Buren keihard ruzie aan het maken

13-09-2013 22:13 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn buren zijn al een half uur keihard slaande ruzie te maken, wat kan ik doen?? Aanbellen durf ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 13 september 2013 @ 23:22:

En jammer dan als je niet graag de politie aan je deur hebt omdat je zelf vindt dat je vaak, lang en luidruchtig (en wellicht fysiek) kan en mag ruzie maken. Mooi dat je dat vindt de wet zegt volgens mij dus wat anders.En nogmaals +
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 september 2013 @ 23:23:

Ik heb de posts van TO er nog eens zorgvuldig op na gelezen, maar ik kom niet verder dan slaande deuren.



En toch antwoordt ze ja op de vraag of ze hoort of er geslagen wordt.





(Het houdt niet op, niet vanzelf.....)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 13 september 2013 @ 22:14:

Ze slaan elkaar?quote:Juliet86 schreef op 13 september 2013 @ 22:17:

[...]



Ja ook ik hoorde paar harde knallen en deuren die dicht knallen, leek netalsof er aardbeving was de muren trillen ervan, de buurman en buurvrouw keihard aan het schreeuwen.Voor zover ik weet geen kids in huis
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mwah, wat voor jullie blijkbaar zonneklaar is is dat voor mij nog niet hoor. Maar goed, jullie zullen wel gelijk hebben. En sorry van de aardbeien, die krengen schijnen tot in lengte van dagen een splijtzwam te moeten zijn.
Soms is het wel goed dat de buren de politie bellen, zeker als je harde geluiden hoort of dat er klappen vallen. Als je mishandeling kan voorkomen, moet je zeker bellen. TO, hoe staat het nu bij de buren? Is de ruzie afgelopen (met een sisser)?
Alle reacties Link kopieren




Zou het? Ik doel op de splijtzwam.



Ik weet niet of het zonneklaar is LV, helemaal niet. Maar TO reageert niet meer en heeft in haar post wel aangegeven dat ze hoorde dat er geslagen werd. Dan kan je het dus ook niet van tafel vegen en zeggen dat ze zich niet zo moet aanstellen (of iets in die strekking) lijkt me. Ik zit niet naast haar buren en jij ook niet, tenminste dat denk ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 september 2013 @ 23:34:

Mwah, wat voor jullie blijkbaar zonneklaar is is dat voor mij nog niet hoor. Maar goed, jullie zullen wel gelijk hebben. En sorry van de aardbeien, die krengen schijnen tot in lengte van dagen een splijtzwam te moeten zijn.een splijtzwam?
Ik veeg niks van tafel. Maar TO gaat nauwelijks in op de vraag of ze elkaar slaan (alleen maar met het woordje 'ook') en maakt heel veel werk van die deuren. Dat geeft mij het idee dat dat fysieke geweld helemaal niet zo evident is maar dat er vooral sprake is van veel herrie. En dat TO zich een beetje laat meeslepen door jullie vragen zegmaar.



Maar goed, ik ben het natuurlijk wel helemaal met jullie eens dat er bij fysiek geweld onverwijld ingegrepen moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan, geen idee of jouw denken klopt. Ik stel vragen en plak een politie nummer voor het geval ze het nodig mocht hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven