Werk & Studie alle pijlers

wel of niet zeggen?

19-09-2013 16:09 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er staat een vacature open in onze studiesector, soort van 'bestuursfunctie' waardoor je meer kennis opdoet, netwerk opbouwt, kijk je in het echte wereldje krijgt etc etc. Je hoeft er je bijbaan zelf niet voor op te zeggen maar het is gewoon een bepaald aantal uur per maand en echt een aanvulling (en soms must) op je cv.

Ik ben hier via een facebook pagina achtergekomen. Meteen super geïnteresseerd, cv en motivatiebrief opgestuurd!

Nu zit ik eigenlijk een beetje in dubio, mijn vriendinnen van de uni zijn hier volgens mij niet van de op de hoogte (zij hebben die pagina ook niet geliked en ik hoor ze er ook niet over...grote kans dus dat zei van niks weten)

Ik weet niet of ik er wat van moet zeggen...zo'n kans wil natuurlijk iedereen! Met het verkleint ook mijn kansen natuurlijk....



Wat vinden jullie? Zeggen of gewoon mond houden?

Ergens wil ik gewoon mijn mond houden maar voel ik me schuldig als ik strakjes op gesprek mag komen bijv, alhoewel ik natuurlijk helemaal geen verantwoording naar hun hoef af te geven maar toch...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook niet zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Niks zeggen. Straks krijgt één van je vriendinnen de functie en dat zou erg zuur voor jou zijn als ze zonder jou er niet eens van af had geweten.



Het is mooi dat je je vriendinnen wat gunt maar dat hoeft niet ten koste te gaan van jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het niet zeggen? Wat is iedereen hier negatief op het forum.



Ik zou het zeker tegen ze zeggen! Ik deelde ook vacatures met oudcollega's die wat anders wouden; en wat bleek dat deden ze ook met mij maar niet met anderen die niet deelden.



In dit soort gevallen geloof ik in wat je deelt met andere krijg je altijd terug, is het niet nu dan later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven