VIVA's Boekenclub: ‘De Middlesteins’

25-07-2013 15:45 11 berichten
Voor de VIVA boekenclub zullen we in dit topic de recensies van het boek "De Middlesteins" verzamelen.



Wil jij ook kansmaken om dit boek te mogen lezen? Lees dan de bijbehorende blog.
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva,



Hoe kan ik mij aanmelden voor dit boek, want ik zie geen link??
Alle reacties Link kopieren
IK zou mij graag willen opgeven voor de door u beschikbaar gestelde boeken van de "Middlesteins" maar ook ik weet niet hoe wordt doorverwezen naar deze pagina maar wat dan?
@Wilmahartelo @tesdro Opgeven kan hier via het aanmeldforumulier.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best geïnteresseerd, heb me meteen opgegeven
Adem in, adem uit
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn grote verrassing vond ik vanmorgen dit boek in de brievenbus. Ga er in beginnen.
Ik kreeg het boek thuisgestuurd toen ik op vakantie was. Ik heb het inmiddels gelezen en ik ben er niet helemaal kapot van. Het was ook geen straf om te lezen, maar ik zou niet snel weer een boek van deze schrijfster lezen.



De schrijfstijl van de schrijfster is erg prettig. Het leest gemakkelijk, licht en snel. De beschrijvingen van personages en hun gedrag zijn levensecht, net alsof de familie naast je zou kunnen wonen.



Het verhaal, het plot, kon mij minder boeien. Het duurt te lang of eigenlijk: er zit niet een duidelijk plot in.



Het is wel een lekker feel-goodboek, met humor geschreven, maar meer ook niet.
Het duurde bij mij even voor ik echt lekker in het verhaal zat, omdat ik moeite had met alle verschillende personages die er steeds bijkwamen en de verschillende tijden waarin de hoofdstukken zich afspelen. Het boek leest wel lekker weg, binnen een weekend had ik het uit (maar ik lees vrij snel). Het is grappig geschreven, maar ook ik zou niet snel naar boeken van deze auteur op zoek gaan. Ik ben dus niet heel negatief, maar zeker ook niet juichend positief. Een middelmaatje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een behoorlijke tijd over het boek gedaan, omdat ik het geen boeiende verhaallijn vond, ik kon het boek te makkelijk wegleggen.

Vind het sowieso geen goed plot, er zit hier en daar wel wat humor in, maar verder vind ik het een nietszeggend boek. Niet echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
bij mij lag het boek ook al snel in de brievenbus. Alleen verder dan 2 hoofdstukken ben ik niet gekomen. ik vond het langdradig en na twee hoofdstukken zat ik er nog steeds niet in,



Ik had het boek ook aan mijn moeder gegeven, ook zij vond het geen fijn boek om te lezen en heeft het ook weer weg gelegd.



erg jammer, het leek me in eerste instantie een leuk boek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven