Morgen date maar wil niet gaan

28-09-2013 22:23 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een date met een jongen die ik heb leren kennen via via. We hebben veel contact via facebook en ik had alleen contact met hem voor de aandacht en afleiding. Niet omdat ik hem leuk vind. De hele date was van mijn zijde ook niet de bedoeling...



Heb dit veel te ver laten komen. Wat moet ik nu doen? Wel gaan, uitzitten en daarna zeggen dat het toch niks wordt of nu al iets sturen dat we het misschien maar niet moeten doen...



Hoe kan ik dit doen zonder hem te kwetsen?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje,ook leuk voor je vriend dit?

Ik zou mijn vriend aanspreken,dat je een date hebt,omdat je te weinig aandacht krijgt van hem.

En gewoon gaan.

En dan je date zeggen dat je het zeer waardeert dat je aandacht van hem krijgt,maar het gevoel niet wederzijds is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat is je date TO ? Ga je er heen ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Indien je er met minder moeite in zou kunnen staan dan zou ik zeggen gaan...het is een drankje geen huwelijk. Misschien vind je hem wel leuk in het echt. Het kan ook zo zijn dat hij jou niet leuk vind.



Mocht je het toch moeilijk blijven vinden, gaan levert nog een probleem op. Zeggen dat je hem eigenlijk verder niet leuk vind om het contact verder te laten gaan dan internet kan ertoe leiden dat hij het contact met jou verbreekt en dan ben je dus je aandacht kwijt.



Vertellen dat je niet meer wilt dan dit is moeilijker wanneer je elkaar gezien hebt (en niet makkelijker).



Assertiever worden en eerlijker.



Wanneer ik dit topic lees krijg ik de indruk dat je niet afdurft te zeggen en niet durft te gaan...je laat hem toch niet zitten, of wel?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zielig voor hem ?



Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 29 september 2013 @ 10:35:





Mocht je het toch moeilijk blijven vinden, gaan levert nog een probleem op. Zeggen dat je hem eigenlijk verder niet leuk vind om het contact verder te laten gaan dan internet kan ertoe leiden dat hij het contact met jou verbreekt en dan ben je dus je aandacht kwijt.

Eens, en ik zou het logisch van die jongen vinden om met het contact te stoppen. Volgens mij wil TO dat niet riskeren. Wat weer een erg egoïstische zet is.
Alle reacties Link kopieren
quote:emdeee schreef op 28 september 2013 @ 22:23:

en ik had alleen contact met hem voor de aandacht en afleiding. Niet omdat ik hem leuk vind. ?Haha wat een enorm triest figuur ben je dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:satansadvocaat schreef op 29 september 2013 @ 11:18:

[...]





Eens, en ik zou het logisch van die jongen vinden om met het contact te stoppen. Volgens mij wil TO dat niet riskeren. Wat weer een erg egoïstische zet is.En wanneer zij hem laat zitten en met een smoes komt achteraf dan kan zij op catfishachtige manipulatieve wijze het contact voortzetten op internet...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 29 september 2013 @ 00:40:

De waarheid vertellen. Dat je nog een vriend hebt en je te weinig aandacht krijgt van hem en boos op hem bent en daarom bent gaan appen met een leuke jongen en dat je niet van plan bent om daar iets mee te doen.....



Oja, en dat je seks eigenlijk maar een vies idee vindt, ook wel goed om te zeggen.aaaah de aap komt hier uit de mouw.
quote:MEFunny schreef op 29 september 2013 @ 11:49:

[...]





aaaah de aap komt hier uit de mouw.



Ja, even loepen is wel interessant.



Allemaal van nog geen maand geleden.



Relatie uitmaken?



Mij volwassener gedragen
Alle reacties Link kopieren
Dat volwassener gedragen is je niet echt gelukt.



Wat egoïstisch om de gevoelens van een ander te misbruiken om van zijn aandacht te kunnen genieten. En dan hier gaan zitten piepen omdat jij het gevoel krijgt dat dit uit de hand loopt.
Alle reacties Link kopieren
Nouja heb gezegd dat daten te ver gaat en niet zo'n goed idee is. Nu belt hij mij telkens maar weet ik niet wat ik moet zeggen



Ik denk dat iedereen wel aandacht wil en wil weten of je wel of niet aantrekkelijk of mooi genoeg bent voor mannen om mee te daten. Kan ook gewoon goed met hem praten als een vriend en niet meer dan dat. Hij wil ook daten, ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch met mensen die geen moeite hebben mensen een rad voor ogen te draaien maar wel moeite hebben eerlijk te zijn.

Volgens mij hoort dat precies andersom te zijn.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
quote:shahla schreef op 29 september 2013 @ 15:12:

Wat is dat toch met mensen die geen moeite hebben mensen een rad voor ogen te draaien maar wel moeite hebben eerlijk te zijn.

Volgens mij hoort dat precies andersom te zijn.



Tienergedrag, zoals ik al zei. Spelen met andermans gevoelens omdat je er zelf beter van hoopt te worden. Ze heeft niet geluisterd naar de adviezen, haar eigen beslissing getrokken en nu vraagt ze zich af waarom hij toch blijft bellen... Goh.. Raar!



Erg naar en egoïstisch om iemand valse hoop te geven en hem dan op de dag van de date af te bellen met een vaag excuus wat ze eigenlijk allang wist. Zal voor hem ook als een donderklap uit de hemel komen omdat ie zich er op had verheugd.



Leuk joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:emdeee schreef op 29 september 2013 @ 14:46:

Nu belt hij mij telkens maar weet ik niet wat ik moet zeggen



Ja je wilde aandacht en die heb je nu toch!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ah, wacht... ze IS een tiener. Dat verklaart het. Nog steeds belachelijk! Leer eens dat anderen ook gevoelens hebben. Jemig!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waarom je dit topic geopend hebt.

Je wist van te voren natuurlijk wel wat je zou doen wat betreft die date.

Of wilde je ook een beetje aandacht van de forummers ?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Ze hoopte dat we allemaal pal achter haar zouden staan en zouden roepen: "Gewoon afblazen joh! Jongens zijn niet zo moeilijk... Voor jou 10 anderen!".
quote:shahla schreef op 29 september 2013 @ 15:12:

Wat is dat toch met mensen die geen moeite hebben mensen een rad voor ogen te draaien maar wel moeite hebben eerlijk te zijn.

Volgens mij hoort dat precies andersom te zijn.Heel bijzonder vind ik dat. Ik zie dat erg vaak voorbij komen. Het verweer is dan: maar dat is bot. Nou nee hoor, het is maar hoe je het brengt.
Alle reacties Link kopieren
quote:m_1985 schreef op 29 september 2013 @ 15:16:

[...]





Tienergedrag, zoals ik al zei. Spelen met andermans gevoelens omdat je er zelf beter van hoopt te worden. Ze heeft niet geluisterd naar de adviezen, haar eigen beslissing getrokken en nu vraagt ze zich af waarom hij toch blijft bellen... Goh.. Raar!



Erg naar en egoïstisch om iemand valse hoop te geven en hem dan op de dag van de date af te bellen met een vaag excuus wat ze eigenlijk allang wist. Zal voor hem ook als een donderklap uit de hemel komen omdat ie zich er op had verheugd.



Leuk joh!

Ach, een tiener. Nou ja, dan heb je nog een hoop te leren.

We zullen allemaal onze streken op die leeftijd gehad hebben.

Dát snap ik nog wel. Ik snap alleen niet en dat zal ik ook nooit begrijpen dat mensen er geen moeite mee hebben tegen anderen te liegen. (Ja, eigenbelang, tuurlijk.) Dat gaat allemaal heel makkelijk maar als het tijd wordt om eerlijk te zijn, dan is dat ineens érg moeilijk? Als je zo stoer was om je een slag in de rondte te liegen, mag je ook zo stoer zijn om uit te leggen hoe of wat als het er op aan komt. En dan niks vage smoesjes. Probeer de waarheid eens. Werkt erg bevrijdend. Zeker als je normaliter niet gewend bent je daarvan te bedienen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
quote:zoishet schreef op 29 september 2013 @ 15:27:

[...]





Heel bijzonder vind ik dat. Ik zie dat erg vaak voorbij komen. Het verweer is dan: maar dat is bot. Nou nee hoor, het is maar hoe je het brengt.

Het is ook niet leuk om iemand af te moeten wijzen en daar eerlijk voor uit te komen. Daar heb ik nog enigszins begrip voor, maar niet als het je eerst totaal geen moeite kostte die persoon de hele tijd voor te liegen en de zaken anders voor te schotelen dan ze zijn.

Als dat zo makkelijk ging, moet je ook niet zo spastisch over de waarheid doen. Dat is namelijk de omgekeerde wereld in mijn ogen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 29 september 2013 @ 11:24:

[...]





En wanneer zij hem laat zitten en met een smoes komt achteraf dan kan zij op catfishachtige manipulatieve wijze het contact voortzetten op internet...I love that show
Ah, je bent te dicht bij het vuur gekomen en nu brandt je je fikken...



Tja, via lettertjes op een scherm een vrouw, dan ook aan de telefoon een vrouw!



Als hij belt, neem je op. Dan zeg je: "hallo, het spijt me dat ik niet eerder duidelijk tegen je ben geweest. Ik vind je heel leuk als persoon, maar op date gaan met jou kan ik niet, aangezien ik geen gevoelens voor jou en bij jou heb. Het spijt me heel erg dat ik je hoop heb gegeven, daarom kan ik nu maar beter eerlijk zijn. Ik wil vrienden met je blijven en gezellig appen, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet zou willen, aangezien je misschien hoopte dat er meer in zou zitten."



Dan ben je meteen volwassen en zal je leren om dit niet weer zo te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven