ik dat ik het contact niet kan verbieden, maar aan de andere kant vind ik het niet kunnen.Vooral omdat het achter mijn rug om is gegaan. Ik ben gewoon benieuwd naar de mening van anderen, en hoor graag hoe jullie hiermee om zouden gaan.

Wil namelijk kijken of ik redelijk ben.



Alvast bedankt!
quote:kiwana schreef op 26 augustus 2013 @ 15:22:

[...]

Op die manier had het toch ook gekund? Dan was ik echt wel bereid om dit allemaal met haar uit te praten. Maar zij gaat meteen in de aanval. Dat maakt de situatie toch niet beter. ZIJ heeft tenslotte gelogen tegen mij. Dat lijkt iederen over het hoofd te zien.Je bent echt niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Alle reacties Link kopieren
TO, je hebt het IQ en het EQ van een aardbei. Niet te geloven, wat ben jij dom.

Ik heb medelijden met je schoonmoeder en vriend/man dat zij met jou opgescheept zitten
*do not underestimate the power of stupidity*
quote:lilyofthevalley schreef op 27 augustus 2013 @ 00:29:

[...]





Je bent echt niet helemaal lekker in je bovenkamer.



Soms als ik dit soort topics lees vraag ik me af of er wel normale schoondochters bestaan..

Ik vrees de dag dat ik schoonmoeder wordt..
Alle reacties Link kopieren
Nou Sole, toen ik dit topic zat te lezen had ik eventjes de stille hoop dat mijn zoon dan ipv met zo'n drama-dame later met een man thuiskomt.
Alle reacties Link kopieren
Wow... just wow...

Ik ben er effe stil van... Je zal toch zo in elkaar steken zeg. Net als veel van mijn voorgangers: het zal mij aan mijn anus oxideren met wie mijn schoonmoeder contact heeft. Mijn man heeft een zéér goede smaak als het op vrouwen aankomt , dus als mijn schoonmoeder contact zou willen hebben met zijn exen, moet ze dat vooral doen. Het zou zomaar kunnen overigens, alleen is dat mijn sores niet.

Ik kan overigens ook nooit die angst voor exen volgen. Het is toch niet voor niets uit? Waarom worden door sommige mensen ex-vriendinnen gezien als feeksen die er alleen maar op uit zijn om home-wrecker te spelen? Wat zegt dat wel niet over je vriend/man? Dat hij alleen maar domme keuzes maakt als het gaat om het uitkiezen van een partner? Wat zegt dat dan over jou?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwana schreef op 26 augustus 2013 @ 15:22:

[...]



Op die manier had het toch ook gekund? Dan was ik echt wel bereid om dit allemaal met haar uit te praten. Maar zij gaat meteen in de aanval. Dat maakt de situatie toch niet beter. ZIJ heeft tenslotte gelogen tegen mij. Dat lijkt iederen over het hoofd te zien.Kiwana, Kiwana!



Wat vervelend dat het zo helemaal uit de hand loopt!



Jouw schoonmoeder, man, je eigen moeder, je ex en jij zijn nu betrokken bij iets wat normaal gesproken kan gebeuren. Het is beter om zo snel mogelijk een goede oplossing te vinden hiervoor. Voorkom dat het nog verder uit de hand loopt of dat jouw kinderen of andere familieleden betrokken raken. En erg apart dat iedereen hier op deze viva forum jou niet helemaal begrijpt. Hoe kan dat nou?



Meid, zou je dit niet goed willen uitpraten met iemand? Iemand die jou wel begrijpt? Misschien een goede psycholoog of in therapie gaan? Ik hoop echt oprecht dat het snel beter gaat voor je!



Laat je weten hoe het gegaan is?



Gods wegen zijn ondoorgrondelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven