Mode & Beauty alle pijlers

Dun haar en kort kapsel.

04-08-2013 19:00 87 berichten
Ik baal al heel lang van mijn dunne, steile haar. Het is in laagjes en net op mijn schouders. Het is echt armoedig, door die laagjes is het heel piekerig. Nu zie ik leuke modellen, kort maar bovenop langere lokken.

Maar ik zie wel eens bij mensen met kort haar dat je zo door het vlassige haar heenkijkt.

Wie heeft er nog meer heel dun haar en dan toch een kort koppie.
Alle reacties Link kopieren
dat kruidvat poeder werkt idd erg goed!!
Ik heb weer mijn gewone saaie laagjeskapsel. Ga wel dat poeder kopen voor iets meer volume.
Alle reacties Link kopieren
quote:lammy schreef op 09 augustus 2013 @ 18:59:

Ik heb weer mijn gewone saaie laagjeskapsel. Ga wel dat poeder kopen voor iets meer volume.



Maar toch wel blond ?

Ik vind de kleur zo mooi van het kapsel die blijfgewoon bianca heeft geplakt . Maar ja ik ben ook blond vraag me dan ook altijd af of,het wel mooi gaat worden . Ben dat blonde soms ook wel beu. Voordeel van blond is dat grijze haren weer minder opvallen, natuurlijke highlights Ach ja zo blijven we bezig
Ja ben nog steeds blond, veels te licht nu. Ik wil het iets donkerder. Model bevalt me helemaal niet. O kon ik hem of haar maar vinden, ergens in Nederland ; een kapper/ ster die ook iets kan met dun haar. Zucht
Ik heb laatst ook volumepoeder van Kruidvat gekocht. Je haar ziet er idd uit alsof je door een orkaan hebt gelopen. De eerste twee minuten dan. Tijdens het tanden poetsen zakte mijn slappe fluthaar gewoon weer in tot het normale model, met als enig verschil dat het wat stroever aanvoelde.
Alle reacties Link kopieren
Hier bij het redelijk grote kruidvat heb ik het niet gebonden. Wel van andrelon, maar 5 euro vond ik te gek om even uit te proberen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al jaren problemen met mij haar. Dun, op sommige plekken dunner dan op andere. Al jaren hetzelfde saaie kapsel omdat de kapper er ook niks mee durfde te doen. Verschillende kappers/sters geweest, maar kwam elke keer thuis met hetzelfde kapsel. Nu eindelijk een kapster gevonden die wel durft en heb eindelijk een nieuw kapsel, achter en zijkant heel kort, bovenop wat langer (beetje wild naar voren in een klein kuifje, hahaha). Iets gel wax (nog geen vingertopje) erin zodat het niet pluist. Ik ben er blij mee en krijg alleen maar complimenten!!!
Ik heb dit topic in de gaten gehouden. Wat een herkenning, het lijkt inderdaad alsof geen enkele kapper echt durft. Ik heb er nu wel eentje gevonden en sindsdien eigenlijk altijd leuke kapsels gehad. En morgen gaat mijn haar dus voor het eerst kort. Heel erg spannend.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook iemand met een zielig dun fijn bosje blond geverfd haar.

Heb ook de Kruidvatpoeder aangeschaft door dit topic en inderdaad het doet wel wat. Maar wat echt een uitvinding is, vind ik, de Flip In. Na jarenlang extensions en nog beroerder haar daardoor, ben ik er zo blij mee! En de dagen dat ik hem niet draag steek ik mijn haar op.
Hier ook dun haar, en eindelijk na 31 jaar hét produkt gevonden!

Ik heb stijl haar, maar er zit net een soort van halve knik in, en dat is mijn redding.

Wat ik doe (is het liefst met een krulfohn een kleine slag in mijn haar fohnen, maar als dat niet kan, is dat ook ok), is met een klein beetje hema shapener eerst mijn haar kneden als het helemaal droog is.

Dan de poeder erin (dit is HET recept idd). Dan krijg ik een soort van halve dode krulllenbol.

En dan de sterkste haarlak erin. Terwijl ik die erin doe, is het blijven kneden. En dan de grootste truuk is na een half uur mijn haar blijven kneden. Dan krijg ik het beste volume, met krullen, in mijn dunne, stijle haar!

En dan mijn haar 5 dagen niet wassen! Het word iedere dag vet (en door de war door slapen) maar dan hoef ik er alleen maar wat poeder en haarlak in te doen, en dan zit het beter dan ooit)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 11 september 2013 @ 04:30:

Hier ook dun haar, en eindelijk na 31 jaar hét produkt gevonden!

Ik heb stijl haar, maar er zit net een soort van halve knik in, en dat is mijn redding.

Wat ik doe (is het liefst met een krulfohn een kleine slag in mijn haar fohnen, maar als dat niet kan, is dat ook ok), is met een klein beetje hema shapener eerst mijn haar kneden als het helemaal droog is.

Dan de poeder erin (dit is HET recept idd). Dan krijg ik een soort van halve dode krulllenbol.

En dan de sterkste haarlak erin. Terwijl ik die erin doe, is het blijven kneden. En dan de grootste truuk is na een half uur mijn haar blijven kneden. Dan krijg ik het beste volume, met krullen, in mijn dunne, stijle haar!

En dan mijn haar 5 dagen niet wassen! Het word iedere dag vet (en door de war door slapen) maar dan hoef ik er alleen maar wat poeder en haarlak in te doen, en dan zit het beter dan ooit)



Krijg je geen jeuk op je hoofd van al die produkten in combinatie met vet haar?

Ik was mijn haar (niet vet, niet droog, wél fijn) om de twee dagen en doe er alleen mousse in na het wassen. En zelfs van dat beetje prdukt krijg ik na een dag al jeuk.
Ja op dag 5 krijg ik jeuk,. dan was ik het weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven