Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met tanden bleken bij Pearly White?

14-06-2008 15:54 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, de titel zegt het al, heeft er iemand ervaring met het bleken van zijn tanden bij Pearly White?

Ze zitten op 11 vestigingen in NL en bieden een all-inn voor 129 euro aan. Het zal je tanden 4 tot 14 tinten lichter maken.



Ben zat van het roken en wil mezelf een extra cadeautje (lees stimulans) doen om vol te houden dat ik gestopt ben.



Ook eventueel van andere klinieken ervaringen gevraagd.

O ja, in Noord-Nederland graag!



Dank je
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring, maar wil je even feliciteren met het stoppen met roken...
Alle reacties Link kopieren
129 euro maar?



Hmm, ik ken ze niet..maar lees wel graag even mee, mochten er zich ervaringsdeskundigen aandienen..



Wil dit namelijk ook al een tijdje..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jaar geleden bij ze geweest keurige praktijk.

Mijn tanden zijn 8 tinten lichter geworden.

Mijn tandarts stuurde mij door omdat hij zelf niet bleekt in zijn praktijk.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb mijn tanden laten bleken bij een vestiging van Pearly White in Hengelo.



Echt super voor een hele goede prijs (129,00)



Zeker een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb mijn tanden laten bleken bij pearly white. Nooit meer daar pfffffff. Ik werd behandeld in een garagebox. (onproffesioneel) T is nu een half jaar geleden en heb nog steeds van die pijnscheuten. Volgens mijn tandarts zijn ook ook mijn tandvlees en tanden beschadigt. Mijn vriendin is later bij een andere praktijk in Tilburg geweest en daar waren ze wel heel profesioneel en goedkoper (150 euro) en ze heeft geen pijn gehad en ook niks beschadigd. Dit wilde ik even kwijt. Groetjes Tamara
anoniem_87855 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 17:20
Reden: spelfout
% gewijzigd
Hoi,



Ik ben bij de Pearly White geweest in Amstelveen en dat was eigenlijk heel goed. Mijn tanden waren zeker 9 tinten lichter!

Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog steeds rook en mijn tanden na bijna 2 jaar wel weer geler zijn geworden. Ik zit zelf dus te denken aan een verveolgbezoek.

Maar ik heb er goede ervaringen mee dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een half jaar geleden gedaan bij Pearly White, maar het werd maar 1 tint lichter (echt geen zichtbaar verschil), weggegooide tijd en geld dus...........

Ik zou zeggen niet doen bij Pearly White!
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaringen met Pearly white, maar wel met de Laserkliniek in hoofddorp. Die kan ik je dus NIET aanraden. Het ging allemaal gehaast en halverwege de behandeling kwam er ineens iemand anders die het overnam, ik kreeg een TV bril op mijn neus, maar het was Engelstalig maar geen ondertiteling, en ze vergat het koptelefoontje, dus ik heb naar bewegende beelden zitten kijken, en kon niks zeggen met dat spul in mijn mond.



Mijn tanden zijn wel witter geworden, maar minimaal. Ik denk er ook aan om nog een behandeling te doen. Er stond onlangs in de consumentengids dat tandenbleken echt niet schadelijk is voor je tanden. Het beste resultaat wordt verkregen bij de tandarts die een bitje aanmeet en dan een aantal weken lang een paar uur per dag dat bitje in. Bij een klniek ook goede resultaten maar om hetzelfde resultaat te krijgen als bij de tandarts moet je 3-4 keer zo`n behandeling doen. Het voordeel daarvan is dan wel weer dat je niet weken lang beperkt ben met gekleurde voedingsmiddelen (maar 2 dagen)
Alle reacties Link kopieren
Uit onderzoek van de Consumentengids (mei 2009) blijkt dat de beste methode die met bleeklepels is. Met licht heb je veel behandelingen nodig volgens de gids en dat wordt erg duur. Om je gebit wit te houden na de bleekbeurt moet je het onderhouden en daarvoor heb je ook bleeklepels nodig.

Op deze site: www.labdirect.info (rechts onderaan) kan je het verhaal van de Consumentengids lezen. Deze site is van een tandarts en je vindt er veel informatie. Hun methode is zeer betaalbaar. Vanaf 99 Euro.
Alle reacties Link kopieren
129 euro is niet duur...



Ik keek even op de site, en zie dat er een vestiging is bij mij in de buurt, en die zit in een nagelstudio/sieraden winkeltje/meubel winkeltje/zonnebank centrum.



Daar zit dus ook een tandenbleek salon bij in.



Overigens vind ik het raar dat dit op de site staat:

De kosten van tanden bleken



Complete bleekbehandeling EUR 129,00. U kunt bij ons niet pinnen; graag contante betaling.





Niet pinnen? Waarom niet?



Hier leggen ze uit waarom het zo goedkoop is:



Waarom ligt de prijsstelling van Pearly White zo laag?



Een van onze doelstellingen is een prijs te hanteren die het voor iedereen mogelijk maakt met parelwitte tanden door het leven te gaan. Daarom werken wij met zelfstandige ondernemers die hun eigen tijd indelen en veelal werken vanuit een al bestaande situatie, verder voeren we geen kostbare reclamecampagnes, maar maken graag gebruik van mond-tot-mondreclame via tevreden cliënten.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of iemand 't weet maar stel je hebt hier en daar van die witte vullingen...bleken die dan ook mee bij dit soort behandelingen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Funkeken schreef op 06 augustus 2009 @ 06:42:

Ik weet niet of iemand 't weet maar stel je hebt hier en daar van die witte vullingen...bleken die dan ook mee bij dit soort behandelingen?Volgens informatie van de Consumentengids van mei 2009 bleken vullingen niet mee. Op website www.labdirect.info van een tandarts staat nog veel meer informatie. Op hun home page staat ook dat verhaal van de Consumentengids. De methode met bleeklepels blijkt de beste te zijn. Ook omdat je je gebit na bleken moet onderhouden. Wil je hetzelfde resultaat bereiken met licht, dan moet je het (volgens de Consumentengids) wel vijf keer laten doen.... Een kostbare zaak.
Alle reacties Link kopieren
Ai, vullingen bleken dus niet mee? met geen enkele methode?

Dus dan moet je alles dus opnieuw laten vullen? Hmmm
Alle reacties Link kopieren
quote:pennylane schreef op 06 augustus 2009 @ 10:28:

Ai, vullingen bleken dus niet mee? met geen enkele methode?

Dus dan moet je alles dus opnieuw laten vullen? Hmmm



Je moet je realiseren dat je voortanden belangrijk zijn als je wittere tanden wilt hebben. Die vullingen spelen echt nauwelijks een rol.

Die moet je dus gewoon laten zitten. Lach maar eens voor de spiegel; die vullingen zijn niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
ja maar ik heb dus een vulling in mijn voortand, wel een witte, maar zou je dat dan erg zien?
Alle reacties Link kopieren
quote:pennylane schreef op 06 augustus 2009 @ 10:58:

ja maar ik heb dus een vulling in mijn voortand, wel een witte, maar zou je dat dan erg zien?



Dat kan je alleen zelf beoordelen. Er mag best wat verschil zijn.

Wellicht is dat nu ook al het geval. Je kan bleken tot je tevreden bent. Uiteindelijk kan de verleiding groot worden om de vulling te laten aanpassen maar dat kan dan altijd nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven