Vliegmaatschappij Vueling.com; betrouwbaar?

11-06-2008 21:14 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Na wat speuren op internet ben ik tot de conclusie gekomen dat Vueling.com de goedkoopste vliegmaatschappij is voor mijn vakantie. Echter, ik heb nog nooit van deze maatschappij gehoord dus ik weet niet of het allemaal wel betrouwbaar en goed geregeld is (vallen de vliegtuigen niet uit elkaar bijvoorbeeld? ;-)). Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee zelf, maar heb niks dan goeds over deze maatschappij gehoord. Er staat me vaag iets bij dat er op de site van Radar reviews te vinden zijn, misschien die even zoeken?
Alle reacties Link kopieren
ja hoor helemaal prima... ben er in november nog meer naar Barcalona gevlogen.... geen enge dingen, geen verrotte vliegtuigen,.. was gewoon prima... doen dus!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Heel betrouwbaar!
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar ook mee gevlogen. Ging prima hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier prima ervaringen met de vlucht naar Valencia.
Alle reacties Link kopieren
Prima, vorige maand nog mee naar Barcelona gevlogen. Hiervoor vloog ik een aantal keer met clickair, deze zijn ook heel goedkoop en prima te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ook ervaring, op zich prima, alleen nert een bus: inladen terwijl er nog mensen uitkomen ongeveer.
Vueling heeft allemaal gloednieuwe toestellen, één van de redenen waarom ze al jaren verlies draaien. Maar het is een prima maatschappij en het boordpersoneel is super.
Alle reacties Link kopieren
Oke fijn om te horen!
Alle reacties Link kopieren
Op turbulentie punt nl kan je al de maatschappijen checken, superhandige site vind ik.
Alle reacties Link kopieren
ik vlieg al jaren met vueling naar spanje,is gewoon prima, word vooral lid van hun nieuwsbrief, dan word je op de hoogte gehouden van acties en die zijn echt de moeite.
Alle reacties Link kopieren
ik kan mij ook alleen maar aansluiten. Al enkele malen met Vueling naar Barcelona gevlogen en absoluut niets te klagen gehad. zeker betrouwbaar!
Alle reacties Link kopieren
Hier iemand die Onur Air al herhaaldelijk overleefd heeft, dus kind, waar maak je je druk om X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
goeie ervaring gehad, en very very cheap als je de juiste combi maakt (vorig jaar met 2 personen inclusief taxes) heen en weer naar barcelona, +/- 175 euro.



Ik wou dat ze vanuit Amsterdam ook naar andere europese bestemmingen zouden vliegen, helaas dat is niet het geval.
Alle reacties Link kopieren
Wel goed opletten dat je een juiste boeking doet, want ze hebben beperkte alternatieve vertrekpunten en annuleren kan dus helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden, ik heb inmiddels geboekt!
Alle reacties Link kopieren
Vueling is erg goed en goedkoop!



En soms is clickair nog net iets goedkoper. (ik zelf vlieg liever met clickair)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven