Lijf & Lijn alle pijlers

menstuatie en naar de sauna

07-10-2013 11:27 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 07 oktober 2013 @ 15:36:

[...]



Nee.en alleen al, om dit antwoord ga ik de eerst volgende keer Juist als ik ongesteld ben
quote:lilalinda schreef op 07 oktober 2013 @ 16:53:

[...]



en alleen al, om dit antwoord ga ik de eerst volgende keer Juist als ik ongesteld benIk kan je niet tegen houden.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd dat zoveel forummers het onhygiënisch vinden. Gaan jullie dan ook niet zwemmen als jullie ongesteld zijn? En je verliest toch geen bloed als je gewoon een tampon in doet?



Ik doe gewoon een tampon in en verwissel die om de paar uur. Touwtje afknippen (of naar binnen frommelen als ik m'n schaartje vergeten ben), werkt prima!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik zwem ook niet als ik ongesteld ben. Voor de vakantie slik ik door.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet onhyginisch hoor, naar de sauna gaan als je ongesteld bent.

Inderdaad touwtje tampon wegfrommelen.

Maar slik de pil, dus kan het makkelijk regelen zonder menstruatie.

Voel me als ik ongesteld ben ook niet zo lekker dus..
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 07 oktober 2013 @ 14:50:

[...]



Het is geen kwestie van smerig, maar van hygiene. Bloed is een stuk besmettelijker dan witte vloed. Hepatitis, HIV, noem maar op.





geloof me dat als er ook maar een aannemelijke kans was op evt besmetting dat daar dan genoeg waarschuwingen voor waren geweest en er een verbod was geweest om iets dergelijks te bezoeken als je wondjes had of ongesteld zou zijn geweest.



Hoef je dus echt niet bang voor te zijn.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker gaan, niets onhygiënisch aan. Touwtje een beetje wegmoffelen en wat vaker verschonen.



Geniet!
Before you assume, there is this thing called asking.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mentaliteit zeg! Moeten we soms in volledige afzondering tijdens de menstruatie?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee ik zwem ook niet als ik ongesteld ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 07 oktober 2013 @ 20:05:

Wat een mentaliteit zeg! Moeten we soms in volledige afzondering tijdens de menstruatie?Ja, hup de menzies-tent in! En waag het er niet uit te komen voor je uitgeprutteld bent
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik zwem met een cup of tampon. Ga er ook mee naar de sauna.



Vooral met die cup, wat kan je nou gebeuren dat 'smeriger' is dan er gewoon te zitten?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 07 oktober 2013 @ 18:34:

[...]





geloof me dat als er ook maar een aannemelijke kans was op evt besmetting dat daar dan genoeg waarschuwingen voor waren geweest en er een verbod was geweest om iets dergelijks te bezoeken als je wondjes had of ongesteld zou zijn geweest.



Hoef je dus echt niet bang voor te zijn.Inderdaad.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:jufroos schreef op 07 oktober 2013 @ 14:46:

Menstruatie kan je wel degelijk plannen, gewoon doorslikken met de pil. Bovendien krijg je nu zo'n vieze lucht als je met je ongestelde vagina tussen de hete dampen gaat zitten. Ik vind het erg ranzig. Een sauna is geen levensbehoefte, dus wacht even lekker een week.



Oh sorry, ik wist niet dat alle vrouwen aan de pil waren

Mijn fout
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 07 oktober 2013 @ 14:50:

[...]



Het is geen kwestie van smerig, maar van hygiene. Bloed is een stuk besmettelijker dan witte vloed. Hepatitis, HIV, noem maar op.en een tampon zorgt er dus voor dat dat er allemaal niet uitkomt
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zal jullie eens bang gaan maken dan. Wat denk je, als je een groep vrouwen in de sauna ziet, hebben die de menstruatie op elkaar afgestemd, al vanaf een half jaar van te voren, zodat de héle groep zéker weet dat ze niet ongesteld zijn? Of kunnen groepen van meer dan ..eh. 10 vrouwen standaard niet samen naar de sauna, moet er áltijd ééntje (of meer) afzeggen? Ben je net die trut die haar menstruatie niet kon reguleren met de rest van de vriendinnengroep, zit je daar in je eentje, de rest ongesteld



Ik zou trouwens nooit een touwtje afknippen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 07 oktober 2013 @ 12:54:

Zwemmen vind ik ook niet prettig met een tampon omdat ik het idee heb dat die zich dan volzuigt met onhygiënisch zwembadwater.Mmm.. effe uit nieuwsgierigheid, maar gebeurt dat?.. had het idee dat dat redelijk afsluit.. of bij sommige vrouwen wel, bij andere niet?..
Alle reacties Link kopieren
Dat gebeurt Blackadder.



Die tampon neemt natuurlijk gewoon vocht op en als je zwemt loopt er vocht je vagina in. Daarom wordt hier ook meerdere keren aangeraden om na het zwemmen gelijk even de tampon te vervangen. Die is dan wel 'schoon' maar zit vol met zwembadwater.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 08 oktober 2013 @ 08:10:

Dat gebeurt Blackadder.



Die tampon neemt natuurlijk gewoon vocht op en als je zwemt loopt er vocht je vagina in. Daarom wordt hier ook meerdere keren aangeraden om na het zwemmen gelijk even de tampon te vervangen. Die is dan wel 'schoon' maar zit vol met zwembadwater.Goh wist ik niet. Maar goed ik gerbuik bijna altijd een cup, dus nregens last van.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Huh? Onhygiënisch om naar de sauna te gaan als je ongesteld bent? Vreemd.

En hoe raar is het dan als je gaat zwemmen als je ongesteld bent? Stel je voor dat je elke week naar je aquarobics-clubje wil, 'mag' je dan 1 keer per maand niet? Moet je dan maar de pil doorslikken voor de rest van je leven?



Ik begrijp het onhygiënische aspect er niet van, als je netjes je tampon indoet en vaak verwisselt.
Alle reacties Link kopieren
ik vind je reet niet goed afvegen smeriger voordat je het zwembad in duikt of naar de sauna gaat........



Als je er voor zorgt dat je je tampon op tijd verschoont, zodat je niet doorlekt, is er niet zoveel aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
quote:Hertjehertje schreef op 08 oktober 2013 @ 09:59:

Huh? Onhygiënisch om naar de sauna te gaan als je ongesteld bent? Vreemd.

En hoe raar is het dan als je gaat zwemmen als je ongesteld bent? Stel je voor dat je elke week naar je aquarobics-clubje wil, 'mag' je dan 1 keer per maand niet? Moet je dan maar de pil doorslikken voor de rest van je leven?



Ik begrijp het onhygiënische aspect er niet van, als je netjes je tampon indoet en vaak verwisselt.Dat kon ik vroeger met gym toch écht niet als smoes gebruiken.. 'Sorry gymjuf, ik ben ongesteld, dan is het onhygiënisch om te zwemmen' en toen gebruikte ik geen tampons. Volgens m'n zwemjuf vloeide je toch in het (doorgaans koude) zwembad niet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je ondanks menstruatie een fijne dag hebt gehad Sari



Misschien moet ik me dan toch maar eens gaan verdiepen in Beppies. Vooral voor zomers op de camping.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven