Werk & Studie alle pijlers

Misselijk.. ziekmelden?

21-09-2013 17:20 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
He,



Op dit moment zit ik op dag 5 van mijn 7dagen durende antibiotica kuur (Metronidazol) en ik voel me zoo beroerd! Heb alle dagen al een vieze smaak in m'n mond en een verminderde eetlust, maar sinds gisteren ben ik ook nog eens extreem misselijk! Een voorkomende bijwerking, maar ik vind het wel heeel rot en voel me helemaal rot! Mijn lichaam trilt ook een beetje als ik op bed lig. Nouja, kortom, voel me rot!



Nu het dilemma: morgen moet ik werken en wol ik me dus ziekmelden. Ik werk op een 0 uren basis dus krijg ook niks doorbetaald als ik niet ga. Het probleem is wel dat mijn collega's met een minder staan (maar het is niet extreem druk op werk. Werk in een museum). Ik heb al een vervanger proberen te regelen maar niemand kan.



Wat is wijsheid? En wat moet ik zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:floortjek schreef op 21 september 2013 @ 21:19:



Hoop nu dat het snel beter is! Cola moet ik niet aan denken, maar lief dat je mee denkt

Misselijk is toch wel echt een beetje ziek merk ik!



Whaha snap ik

Maar toch kan het erg goed werken tegen misselijkheid!!
Alle reacties Link kopieren
quote:floortjek schreef op 21 september 2013 @ 17:20:

morgen moet ik werken en wol ik me dus ziekmelden. Ik werk op een 0 uren basis dus krijg ook niks doorbetaald als ik niet ga. Waarom krijg je geen loon bij een nul-urencontract? Als je bent ingeroosterd morgen (dus opgeroepen) en je meldt je ziek, dan heb je gewoon recht op 70% loondoorbetaling voor het aantal uren waarvoor je bent opgeroepen, dus tijdens de oproepperiode.
Alle reacties Link kopieren
Cola is echt een wondermiddel als ik misselijk ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven