Niet genoeg bevredigd!

23-08-2013 00:21 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond luitjes,



Ik zou graag met jullie mijn kant van het verhaal laten lezen. Ik voel me niet genoeg bevredigd...



Mijn vriend en ik zijn 2,5 jaar samen waarvan 1 jaar samenwonend.

In het begin ging alles goed, ook op seksgebied. Tot ongeveer een jaar geleden de oninteresse toesloeg vanaf zijn kant. Ik mag hem graag, en ben nog helemaal verliefd op hem. Hij ook op mij, dat geloof ik. Alleen is het probleem vooral dat hij vaak moe is door zijn werk. Een tijdje geleden is hij begonnen met zijn nieuwe baan, die enorm veel energie vergt. Dat begrijp ik ook allemaal best, maar elke keer weer word ik erbij betrokken. Want kijk, ik ben pas 18 en qua seksgebied was hij de eerste jongen waar ik echt het bed mee deelde. Ik vind seks helemaal leuk en wil het dan ook wel regelmatig doen. Maar helaas, hij niet. Hij is 23 jaar en ik vind het eigenlijk helemaal niet normaal dat hij maar weinig zin heeft. 1 á 2 keer in de week hooguit, máár dan moet hij wel zin hebben, anders gebeurt het nog niet. Ik vind dit ontzettend jammer.. Ik hoef echt niet elke dag seks. Maar om de dag of in ieder geval 4 keer in de week vind ik toch wel een goede richtlijn. Vaak als ik aanstalten maak dat ik zin in hem heb,  merkt hij de hints niet, of zegt weer ruw dat ie geen zin heeft. Of nog erger, zijn penis word slapper tijdens het pijpen. Ik vind dit zo erg dat ik hem vraag wat ik verkeerd doe. Dan zegt hij dat ik niks verkeerd doe maar dat hij er ook niks aan kan doen. Ik kan wel janken als dat gebeurd. Want ik krijg toch het gevoel dat ik mijn eigen vriend niet eens opgewonden krijg, of dat hij mij gewoon een vette afknapper vind. Ik heb al heel vaak geprobeerd om met hem te praten over wat ik nou zo vervelend vind. Maar dan zegt hij alleen maar dat ik ook alleen maar aan mezelf kan denken, dat ik maar eens in zijn schoenen moet staan. Ik weet het, hij werkt hard, maar ik ook. Daarnaast volg ik nog een opleiding en doe het huishouden altijd. Hem zul je nog geen stofzuiger vast zien pakken. 'S avonds als hij thuis komt staat het eten voor hem klaar en zijn kleren worden gewassen. Wil hij voetbal kijken, dan respecteer ik dat. Wil hij weg, hij gaat maar. Ik snap niet dat hij kan zeggen dat ik alleen maar aan mezelf denk. Want ik denk alleen maar aan hem. Of dit of dat wel goed komt... Maar dan wil ik ook mijn stukje ontspanning en dat vraag ik dan aan hem. Maar hij wijst mij af. Ik hou ervan om te knuffelen, om hem bij me te voelen als ik ga slapen.. Maar hij gaat met de rug naar me toe liggen of raakt mij niet eens aan. Ik baal er zo ontzettend van dat ik als 18 jarige al een seksleven heb van een jarenlang getrouwd stel. Ik beb ten einde raar hoe ik nu nog tot hem door kan dringen. Ik hou van hem, wil hem niet kwijt, maar ik weet ook niet of ik dit nog jaren lang zo kan volhouden...



Greetz!
Alle reacties Link kopieren
pfff, toen ik 23 was kon ik wel iedere dag.

ik ging iedere dag werken en bijna iedere dag opstap en als er seks bij kwam kijken was het helemaal mooi



Dus ik denk dat er nog iets meer bij hem speelt dan alleen maar werk. je kan het ook in de ochtend doen
Alle reacties Link kopieren
ps en als je 18 bent dan moet je nog niet samenwonen, maar lekker de wereld verkennen. En ik zeg niet dat je met iedereen het bed in moet duiken maar probeer eens iets meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven