Gezondheid alle pijlers

Heel slap!

24-09-2013 15:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vannacht heb ik heel lang wakker gelegen, voelde me erg raar. Alsof ik net 2 koppen koffie op had. Terwijl ik wel erg moe was! Op een of andere manier leek het ook of ik m'n armen minder voelde. Ze voelden in ieder geval heel slap. Voelde me heel gejaagd, ik dacht, straks krijg ik nog een hartaanval. Heb een banaan gegeten, en heb een halve oxazepam genomen om tot rust te komen en ben uiteindelijk in slaap gevallen.



Nu voel ik me nog steeds zo. Heb al goed gegeten, maar ik kan niet eens goed een vuist maken en die dichtknijpen (zoals je hebt als je net wakker bent en nog geen kracht).



Word ik gewoon ziek, of wat is dit?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dit niet het hele verhaal is, want je hebt oxazepam in huis, gezonde mensen hebben dat niet. Heb je ook psychische problemen momenteel?
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ik, en ik neem af en toe een halve oxazepam als ik te angstig/gespannen ben. Vannacht was dat niet (echt) aan de orde (hoewel ik wel ging liggen malen enzo, maar dat lijkt me niet abnormaal), maar toen heb ik dus een halve genomen om in slaap te kunnen vallen.



Maar nu dus nog steeds zo slap.
Huisarts bellen?
Alle reacties Link kopieren
Hyperventilatie?
Alle reacties Link kopieren
Tja, weinig over te zeggen. Als het niet overgaat even naar de huisarts. Ik vind vanuit de tekst van de op wel wat psychische elementen inzitten (je reactie op je niet lekker voelen), misschien kun je dat ook eens bespreken met je huisarts als je daar veel last van hebt.
Een beroerte? Ik zou even de huisarts bellen. Altijd verstandig.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt erg op hyperventilatie, en aangezien je ook al bekend bent met angst/gespannen past dat ook wel in het plaatje.

Toch is het verstandig om wel even contact met je huisarts hierover te hebben. Hij/zij kan dan checken of er toch reden is om aan te nemen dat deze klachten een lichamelijke oorzaak hebben.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt mij als een paniekaanval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven