De Fashionista's #80!
donderdag 12 september 2013 om 22:09
Das snel Pixx! Welk merk?
Ik wil in de wc op de vloer grijze tegels en op de ombouw van de wc zelliges tegels. Op de wand niks.
In de badkamer grijs op de vloer, wit op de wand en 1 wandje (achter de wastafel) ook zelliges. En misschien nog een wandje in de inloopdouche..
Maar heb de offertes binnen en net even met moeder gebeld (die zit in verweggistan), moet wel goed op mn geld letten. Dus ik probeer beetje te passen meten.
Ik wil in de wc op de vloer grijze tegels en op de ombouw van de wc zelliges tegels. Op de wand niks.
In de badkamer grijs op de vloer, wit op de wand en 1 wandje (achter de wastafel) ook zelliges. En misschien nog een wandje in de inloopdouche..
Maar heb de offertes binnen en net even met moeder gebeld (die zit in verweggistan), moet wel goed op mn geld letten. Dus ik probeer beetje te passen meten.
vrijdag 13 september 2013 om 06:59
Gisteravond uit eten dus. (maar dat hadden jullie al gezien). Eten was lekker, bediening nogal BLAH. Maar goed, dat mocht de pret niet drukken. Ik vond de inrichting van dat tentje ook echt . En daar hadden ze ook een wand met tegeltjes. Volgens mij een beetje zoiets als wat jij hebt gepost VD. Heb speciaal nog een foto gemaakt ervan. Kreeg helemaal interieur inspiratie daar...
Weet btw ook zeker dat ze me geen decaf heeft gegeven zoals ik had gevraagd. Want was al om 5 uur wakker. Vandaar deze vroege actie. Heb de moed van slapen maar opgegeven. Kijken of ik een beetje vroeg kan starten op locatie. En dan op tijd weg daar. Heb enorm veel behoefte aan een avond op de bank met mezelf.
vrijdag 13 september 2013 om 11:27
Wat een tijd
Morgen wil ik de foto wel even zien van het interieur, leuk!
Ik ben duidelijk geen ochtendmens. Of ik heb veel slaap nodig.
Ik moet vanmiddag/vanavond werken en hopelijk ben ik dan op tijd weer terug om even naar een festival te gaan (als ik nog puf heb)
Ik heb nu trouwens iemand gevonden die de tegeltjes stukken goedkoper verkoopt
Morgen wil ik de foto wel even zien van het interieur, leuk!
Ik ben duidelijk geen ochtendmens. Of ik heb veel slaap nodig.
Ik moet vanmiddag/vanavond werken en hopelijk ben ik dan op tijd weer terug om even naar een festival te gaan (als ik nog puf heb)
Ik heb nu trouwens iemand gevonden die de tegeltjes stukken goedkoper verkoopt
vrijdag 13 september 2013 om 18:15