Gezonde simpele traktatie KDV

12-06-2008 13:37 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zwiepje gaat naar een ander KDV en viert daar binnenkort zijn verjaardag. Echter, daar geldt de regel: geen snoep trakteren. (zelf ben ik wel zo'n ontaarde moeder wiens kind mag snoepen maar dat terzijde).

Ik wil graag iets leuks geven, liefst een beetje origineel maar hoeft niet, en het moet simpel zijn en snel te doen (ik ben ook nogal ontaard omdat ik full-time werk en weinig knutseltijd heb). Laatst zag ik een leuke krokodil op het forum langkomen om te maken maar ik geloof niet dat ik de keukencapaciteiten heb om dat te doen. Jullie vatten het wel: tips en ervaringen met het maken daarvan, zijn welkom. Alvast bedankt
Ik maak vaak sateprikkers met om en om halve ardbeien en poffertjes: vrijwel elk kind lust het, het is altijd een groot succes!
blijfgewoonbianca schreef op 12 juni 2008 @ 13:54:

Ongezond is altijd veel makkelijker ..

[afbeelding]
Hey maar deze is wel praktisch. Als ik er nou een paar aardbeien ofzo instop dan hebben ze een aardbeienijsje...hmmm
borodini schreef op 12 juni 2008 @ 13:54:

[...]

* belt gelijk haar gezinsvoogd op. "Zet ons maar weer onder aan de eeuwige wachtlijsten, bij Zwieber is het veul erger.."*
Oh oh.....
Ik kwam laatst ook iets tegen met danoontjes,ik zal eens even kijken of ik het terug kan vinden..

Mijn draak zoon word in september 2 dus ik hou dit topic in de gaten..

Bij dochter op school is het veul makkelijker daar mag je gewoon een kilo snoep uitdelen. ;-) X-D
Gevonden,is volgens mij ook simpel om te maken ik ben niet zo'n creabea.

http://utopia.knoware.nl/users/sq/bertl.jpg
superstar_2 schreef op 12 juni 2008 @ 14:10:

Gevonden,is volgens mij ook simpel om te maken ik ben niet zo'n creabea.

[afbeelding]
'Ik wil graag 24 gele danoontjes...nee de andere kleuren niet!' hihi, ik zie het al voor me. Wel heel leuk hoor maar niet helemaal mijn ding...
partykids.nl daar staan ook veel leuke traktaties op..
Zwieber schreef op 12 juni 2008 @ 14:14:

[...]

'Ik wil graag 24 gele danoontjes...nee de andere kleuren niet!' hihi, ik zie het al voor me. Wel heel leuk hoor maar niet helemaal mijn ding...
Mwah echt leuk vind ik het niet maar wel simpel.. X-D
Dank je superstar, ik zie er inderdaad een hoop leuke tussenzitten!
Bij www.iktrakteer . nl kun je hardstikke leuke doosjes bestellen waar je bijv. kaptein koek/ rozijntjes e.d. in kan doen.

Je moet ze wel zelf even in elkaar plakken maar is niet heel veel werk. Had voor mijn zoon de teletubbiesdoosjes, en afgelopen week voor dochter het doosje van Paddington (die was iets meer werk)
Jeetje, even op die site gekeken. maar waarom wil je in godsnaam doosjes tracteren waar je 55 cent per stuk voor betaald, nog wat in moet doen en die thuis 9 van de 10 keer meteen weggegooid worden??? Ok, ziet er leuk uit, maar dit vind ik echt overdreven...
Die doosjes zien er erg leuk uit.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel kinderen er in de groep zitten.

Op de basisschool met 30 kinderen in een klas zou ik het ook niet doen..
Doe gewoon wat ik deed: bij de hema 30 bellenblazen afrekenen en een zak ballonnen en in elk mandje een bellenblaas en een ballon kieperen, da's toch het enige wat ze houden, de knutsels worden weggeflikkerd dus bespaar jezelf de energie.
Am Yisrael Chai!
superstar_2 schreef op 12 juni 2008 @ 14:16:

partykids.nl daar staan ook veel leuke traktaties op..

Huh....krijg een site waarin staat dat de domeinnaam is geregistreerd door bla bla bla...

jammer, ben ook druk zoekende voor zoonlief...
fashionvictim schreef op 12 juni 2008 @ 16:38:

Doe gewoon wat ik deed: bij de hema 30 bellenblazen afrekenen en een zak ballonnen en in elk mandje een bellenblaas en een ballon kieperen, da's toch het enige wat ze houden, de knutsels worden weggeflikkerd dus bespaar jezelf de energie.
:rolling: HAHA
rikst schreef op 12 juni 2008 @ 16:42:

[...]

Huh....krijg een site waarin staat dat de domeinnaam is geregistreerd door bla bla bla...

jammer, ben ook druk zoekende voor zoonlief...

Hmm dat krijg ik nu opeens ook @-(

Als je kindertraktaties intikt bij google dan krijg je ook al heel veel links waar allerlei leuks opstaat..
Bij partykids moet er een streepie tussen....Ik heb al een hoop sites gezien inmiddels. Het blijft wel moeilijk om iets heeeel praktisch te vinden maar ik verzin wel iets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven