Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.



Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.



De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.



Met vriendelijke groet,



Moderatorteam Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij op de ipad werkt het forum via de app nog steeds niet. Komt dit nog in orde?
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzy75 schreef op 23 april 2013 @ 22:11:

Bij mij op de ipad werkt het forum via de app nog steeds niet. Komt dit nog in orde?



De moderator heeft vanavond een update gegeven in de OP en topic van Viva.nl Vernieuwd!



Dat topic is op dit moment ook het makkelijkste om te volgen waar de TD mee bezig is of wat er wel en niet of wanneer gaat veranderen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzy75 schreef op 23 april 2013 @ 22:11:

Bij mij op de ipad werkt het forum via de app nog steeds niet. Komt dit nog in orde?Nee, de ipad app wordt niet langer ondersteund las ik in dat andere topic. Scheelt jou weer 100 pagina's scrollen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je, Beeldig.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie vanaf vandaag regelmatig een rectangle(advertentie) van het bedrijf Zonio Zonwering over een deel van forumposts staan, waardoor het forum zelf amper en irritant leesbaar is). Is dit door jullie verkochte advertentieruimte? Ik hoor graag of dit van Sanoma afkomstig is en wat er in dat geval aan gedaan wordt. Ik forum overigens op een Samsung Galaxy S2.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ik kon vanmorgen op de pc eerst niet inloggen, er kwam een error. Na 5 minuten was ik ineens wel ingelogd ??

Mijn viva geeft ook een error.
Ja, heb ik ook. Ik bereidde me al voor op een forumloos dagje, maar na al die errors en foutmeldingen was ik toch inene zomaar ingelogd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dogcrazy schreef op 26 april 2013 @ 07:08:

Ik kon vanmorgen op de pc eerst niet inloggen, er kwam een error. Na 5 minuten was ik ineens wel ingelogd ??

Mijn viva geeft ook een error.



Ik had dat ook de halve nacht. Had de CM manager al gemaild maar weer uit het niets was het goed. Gelukkig heb ik wel een kopie gemaakt van de error dus dat is iig doorgegeven.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Hier maar even, want ik kan er verder niets over vinden (kijk vast niet goed, excuus mocht dat zo zijn):



hoe zit het met de forum app op de iPhone? Ik kan niet inloggen.

e site heel slecht op de iphone, moeilijk te zien en kan niet naar mijn favorieten/laatste berichten.
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
In principe houden we updates over de nieuwe site bij in het topic Viva.nl vernieuwd! (plus alle nieuwe updates in de OP)



Maar ik zal voor de zekerheid ook hier de laatste stand van zaken melden. Mbt de app en de mobiele site is dit de status:



- Voor het inlogprobleem op de app wordt hard gewerkt aan een fix. Die stond al op de planning om gisteren live te gaan, maar helaas werd bij het testen geconstateerd dat het probleem daarmee nog steeds niet volledig was opgelost. Momenteel wachten we dus op een nieuwe update daaromtrent. Uiteraard heeft dit wel topprioriteit.

- De oude mobiele omgeving, vroeger te bereiken via mobiel.viva.nl zal uiteindelijk weer terugkomen. Wel moet ook daar het inlogprobleem worden opgelost wat zich in eerste instantie voordeed. Zodra dat is gefixed zal de oude mobiele omgeving weer worden teruggezet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
oK, duidelijk, thnx mod!

Dan houd ik dat topic in de gaten.
summer73 wijzigde dit bericht op 26-04-2013 10:46
Reden: typo
% gewijzigd
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
het forum loopt bij mij steeds vast als ik de XS4all reclame heb. Heel irritant, moet ik alles afsluiten en opnieuw opstarten. Computer doet niets meer.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
@Soulcats @Nouschi Zou je kunnen omschrijven wat je bedoelt met de 'Viva Tipt bug'?



@fashionvictim Dankje voor je uitgebreide uitleg. We gaan dit neerleggen bij de technische dienst.



@Akakia ook dit gaan we deze week uitzoeken, heb je dit probleem nog steeds of was het eenmalig?



Met vriendelijke groet,



CM Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven