Kindvrij vliegen, bericht voor elninjoo!

26-08-2013 11:21 82 berichten
Een vliegtuig met een kindvrije cabine, zodat je vlucht niet verstoord wordt door eventuele jengelende kinderen. Ik moest meteen aan jou denken elninjoo En zelf lijkt het me ook ideaal!



http://nos.nl/op3/artikel ... ren-in-het-vliegtuig.html
Alle reacties Link kopieren
quote:cecilia74 schreef op 26 augustus 2013 @ 17:49:

[...]





Hebben jullie ook altijd dat stille gevecht met je onbekende buurman over het armleuninkje in het midden?



Ik had een keer een vlucht waarbij ik eindelijk sliep en mijn buurman bij elke bladzijde die hij omsloeg, zijn elleboog tegen me aan porde. Hem heel erg verstoord en slaperig boos aankijken hielp niet en ik was tegelijk ook weer té moe om mijn oordoppen uit te doen en helemaal een gesprek aan te gaan.



Maar ook als ik niet probeer te slapen, valt het mij op dat mannen vrijwel altijd het alleenrecht over het armsteuntje opeisen. Die lijken gewoon niet eens te beseffen dat er maar eentje is tussen twee personen in.

En knieën in 'mijn ruimte', dat zijn ook altijd alleen maar mannen. Ook gewoon slanke kleine mannen. Die moeten dan zo wijdbeens zitten dat ze helemaal in mijn toch al kleine ruimte komen. En dan de hele vlucht poepchagrijnig als je er wat van zegt.Hahaha herkenbaar inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 26 augustus 2013 @ 15:04:

Ik daag iedereen een keer uit om te vliegen in een vliegtuig vol Chinezen. En dan zo'n 11 uur. Je zult snakken naar slechts huilende kinderen in een vliegtuig.
Alle reacties Link kopieren
quote:cecilia74 schreef op 26 augustus 2013 @ 17:49:

[...]





Hebben jullie ook altijd dat stille gevecht met je onbekende buurman over het armleuninkje in het midden?



Ik had een keer een vlucht waarbij ik eindelijk sliep en mijn buurman bij elke bladzijde die hij omsloeg, zijn elleboog tegen me aan porde. Hem heel erg verstoord en slaperig boos aankijken hielp niet en ik was tegelijk ook weer té moe om mijn oordoppen uit te doen en helemaal een gesprek aan te gaan.



Maar ook als ik niet probeer te slapen, valt het mij op dat mannen vrijwel altijd het alleenrecht over het armsteuntje opeisen. Die lijken gewoon niet eens te beseffen dat er maar eentje is tussen twee personen in.

En knieën in 'mijn ruimte', dat zijn ook altijd alleen maar mannen. Ook gewoon slanke kleine mannen. Die moeten dan zo wijdbeens zitten dat ze helemaal in mijn toch al kleine ruimte komen. En dan de hele vlucht poepchagrijnig als je er wat van zegt.Oh, ik 'verover' die ruimte meestal wel terug
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Een vies vliegtuig, echt te voor voor woorden na een vlucht. Verder lieten ze tijdens het eten enorm vieze boeren, was het van de 11 uur vliegen echt 9 uur gekakel. Tieners die bij elkaar op de armleuningen kwamen zitten etc etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 26 augustus 2013 @ 15:04:

Ik daag iedereen een keer uit om te vliegen in een vliegtuig vol Chinezen. En dan zo'n 11 uur. Je zult snakken naar slechts huilende kinderen in een vliegtuig.Bangladezen zijn ook zo gezellig Kinderen trek ik een stuk beter!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:winterqueen schreef op 26 augustus 2013 @ 17:48:

[...]





Maar als jij een keer doorgespaard hebt voor een businessclass ticket met je kinderen of, ik zeg maar wat, een upgrade krijgt? Mogen de businessclassers dan ook niet piepen, omdat jij net zoveel recht hebt om daar te zijn?Nee, ik vlieg bewust niet business class met de kinderen, vind ik niet horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad veel vaker last gehad van volwassenen dan van kinderen. Inderdaad chinezen kunnen verschrikkelijk vies zijn. Zo ziet de wc bij een vlucht vol chinezen er na een uur al uit als een Dixie toilet na een 3-daags festival. En ze hebben toch een iets ander idee van hoe groot iemands persoonlijke ruimte is. Ik ben weleens in slaap gevallen in mn stoel staat er een dikke Chinees in het gangpad om zn benen te strekken. Maar wel fijn met zijn kruis tegen mijn hoofd. En dat is dan niks sexueels, maar dat gebeurt dan gewoon. Gadver. Ik probeer als het even kan vluchten via China te vermijden.

Verder last gehad van dikke mensen in de stoel naast me waarbij de armsteun niet naar beneden kom doordat de meneer 'overhing' op mijn stoel. Of een oud vrouwtje dat vond dat haar handbagage (een grote doos) bij mijn benen moest staan omdat zij anders niet kon zitten. Of die mensen die steeds boze blikken werpen op medepassagiers als ze iets vervelends doen. Dat vind ik zo aso! Als je echt een probleem hebt, zeg het dan, maar dat passief-agressieve kinderachtige gedrag van boze blikken, dat begrijp ik echt niet.



Met kinderen heb ik alleen maar leuke ervaringen gehad: gezellige gesprekken, en een heel jong kind dat voor mij zat, maar die mijn filmpje leuker vond en dus gezellig bij mij op schoot kroop om pirates of the Caribbean te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven