oh jee.. ik ben slecht in bed.. tips?

11-06-2008 13:15 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar een relatie, en de laatste tijd begint mijn vriend te zeuren dat de seks slecht is. Ik ben nogal passief van nature. Ben nu 22, en ben zo'n 7 jaar bezig met seks. Het komt erop neer dat hij altijd het initiatief moet nemen. Ik mis gewoon het lef om initiatief te tonen. Echt heel stom. Het is echt een leuke vent en hij doet echt supergoed zijn best. Ik word echt super in de watten gelegd. Ik voel me ook echt heel stom, omdat ik gewoon nooit zoveel voel in bed. Ja, ik weet wel dat veel vrouwen dat hebben. Maar toch denk ik soms "Als dit het is, dan laat ook maar".. Eerlijk gezegd was ik al blij dat ik na 1,5 jaar klaar kon komen tijdens de seks door mezelf te helpen. Maar als ik dat niet doe dan lukt het ook niet. En altijd de vib mee in bed, dat vind ik echt sneu voor mijn vriend. Hij heeft een ex gehad die wel alles fantastisch voelde, dus hij moest echt "afkicken" met mij. Ik durf me gewoon niet echt te laten gaan. In mijn hoofd ben ik altijd bezig, en ik weet niet hoe ik de knop om moet zetten zodat ik echt kan genieten! We proberen wel verschillende standjes enzo. Hij vindt dat geen verbetering, maar ik vind het wel fijner. Het lijkt wel alsof ik per se iets extra's te doen moet hebben :-$ Je zult me ook echt nooit horen kreunen ofzo. Ik vind het gewoon moeilijk om "terug te vrijen", en weet niet zo goed wat ik eraan moet doen.

Ook heb ik weinig zin, maar dat kan ook komen omdat ik aan de Nuvaring ben. Ik denk er dan ook over om aan het spiraaltje te gaan.

Zijn er meer mensen die dit kennen, of mensen die "lef missen"? Ik voel me afentoe best stom. Ik ben nog jong, ben helemaal niet lelijk of dik. Heb een vrije opvoeding gehad wat seks betreft. Dus daar ligt het niet aan.

Misschien moeten we maar weer vooraan beginnen. Opnieuw elkaar leren zoenen en strelen en dan pas "all the way".. Wat denken jullie?
Soppie300 schreef op 11 juni 2008 @ 13:15:

Ik heb nu ongeveer 1,5 jaar een relatie, en de laatste tijd begint mijn vriend te zeuren dat de seks slecht is.

Daar is hij anders ook lekker rap mee..
Wat worden er hele wijze dingen op een mooie manier gezegd !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Passief zijn tijdens de sex kan eigenlijk ook gewoon zijn hoe jij het het liefste beleeft ...............zou je écht willen dat je actiever was ( meer durfde ) of vind je het eigenlijk wel lekker om het zo over je heen te laten komen ?
Wie is er hier nu slecht in bed?

Als hij jou niks kan laten voelen doet hij niet genoeg zijn best. Jouw gevoelige plekjes zijn nou eenmaal niet dezelfde als die van zijn ex-vriendin. Dat hij andere standjes geen verbetering vindt, terwijl jij daar wel meer plezier aan hebt vind ik vreemd. Je gaat toch op zoek naar iets wat voor beiden fijn is? En sex bestaat niet enkel uit verschillende standjes, er zijn maar weinig vrouwen voor wie dat genoeg is, hoor!

Als ik jou was, zou ik lekker jezelf helpen (met of zonder vieb) tijdens de sex, zodat hij ziet wat je fijn vindt. Wellicht dat hij het dan overneemt. Het maakt toch niet uit hoe je uiteindelijk tot je hoogtepunt komt? Je geniet er alsnog samen van, lijkt me...
Carlice schreef op 11 juni 2008 @ 13:29:

Sex is iets was je samen doet, samen beleeft. Dus dat hij goed is en jij niet, dat lijkt me een vreemde situatie. Je bent samen goed of niet, niet apart van elkaar. En wat is dat nou voor geleuter dat hij moest afkicken, als zijn ex zo geweldig was in bed dan blijft hij het toch lekker met haar doen?! Wat zijn dat voor opmerkingen van hem? Het grootste gedeelte van de vrouwelijke helft van de wereldbevolking raakt niet in extase van louter gepenetreerd worden. Ik geloof er dan ook geen moer van dat zijn ex alles helemaal geweldig voelde door alleen zijn l*l. Ik zou ook niks aan sex vinden als een vrijpartij voornamelijk duwen en in andere standjes duwen is. Elkaar masseren, likken, aaien strelen etc. En waar wat en hoe moet je voor jezelf uitvinden. Als jullie deze moeite niet in elkaar steken, dan zul je ook nooit in vuur en vlam raken van een vrijpartij. Als je dat een keer meemaakt ga je vanzelf initiatief tonen, dan wil je meer. En mijn vriend moet altijd wat meer tijd en energie steken in mij dan ik in hem, doodeenvoudig omdat een vrouw wat langer nodig heeft om op te warmen. Ik denk dat zijn ex een geweldige actrice was in bed... Zeg dat maar tegen hem.
Beetje te laat gelezen, maar bent volkomen met je eens. Het laatste schoot ook door mijn gedachten ;-)
isa26 schreef op 11 juni 2008 @ 13:54:

[...]

Je was echt nét op tijd. Nu had ik geen andere keuze dan m'n excuses aan te bieden ;-)
:-d
Nou ja , waarom zou die jongen géén topsex met zijn ex gehad kunnen hebben ? Dat klikte misschien beter op dát vlak . En je kan elkaar best tegoemoet komen maar échte super sex heb je - denk ik - als je - toevallig ? - op 1 lijn zit .
goh wat een goede tips allemaal!

bedankt, ik zal ze eens gaan uitvoeren. Het maakt me wel een heel stuk minder onzeker, stik bedankt daarvoor in ieder geval ;)
blijfgewoonbianca schreef op 11 juni 2008 @ 14:59:

Nou ja , waarom zou die jongen géén topsex met zijn ex gehad kunnen hebben ? Dat klikte misschien beter op dát vlak . En je kan elkaar best tegoemoet komen maar échte super sex heb je - denk ik - als je - toevallig ? - op 1 lijn zit .

Natuurlijk kan dat ook best, maar als het dan allemaal zo geweldig was zou je verwachten dat hij er alles aan zou doen deze sekspartijen net zo spetterend te maken.... Zijn kunstje werkt niet op TO, dus zal er iets anders moeten gebeuren.

Echte supersex heb je inderdaad alleen als je op 1 lijn zit, maar ik geloof niet in het toevallig... Seks is met iedereen anders, en dus bestaan er verschillende lijnen ;-). In die supersex kan je wel degelijk groeien met zn 2, als je maar veel experimenteert en aan elkaar aangeeft wat je fijn vindt.

En ja helaas, heb ik het ook wel eens meegemaakt dat er gewoon geen klik in bed was, en dus geen spetterende sex. Maar vaak blijkt dan dat je over wel meer zaken niet op 1 lijn zit
Soppie300 schreef op 11 juni 2008 @ 15:08:

goh wat een goede tips allemaal!

bedankt, ik zal ze eens gaan uitvoeren. Het maakt me wel een heel stuk minder onzeker, stik bedankt daarvoor in ieder geval ;)
Je hoeft nergens onzeker om te zijn! Als de seks voor jou bevredigender kan worden, komt het ook met je initiatief tonen wel goed!
Mee eens BGB, ik dacht ook effe: die eks die was gewoon een fakert, maar het kan natuurlijk zo zijn dat zij voor elkaar gemaakt waren op seksueel gebied. Wie zal het zeggen. Zoals ik eerder zei, er kunnen zoveel verschillende dingen spelen.

-low sex drive

-waardeloze vriend

-onnatuurlijke verwachtingen

-of gewoon sexueel verschillende wensen

Tsja. Wat zal het zijn TO? Je schreef wel iets over het kreunen in je openingspost. Als ik iets zwaars op till in de gym, dan steun ik misschien wat, terwijl mannen om me heen de meest vreselijke geluiden laten horen, alsof ze dood gaan. Daar krijgen ze een kick van...ik niet.

Zo ook met seks, je kunt hard hijgen, gillen en met je handjes wapperen. Als dat je extra blij maakt, prima. Maar het hoeft niet.

Nu kan ik me wel enigszins voorstellen, dat als je alleen maar een beetje zit te glimlachen tijdens het klaarkomen, je vriendje zich afvraagt of je je wel lekker voelt. Communicatie is belangrijk tijdens de sex! Een manier om te communiceren is dat gehijg en gejank. Maar dat is slechts een van de vele manieren. Punt is, als je vriendje niet beter weet (dankzij die ex van hem) dan dat er geluid hoort bij seks, dan kan er al gauw de misvatting ontstaan dat je niet geniet....en niks is zo'n libido killer als een partner die niet geniet van de seks.

Nu lees ik in je openingspost dat je inderdaad niet geniet...circeltje rond.
Soppie300 schreef op 11 juni 2008 @ 13:15:

Ook heb ik weinig zin, maar dat kan ook komen omdat ik aan de Nuvaring ben.
Is dat een verschijnsel van het dragen van de nuvaring!?!
Bij mij niet..
Boardgirl schreef op 11 juni 2008 @ 15:26:

[...]

Is dat een verschijnsel van het dragen van de nuvaring!?!
Kunnen alle hormonen als verschijnsel, uitwerking hebben. Dus ja ook de NuvaRing....
__justme__ schreef op 11 juni 2008 @ 15:14:

[...]

Natuurlijk kan dat ook best, maar als het dan allemaal zo geweldig was zou je verwachten dat hij er alles aan zou doen deze sekspartijen net zo spetterend te maken...

Tsja , hoe zorg je dat een ander anders gaat denken , anders gaat voelen , anders wordt ?

. Zijn kunstje ???? werkt niet op TO, dus zal er iets anders moeten gebeuren.

Echte supersex heb je inderdaad alleen als je op 1 lijn zit, maar ik geloof niet in het toevallig...Waar dan wel in ? Seks is met iedereen anders, en dus bestaan er verschillende lijnen ;-). In die supersex kan je wel degelijk groeien met zn 2, als je maar veel experimenteert en aan elkaar aangeeft wat je fijn vindt. Je kan nooit oprechte supersex hebben als de één houdt van zacht en de ander van hard ..zelfs niet als je elkaar halverweg tegenmoet komt , of om en om doet ; je doet beiden niet wat je het liefste zou willen .

En ja helaas, heb ik het ook wel eens meegemaakt dat er gewoon geen klik in bed was, en dus geen spetterende sex. Maar vaak blijkt dan dat je over wel meer zaken niet op 1 lijn zit
Ik vind het al heel veelzeggend dat ze iets ( en dat dat dan " toevallig " sex is ) niet durft bij haar vriend . Als je je ergens vrij zou moeten voelen is het wel bij je partner , denk ik .
__justme__ schreef op 11 juni 2008 @ 15:15:

[...]

Je hoeft nergens onzeker om te zijn! Als de seks voor jou bevredigender kan worden, komt het ook met je initiatief tonen wel goed!
Want ? klaargekomen vrouwen vragen steeds " nogeenkeernogeenkeer " ofzo ?
__justme__ schreef op 11 juni 2008 @ 15:30:

[...]

Kunnen alle hormonen als verschijnsel, uitwerking hebben. Dus ja ook de NuvaRing....

Aaah oke, op die fiets...

Ontopic: Soppie, heb je het er wel eens serieus met je vriend over gehad wat jullie van elkaar verwachten op het gebied van sex!? (En dan moet ie natuurlijk niet over z'n ex beginnen, want dan moet ie gewoon lekker naar haar gaan!) Maar zoals jij zegt dat hij jouw vieb in bed wel eens vervelend kan vinden, misschien is dat helemaal niet zo, dus waarom zou je het dan laten als jij er opgewonden van wordt!? Of er eens met elkaar over hebben wat jullie nou wel en niet lekker vinden. Of weten jullie dat al helemaal van elkaar?

Da´s wel mijn ervaring :-)-)

Ik ben wat dat betreft net een diesel...
isa26 schreef op 11 juni 2008 @ 13:54:

[...]

Je was echt nét op tijd. Nu had ik geen andere keuze dan m'n excuses aan te bieden ;-)
X-D ;-) Sportief van je :)
In mijn beleving hoort bij een goede relatie ook goede sex.

Als mijn partner er als een dooie mus bij zou liggen, zou ik toch gaan twijfelen. Voor mij geen broer en zus relatie.

Maar goed, zo denk ik erover.....
Boardgirl schreef op 11 juni 2008 @ 15:38:

[...]

Aaah oke, op die fiets...

Ontopic: Soppie, heb je het er wel eens serieus met je vriend over gehad wat jullie van elkaar verwachten op het gebied van sex!? (En dan moet ie natuurlijk niet over z'n ex beginnen, want dan moet ie gewoon lekker naar haar gaan!) Maar zoals jij zegt dat hij jouw vieb in bed wel eens vervelend kan vinden, misschien is dat helemaal niet zo, dus waarom zou je het dan laten als jij er opgewonden van wordt!? Of er eens met elkaar over hebben wat jullie nou wel en niet lekker vinden. Of weten jullie dat al helemaal van elkaar?

wel een beetje, maar geen serieus lang gesprek. Maar dat is het eerste wat ik ga doen. Het heeft altijd zin om erover te praten, hoe stom het ook is dat ik daar nu pas aan denk!

Ik studeer fotografie, en als ik te lang naar mijn eigen werk kijk, dan zie ik niet meer wat er wel/niet goed aan is. Dat is hier dus ook mee.. Daarom ben ik blij met jullie tips!
P1971 schreef op 11 juni 2008 @ 15:53:

In mijn beleving hoort bij een goede relatie ook goede sex.

Als mijn partner er als een dooie mus bij zou liggen, zou ik toch gaan twijfelen. Voor mij geen broer en zus relatie.

Maar goed, zo denk ik erover.....

Maar aan wie ga je dan twijfelen? Toch wel aan je zelf hoop ik. Want als je partner er niks aan vindt, dan ben je blijkbaar niet in staat haar te verwennen..

Zelf al zal je er willen bij liggen zonder emoties, als de goede plek(ken) wordt aangeraakt reageert je lichaam toch wel, het is wat dat betreft net kietelen...
Soppie300 schreef op 11 juni 2008 @ 15:57:

[...]

wel een beetje, maar geen serieus lang gesprek. Maar dat is het eerste wat ik ga doen. Het heeft altijd zin om erover te praten, hoe stom het ook is dat ik daar nu pas aan denk!

Is jouw vriend veel ouder dan jij Soppie?
Zeg dat nog iets harder, dan ga ik misschien eindelijk weer eens naar de sportschool ;-)
blijfgewoonbianca schreef op 11 juni 2008 @ 15:35:

[...]

Waar je van geniet wil je vaker, dus ja ik denk dat dat oorzaak-gevolg is... Verder hoef je in een relatie natuurlijk niet altijd supersuperseks te hebben, maar de seks moet zeker wel voor allebei meer dan bevredigend zijn. Voor mij in elk geval wel.

Je hebt gelijk dat ik ook mijn vraagtekens zet bij het niet durven... Bij elkaar zou je inderdaad zo vrij moeten zijn dat lef of moed (of het gebrek daaraan) geen belemmerende factor is.

Ik word echter ook getriggerd door 'Als dit het is, dan laat ook maar'. Vraag me af of je dit gevoel nu pas hebt bij deze partner, of heb je dit al in al je sexuele relaties gehad, en hoe zit als je masturbeert? Verder stelt TO: 'Dat ik niet veel voel in bed, en dat veel vrouwen dit hebben'. Dit kan ik niet beamen. Wel dat veel vrouwen niet klaarkomen van penetratie, maar daar bestaat een sekspartij toch niet alleen uit? Ik weet dus niet echt wat TO als definitie van seks gebruikt. En of zij dit nu pas met haar huidige partner ervaart.

Lijkt mij wel belangrijk dat TO en partner hier eens goed over praten. Hij vind de seks niet leuk, maar jij ook niet. Als je niet communiceert zal er niet veel veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven