Wat wil die buurvrouw nou eigenlijk van me?

15-09-2013 14:47 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden had ik een topic geplaatst over mijn moeilijke band met de bovenbuurvrouw. Zij is getrouwd en heeft 2 kids, ik ben alleenstaande moeder met ook 2 kids.

De bovenbuurvrouw heeft me een tijdje gepest min of meer, uitgedaagd en vast gehoopt dat ik zsm ging verhuizen.

Zij is iemand die elke maand ruzie heeft met haar man, mij een keer had aangesproken over mijn iewat te blote schouder-in de zomer-. Haar man meld elke scheet over mij tov haar... wat ik droeg, met wie ik de trap op liep, op welke momenten ik hem toevallig heb gekruist op de trap. Op een dag klopte ze met haar familie aan mijn deur dat ik haar irriteerde, dat ze last had van mijn voetstappen in mijn appartement-ik woon onder haar en ik kan soms niet eens slapen/rusten door het lawaai boven mij en heb daar nooit iets van gezegd. Maar het ergste van alles was dat ze tijdens die confrontatie riep dat ik expres altijd de deur opendeed en naar beneden wil lopen als haar man ook de trap oploopt!!!



Ik heb toen uitgelegd dat dat absoluut NIET mijn bedoeling was, nooit van bewust geweest ofzo en als dat al zo was was dat puur toeval etc etc-zie dus mijn andere topic-



Anyway uiteindelijk zijn we in rustig vaarwater terecht gekomen, is de rust iewat teruggekeerd en heb ik sindsdien geprobeerd om zoveel mogelijk haar man te vermijden. Dus maw als ik voetstapppen hoorde gewoon wachten tot die weg zijn en dan pas zelf met de kids naar buiten lopen etc etc.

Totdat zo iets meer dan een maand geleden ongeveer ik dus per ongeluk de deur opendeed om met mijn zoontje naar buiten te gaan. Ik zie haar man de trap oplopen en doe gelijk de deur dicht en wacht tot hij weg is.





Eergisteren sprak ze me erop aan in het trappenhuis. Er zat haar toch iets niet lekker. Haar man had gezegd dat ik dus weer de deur open had gedaan op het moment dat hij naar boven liep. Hier loopt ze dus al een maand mee rond in haar hoofd!!!

Dat ze dat dus heel vervelend vind. Ik vroeg haar of haar man ook had gezegd dat ik daarna gelijk de deur weer dicht heb gedaan. Daar antwoordde ze niet op en ze zei enkel van Ik vertrouw mijn man, maar ik heb dat liever niet.

Ik zei dat ik op deze manier ook niet steeds op mijn tenen ga lopen dat ik gewoon wil gaan en staan waar ik wil. Toen zei ze nogmaals van ok ik vertrouw mijn man toch



Pffffffffffff Die loser van haar man probeert haar elke keer jaloers te maken en gebruikt MIJ daarvoor, ik weet niet wat ze bedoelde met ik vertrouw mijn man toch... maar ik word hier een beetje moe van eigenlijk.



Hoe moet ik hier nu mee blijven omgaan? Wat bedoelt ze met ik vertrouw mijn man toch, want ik had geen zin om door te vragen?

Is ze soms ziekelijk jaloers ofzo? Het is trouwens absoluut geen lelijke vrouw ofzo maar ik weet niet wat ze eigenlijk wil?



Hier is de link van mijn vorige topic



Zware burenruzie op komst of al begonnen..
Alle reacties Link kopieren
quote:netniet schreef op 15 september 2013 @ 22:40:

Hanaa, al precies een jaar geleden schreef je dat je je niet prettig voelde in die achterstandswijk waar je nu woont. Ik herinner me dat je eigenlijk ook liever graag terug wilde gaan naar Nederland maar dat niet kon in verband met geen toestemming van vader van je kinderen. Ik denk dat het nu gewoon tijd wordt om toch te verkassen, is het echt zo moeilijk om andere huisvesting in een frisse wijk te vinden?



Ja helaas naar Nederland terug kan niet, vanwege geen toestemming ex-man-ondanks dat hij ze al meer dan 2 jaar niet meer is komen ophalen en niks meer laat horen van zichzelf. We hebben dus gedeelde hoederecht.

Even off topic volgende maand komt het hoger beroep kinderalimentatie. Meneer geeft dus 3000 euro uit aan advocaat om zijn twee kinderen geen verhoging van 100 euro per maand te hoeven geven... hoe krankzinnig gewoon!!!

Als deze rechtszaak helemaal voorbij is ga ik voor de volledige voogdij. Ik heb politiebewijzen dat hij al meer dan 2 jaar niet meer is komen opdagen en in de eerste rechtszaak gaf hij aan dat hij de omgangsregeling niet wilde naleven om geen polemiek te veroorzaken bij de kids.... Als ik de volledige voogdij heb verkregen mag ik me overal vestigen ter wereld waar ik wil en zal ik nooit ergens zijn toestemming voor nodig hebben. Ik kan nu bijv niet eens een Nederlands paspoort voor ze aanvragen omdat zijn toestemming nodig is-wat hij dus niet wilt geven.



On-topic, heb nu een paar opties lopen aan de grens met Nederland
Alle reacties Link kopieren
Terugvindpost
quote:Autofan schreef op 13 juli 2015 @ 22:19:

TerugvindpostWaarom zit jij jaren oude topics van dezelfde TO te TVP-en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 13 juli 2015 @ 22:23:

[...]



Waarom zit jij jaren oude topics van dezelfde TO te TVP-en?Omdat ik het een interessant onderwerp vind en gewoon nieuwsgierig ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven