Augustus 2013 - The beginning

21-12-2012 14:24 730 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan de opvolger van de ozo vermakelijke augustus 2012 mamma's



Hoop dat wij net zo actief en minstens zo hecht mogen worden!



Wijzigingen voor de tabel graag vet gedrukt of voor de mobiele schrijfsters in HOOFDLETTERS



Poef weg
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 23-11-2013 21:03
Reden: Topic niet meer actief
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bijtje, Stuitert en Bliksem van harte gefeliciteerd!!!



Heb je al wat beter geslapen Stuitert? En Bliksem, hopelijk heb je een fijne kraamweek met een leuke kraamhulp.



Hier gaat alles goed, J is erg rustig en doet het goed!
Alle reacties Link kopieren
Robijn en bliksem, van harte!



Maloe, hou nog even vol (of is hij er inmiddels?)



Robijn, ik herken de kraamtranen van Zeefy. Heeft toen wel een tijdje geduurd voordat ze weg waren, maar het werd telkens minder. Zorg dat je op tijd aan de bel trekt als het te heftig blijft. En het klinkt cliché, blijf praten over de bevalling, laat anderen je verhaal lezen. Ik merk dat dat mij nu erg helpt en ook erg heeft geholpen bij de bevalling van Zeefy. Ik kan helaas mijn verhaal hier niet posten, is te herkenbaar.

En jammer van de bv, waarom is het niet gelukt? En heb je dat inmiddels al wel een plekje kunnen geven? En de fv gaat helemaal goed?



Het gaat goed hier. Fruz is een lekkere baby en zit overdag veel in de doek (ook nu, ik zit op de pc naar haar knor geluiden te luisteren ) zodat de mama honger overdag gestild is en ze 's nachts gewoon in de wieg kan. 2 nachtvoedingen en dan heeeeel vroeg in de ochtend een soort van cluster moment. Die geef ik liggend en dan kan ik nog even soezen. Al met al trek ik het zo best.

Over 2 weken gaan we oefenen met een flesje gekolfde melk. Zeefy heeft tot 7 maanden de flesgeweigerd (of beter gezegd: wist niet wat ze ermee aan moest), en dat wil ik nu heeeel graag voorkomen, dus we beginnen op tijd.



Verder doet Fruz alles wat je van een pasgeborene kan verwachten. Ze huilt gelukkig niet veel. Maar, ik moet ook toegeven, zodra ze dreigt te gaan huilen, ontbloot ik mijn borst en gaat de tepel in haar mond 9 van de 10 keer werkt dat. En als het niet werkt, dan zijn het flinke krampen en werkt rondlopen het beste.



We zijn ook al meerdere malen buiten geweest en ik vind dat echt heerlijk. Voel me echt een gezinnetje zo op deze manier. Gisteren had ik Zeefy in de doek buiten (slapend) en Zeefy zat bij Zeephman op de rug in een drager. Op een gegeven moment viel Zeefy ook in slaap en dan loop je daar zo buiten, met twee slapende kindjes. Heerlijk (en wat een rust, haha)!



Donderdag heb ik de vuurdoop; alleen thuis met 2 kinderen. Zeephman werkt dan. (verder is ons rollenpatroon omgedraaid en zijn we nu dus allebei veel thuis).
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben bevallen: afgelopen maandag! Het duurde lang en het vorderde niet zo, dus al met al een heftige ervaring. Ik kijk er wel goed op terug. Borstvoeding gaat moeizaam. Hoop dat ik door kan zetten maar fijn is anders! Onze zoon doet t erg goed gelukkig!! *smelt*
Alle reacties Link kopieren
Maloe Van Harte Gefeliciteerd !
Alle reacties Link kopieren
Maloe wat fijn; ook jij hebt je kindje bij je! Heerlijk, van harte gefeliciteerd!! Dat heeft nog behoorlijk lang geduurd hee, je bent ook ingeleid neem ik aan? Als je het leuk vindt je verhaal hier of op fb te vertellen; ik lees het graag!

Tot die tijd: geniet van elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven