Geld & Recht alle pijlers

Oplichters!

19-09-2013 12:28 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



bestel niet meer bij [...]! Het zijn namelijk oplichters!

Er is contact geweest met het bedrijvenpand waar ze gevestigd zouden moeten zitten en deze geven aan dat ze daar weg zijn ivm wanbetaling. Zelf heb ik contact gehad met mollie.nl, via hen ging namelijk de betaling en zij geven aan geen contact meer met het bedrijf te krijgen. Zij hebben zelf het stopgezet, maar het kan uiteraard zo zijn dat je via bankoverschrijving enz het nog wel kan doen!



Dus niet bestellen!!!



Ik heb al aangifte gedaan en mijn tip voor alle mensen die ook net zo dom zijn geweest als ik en dachten; "Ze hebben een reclamespotje, dan zal het wel goed zijn.." Doe aangifte!!!!
Alle reacties Link kopieren
http://www.nieuws.nl/alge ... rs-Mijngratisbox-bedrogen



Je kunt via paypal een claim indienen.
OMG, duiken ze nu onder een andere naam



(secr etbo x)



opnieuw op?
Alle reacties Link kopieren
Op de fb van paypal staat dat iedereen die met paypal betaald heeft zijn geld terug krijgt!!! Je hoeft alleen maar de daargenoemde stappen (claim) te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Update over ‘Mijn Gratis Box’-oplichting: Allereerst heel vervelend dat zoveel mensen opgelicht zijn door een kwaadwillende webwinkel.

We merkten dat er veel onduidelijkheid is over of mensen die met PayPal betaald hebben aan mijngratisbox.nl wel of niet hun geld terug kunnen krijgen. We hebben goed nieuws: De betalingen aan mijngratisbox.nl vallen inderdaad onder onze regeling Aankoopbescherming. Lees op onze Facebook-pagina welke stappen je moet ondernemen om je geld terug te krijgen: http://on.fb.me/18kDl40.

Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice 0900-2658950 (ma-vrij 8:00-16:30u)
Alle reacties Link kopieren
Nepwebwinkel Mijngratisbox stal bijna half miljoen euro



Via de nepwebwinkel Mijngratisbox.nl hebben oplichters bijna 500.000 euro buitgemaakt.

Foto: ANP



Dat schat Eelco van Wijk, hoofd van Paypal Nederland, in gesprek met BNR.



Eind vorige week werd al duidelijk dat de website, die klanten een gratis doos spullen beloofde tegen betaling van enkel verzendkosten, een zwendel was. Het is onduidelijk wie er achter de site zat.



Van Wijk schat dat tussen de 27.000 en 28.000 mensen de dupe zijn geweest van de oplichting. Voor een doos spullen moesten verzendkosten tussen de 6,75 en 20 euro worden betaald. Het totale gestolen bedrag ligt volgens Paypal waarschijnlijk tussen de 400.000 en 500.000 euro.



Reclame



Klanten zouden in hun gratis doos onder meer een usb-stick, computermuis en kauwgom krijgen. Volgens de webwinkel werden deze producten gratis geleverd door sponsors.



Om de doos aan de man te brengen werd uitgebreid geadverteerd op internet en op de radio.



Mensen die met Paypal of met hun creditcard betaalden kunnen hun aankoopbedrag terugkrijgen. Bij betalingen met Ideal is dit vermoedelijk niet het geval, omdat aankopen met die dienst niet zijn verzekerd.



Bron: nu.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven