EAUSM: vertalers, citaten, unbannables etc.

07-01-2013 13:34 2712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met dank aan alle haastige type(r)s die ons immer weer inspireren tot ons eigen off topic gezwets, verklaar ik hierbij, seauwieseau, het zoveelste nieuwe EAUSM-topic voor geopend.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:SuzanneSuus schreef op 02 september 2013 @ 22:00:

Haal de link maar weg Aminah, volgens mij mag het niet namelijk

een narcis tulp roos voor je

Ik heb hem weggehaald. Ik wist niet dat dat niet mocht

Dank voor de narcis tulp roos
Ik kon je geen PM sturen en ben blij dat je het las hier

( die functie staat bij jou uit)

Ik weet niet of het echt niet mag maar volgens mij is het een soort nogo, vandaar dat ik schreef dat ik het specifieke, één van de vele, narcistentopic niet eens wilde weten

Jammer dat er geen narcis-emo is hier, de roos was matig plaatsvervangend
Je bent zelf een theepot
Ik snap het en heb het gelukkig op tijd weg gehaald. Bedankt voor het waarschuwen.

Ik vond de roos wel mooi hoor
Zet je je toegankelijkheid voor PM's nog aan of is het bewust uit?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 03 september 2013 @ 01:18:

Zet je je toegankelijkheid voor PM's nog aan of is het bewust uit?Ik heb hem aangezet. Hij was niet bewust aan of uit, ik heb er gewoon nooit bij nagedacht.
sorry dat ik dit topic heb opgezet

Och, zo lang je je man niet opzet kunnen we er wel mee leven hoor.
baby 5,5 mnd ineens 38,9

Ja genieten van die babytijd, voor je het weet is het om.
_Schrijven met getineerden

Is dat net zoiets als creatief met kurk?
zo ie zo

Kenden we deze variant al?
Je bent zelf een theepot
ja voor die maatregele is het nu beetje te laat. zo ie zo wil me man echt geen condoom om! ma goed. ja alleen zij me verloskundige dat

Ik zit nog even te bedenken welk dialect hier het beste bij past
Je bent zelf een theepot
Nee, een pot thee is geen optie drinkt zo rottig!

Schenk het eens in een kopje!
quote:SuzanneSuus schreef op 03 september 2013 @ 12:26:

ja voor die maatregele is het nu beetje te laat. zo ie zo wil me man echt geen condoom om! ma goed. ja alleen zij me verloskundige dat

Ik zit nog even te bedenken welk dialect hier het beste bij pastBarbie-dialect?
Ze heeft in het voorjaar al een fiets gehad (was gepland voor haar verjaardag maar dan gaan we weer het najaar in en dat vond ik zo zonde).

Want in het najaar en de winter kun je echt niet gaan fietsen. Veel te koud. Of glad. Of het regent.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ok, nog ééntje uit het taal welofnietzwangerzijntopic

Ik zit hier verbaast jullie reacties te lezen , wat triest zijn jullie eigelijk bah bah , TO leg de situatie uit en vraagt naar ervaringen , zulke dingen kunnen gebeuren en het is geen uitzondering dat vrouwen snel weer zwanger raken , en dan gaan jullie nog zeiken over taal fouten en haar afzeiken tot de bot !! VERZUURDEN wijven zijn jullie !
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 02 september 2013 @ 16:46:

[...]

Zie mijn link, aantal posts hierboven

EA is de o in de OSM

Unbannables: niet geband, niet banwaardig

Ja ik snap dus wel dat het EAU voor O staat en OSM voor 'ons soort mensen', maar waarom heet dit topic dan ons soort mensen? Die logica snap ik niet helemaal. Ons soort mensen staat voor iets elitairs, voor incrowd. Wat is dan de link met grappige taal- en spelfouten? Dan 'ons soort mensen' op het forum die fouten niet maakt?

En unbannables snap ik eigenlijk ook niet helemaal. Als je dat letterlijk vertaalt dan wordt het iets als 'onbanbaren'. Niet mogelijk om te bannen. Maar dat is dus niet wat het betekent?
quote:Pyridine schreef op 03 september 2013 @ 17:35:

[...]

Ja ik snap dus wel dat het EAU voor O staat en OSM voor 'ons soort mensen', maar waarom heet dit topic dan ons soort mensen? Die logica snap ik niet helemaal. Ons soort mensen staat voor iets elitairs, voor incrowd. Wat is dan de link met grappige taal- en spelfouten? Dan 'ons soort mensen' op het forum die fouten niet maakt?

En unbannables snap ik eigenlijk ook niet helemaal. Als je dat letterlijk vertaalt dan wordt het iets als 'onbanbaren'. Niet mogelijk om te bannen. Maar dat is dus niet wat het betekent?Dit is nu een typisch geval van "you had to be there...."
Heb ik van horen zeggen hoor

[...]

En unbannables snap ik eigenlijk ook niet helemaal. Als je dat letterlijk vertaalt dan wordt het iets als 'onbanbaren'. Niet mogelijk om te bannen. Maar dat is dus niet wat het betekent?Wat Waarbij zegt, je had erbij moeten zijn . Trek Yas(mijn) maar eens aan haar staart, die is ooit met het topic gestart. En in de jaren erna is het in elk deel wel een keertje uitgelegd .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kan iemand Yasmijn even mailen misschien?
Ik ben toch al zes jaar forumlid en daarvoor ook ooit onder een andere nick, maar dat is kennelijk niet lang genoeg, of ik zat te slapen? Ik heb wel wat gemist geloof ik!
Niet van hier, maar een krantenkop:

'We zijn niet serieus genomen'

De parenclub viel best tegen.
quote:DieFetteElke schreef op 03 september 2013 @ 18:46:

Niet van hier, maar een krantenkop:

'We zijn niet serieus genomen'

De parenclub viel best tegen.Dat is en blijft een leuk inkoppertje
Je bent zelf een theepot

[...]

En unbannables snap ik eigenlijk ook niet helemaal. Als je dat letterlijk vertaalt dan wordt het iets als 'onbanbaren'. Niet mogelijk om te bannen. Maar dat is dus niet wat het betekent?

Waarbij legt het uit maar misschien moet je hier vaker zijn om de lol ervan in te zien?

Nee, niet eens sec de lol. Maar je zou dan langzaamaan de bedoeling van

Met dank aan alle haastige type(r)s die ons immer weer inspireren tot ons eigen off topic gezwets, verklaar ik hierbij, seauwieseau, het zoveelste nieuwe EAUSM-topic voor geopend.

begrijpen.

Of je begrijpt het niet, kan ook. Ik begrijp ook niet alle ( incrowd) humor hier op het forum
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 03 september 2013 @ 19:04:

[...]

Waarbij legt het uit maar misschien moet je hier vaker zijn om de lol ervan in te zien?

Nee, niet eens sec de lol. Maar je zou dan langzaamaan de bedoeling van

begrijpen.

Of je begrijpt het niet, kan ook. Ik begrijp ook niet alle ( incrowd) humor hier op het forumGeen idee wat je allemaal wil vertellen maar ik leg niets uit hoor. ik hoor hier niet bij
Hier nog vaker zijn, dan heb ik helemaal geen leven meer over .

Maar dan zal ik de humor seau oui so wel niet snappen of zeau, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven