Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10

30-01-2007 21:35 3742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen De meest voorkomende vragen hebben we in begin van dit topic proberen te beantwoorden. Ook vind je hier veel tips en ervaringen. Lees dus eerst het blauwe gedeelte als je meer over clubs en clubbezoek te weten wil komen. bewerkt door moderator,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wij hebben onze profielen verwijderd van de sites. Ik merkte toch aan mezelf dat het me (nog) niet lekker zat. Het idee van het daten en dan eigenlijk te 'moeten' n***** zat me dwars.

Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat ik morgen eerst naar die loog ga.

En zelf vind ik gewoon dat het eerst bij mij (en tussen ons) lekker moet zitten willen we hier verder mee gaan.

Wat wel een voordeel was: door ons in te schrijven op die sites, kwamen we bij de GG&GD voor de tests, kwam mij dat foldertje onder ogen van de seksuoloog en heb ik een afspraak gemaakt.

Hadden we ons niet ingeschreven op die sites, had ik nooit een afspraak gemaakt.

Dus dat is wel goed geweest!

Dus mochten jullie ons profiel missen, that's why! ;-)
Sandra, wat ik nu schrijf is niet naar jou toe bedoeld hoor, jullie zien er prima uit op de foto, maar persoonlijk houd ik niet heel erg van die gladiator kleding. Niet dat ik het heel lelijk vind of zo, maar er lopen teveel mensen in rond bij wie ik het niet vind staan zeg maar....

En een zwarte rok, lang, gaat dan meestal nog wel, maar ik heb bijv. ook een keer een stel rond zien lopen in een wat wittige, grauwe korte rok, geen gezicht vond ik......

maar ja, over smaak valt nu eenmaal niet te twisten, ik ben ook geen mrs perfect. Maar New Rocks vinden we gaaf....maar wel keiduur.....pfff
Mique....... wel jammer, maar wel verstandig denk ik.... Eerst even je pad effenen, saampjes.

Tegelijkertijd ben ik van mening dat je tijdens een date niet MOET n****n....... want als dat van te voren vastgelegd zou worden, begon ik niet eens aan de date.......brrr..... Het komt zoals het komt, niet vooraf ingepland. En als het gevoel op dat moment niet zodanig is, of gewoon de behoefte of de drive niet aanwezig, dan wordt er bij ons iig zeker niet gen**kt.......
Nee, dat 'weet' ik ook wel, maar zo voelt het toch niet helemaal.....Zit ook een beetje met het feit: stel er komen mensen van ver weg en zij verwachten het eea.

Dat is natuurlijk hun eigen 'probleem', maar goed, je snapt vast wel wat ik bedoel.

Ik denk gewoon dat het thuisdaten voor ons (lees: mij) niet echt wat is.
Leuke foto's Pilous!

En als je salaris niet op tijd is kun je altijd bodypainten... Sla je 2 vliegen in 1 klap... Ermee bezig zijn is lekker en het levert ook leuke plaatjes op zag ik bij Sandra ;-)

Wij zijn afgelopen zaterdag weer naar de Fun geweest. De hele dag vind ik altijd spannend. Lekker tutten samen, lingerie uitzoeken enz.

We konden geen keuze maken en hebben een vriend laten kiezen :)

's Avonds dus naar de Fun. We hadden het op SN en SDC gemeld en best veel reacties gekregen. Eigenlijk een beetje teveel, want we wisten echt niet meer wie wie was :-O

In de Fun zie je dan door de bomen het bos niet meer. Ik heb een tijdje naar een man staan gluren die ik dacht te herkennen, maar ik twijfelde door de dame die erbij was. Bleek dat zij regelmatig van kapsel veranderd en het dus toch he stel was dat wij dachten te herkennen! :-O Gelukkig kwam hij naar ons toe (ik vind het altijd zo lullig als je de verkeerde aanspreekt) en het ijs was snel gebroken. Hebben lekker met ze gespeeld boven. Zij zijn later nog even alleen naar boven gegaan en we zijn ze helaas kwijtgeraakt.

k heb een top avond gehad, vriendlief vond het leuk, maar niet top... hij vond dat ik iets te ver bij hem vandaan was en kon dus niet goed zien wat er gebeurde en niet goed naar me seinen. Lesje voor de volgende keer dus. Maar we blijven wel in contact met ze, want het is een leuk, lekker, maar ook gezellig stel.

Napraten is erg belangrijk, maar ik merk wel dat vriendlief daar soms moeite mee heeft. Dat gebeurt dan vaak de andere dag pas 's avonds laat in bed. Niet altijd het meest handige moment, maar het draait altijd wel uit op een lekker "slaapmutsje" :applause:
Mique1974 schreef op 16 juni 2008 @ 13:54:

....

Ik denk gewoon dat het thuisdaten voor ons (lees: mij) niet echt wat is.

Ik "worstel" daar ook nog wel een beetje mee. Ik heb het in het verleden wel gedaan (met ex) maar dat was altijd bij en met stellen die we al kenden.

Nu worden we via SN en SDC wel eens gevraagd en dan weet ik toch niet zeker of ik wel wil. Ik bedoel, ik ben niet bang ofzo, je bent tenslotte met z'n 2tjes, maar ik denk dat het zo'n domper is (voor beide stellen) als de klik er niet blijkt te zijn.

Mijn motto is dan ook: bij twijfel... niet doen!
Ik lees ook al een tijdje mee en ben heel onzeker aan het worden hierover.

ook wij willen wel eens ervaren hoe het is in een parenclub maar ik ben aardig dik en krijg steeds het idee dat er veel slanke of normaal postuur mensen rondlopen en geen dikke mensen klopt dit?. Willen andere mensen wel met een dik iemand vrijen?.

bedankt.

En wie weet wat de kosten zijn in moordrecht ben ff de naam kwijt
vivameid schreef op 16 juni 2008 @ 14:56:

Ik lees ook al een tijdje mee en ben heel onzeker aan het worden hierover.

ook wij willen wel eens ervaren hoe het is in een parenclub maar ik ben aardig dik en krijg steeds het idee dat er veel slanke of normaal postuur mensen rondlopen en geen dikke mensen klopt dit?. Willen andere mensen wel met een dik iemand vrijen?.

bedankt.

En wie weet wat de kosten zijn in moordrecht ben ff de naam kwijt

Nee hoor, je valt niet meteen buiten de boot als je niet de maten van barbie hebt.

Elke club heeft een andere sfeer, en daarbij de bijbehorende doelgroep. Dat heeft weldegelijk invloed op de mensen die er komen. Qua leeftij en qua postuur.

Andersom kan ook, ik ben nog geen 40 en heb ook geen buikje of vetrollen. Heleboel mannen die daar ook niet op vallen, en mij te tenger vinden. Dus ik denk dat je je er weinig zorgen over hoeft te maken.

Ik val dus zelf ook niet zo snel op hele dikke mannen en vrouwen, maar iedereen heeft zijn eigen smaak. Dat betekent niet dat ik raar opkijk, of met minachting, als een dikkere vrouw voorbijloopt.

Het zal toch wat zijn.

Je kan bovendien altijd weggaan als het toch niet je ding is. En het lijkt me vrij duidelijk dat de meeste de 1e keer nog geen eens zo gek veel sex met anderen hebben, of gewoon nog even helemaal niet.
Vivameid , net zoals jij misschien wel/niet met een man wil vrijen die kaal / dik / mager / behaard / besnord / bebrild is , zo heeft een ander vast ook zijn of haar voorkeuren .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wil er nog wel iets aan toevoegen.

Ik kan hier natuurlijk niet zien of je 100 of 200 kilo weegt, is nogal een verschil.

Maarja, parenclubs draait uiteindelijk toch om sex, en je gaat een stap verder door een click en fysieke aantrekkingskracht, niet omdat die ander nu zo'n gouden karakter heeft.

Ben je naast dik ook nog eens behoorlijk onverzorgd, geen uitstraling, niet aantrekkelijk ed.. dan zal je logisch ook minder animo krijgen dan misses barbie met haar lieve lachje.

Een mooi uiterlijk helpt altijd net iets meer, maar overblijven zal je niet. Ik denk dat je vraag pas beantwoord is als je daar bent.

En dan zal het je ook verbazen hoeveel ''normale'' vrouwen er rondlopen.
dat is waar....dank je wel
ik ben wel heel verzorg en zit net onder de 100kg maar dat komt mede door een aantal mooie kinderen. ben zelf net onder de 30jr. Ben helemaal niet bekend met clubs vandaar dat ik het 1 en ander informeer.
zijn er ook mooie clubs tussen overijssel en groningen
Vivameid: de Inn4love zit daar in de buurt....... google maar ff

Enne, ik weeg zelf ook net onder de 100 kg, en heb geen klagen hoor, qua aandacht ;-)

Dat wat Labelle zegt over uitstraling en verzorgd eruit zien, daar ben ik het helemaal mee eens. Dat doet een heleboel, dik of dun.....
Ik heb een vraag voor de pc-gangers.

Stel je gaat voor de 1 x naar een pc en je komt een leuk stel tegen, die laten blijken wel sex te willen hebben.

Nu vindt bijv. de vrouw de andere man wel leuk, maar de man vindt hem niks. De vrouw vindt hij wel leuk. Of omgekeerd natuurlijk. Wat doen jullie in dat geval?
Alhoewel ik nog geen ervaring heb, is mijn mening dat als jij en je partner er een goed gevoel bij hebben dat het dan goed is, als 1 van de 2 twijfelt dan zou ik niet doorgaan. Hetzelfde geldt voor het anderer stel.
hallo viva meid

ik maakte me er ook best zorgen over en ik weeg 140 kg

maar ik heb de keren dat ik ben geweest genoten en zeker geen vervelende reakties heb gehad, het is wel zo dat het deste belangrijker is dat je je zelf lekker in je vel voelt zitten, en inderdaad verzorging is heel belangrijk. en hoewel het best moeilijk is om mooie lingerie te kopen, is het met een maatje meer wel belangrijk dat het goed past en er netjes uitziet,

wij volle dames lijkn helaas snel ma flodders als we ons niet verzorgen ennee dat vind natuurlijk niemand aantrekkelijk.

dus lekker je zelf verwennne, mooi make upje,passende en spannende lingerie, en ik weet zeker dat je een heerlijke avond zult hebben.
Hoi Annelieke,

mag ik vragen waar jij mooie lingerie koopt. waar ik het koop zit allemaal net niet mooi helaas. Mag ik vragen welke club jij heen gaat? of in welke regio?.

En het klopt helemaal wat je zegt of de ma flodders... Hoe was jou eerste ervaring?
renskenw schreef op 16 juni 2008 @ 13:04:

Maar New Rocks vinden we gaaf....maar wel keiduur.....pfff

Tip: kijk eens op marktplaats!

Enne, anders weet doddie nog een zaak in Belgie waar ze ook een stuk goedkoper zijn dacht ik...
Oeh, thanx tum :-)
vivameid, even kijken op internet, dan kom je al best veel leuks tegen, heel soms heeft ulla popken een leuk setje, voor grote kouzen tot maat 60 kan je bij de internet winkel van xl lingerie in anrhem terecht, in die winkel heb ik ook een hele mooie bodie gekocht, van het merk ulla.

zelf draag ik lingrie die mijn buik bedekt, en mijn decolete juist accentueert, daarnaast is mooie pumps heel belangrijk, deze maken de ronde lijn van de rondingen van de dikkere vrouw juist af.

eerlijk is wel dat echte bijzondere lingerie, kicky spul, leer ofzo heb ik jammer genoeg nog niet in die hele grote maten gevonden, maar er is cht wel wat moois voor ons te koop, ik vermaak mijn kleding soms wel een beetje, net even wat bloter bijvoorbeeld bij het decolete dan het orspronkelijke model is. en een tip doe vooral niet een te kleine slip, let er op dat die ruim genoeg is om je buik mooi te omkleden. en dan heb je i de grote maten collectie van ullapopken vaak wel strings er bij waarbij de achterkant een brede rand heeft, waardoor je wl lekkere blote billen hebt, zonder dat je er als een rollade met een touwtje door je vlees heen gewikkelt uit ziet.

zoals ik al zei, had ik aandacht genoeg, en ik weet ook van mijn man, die dus echt opzoek is naar de vollere vrouw, dus er zal zeker een markt voor je zijn hoor.

ze hadden ons monique aanbevoln om heen te gaan dat is goed bevallen, al voelden we ons als 30tigers wel in de minderheid. we gaan binnenkort in inn4love proberen

succes ermee, ga je trouwens met of zonder partner?
bovengenoemde links, van mince en kinky4all hebben ook plus sizes......wel ff zoeken, maar ze zijn er echt......
oh, en kijk eens hier...... www.howcool.com Hoeveel wil je hebben? ;-)
Run73 schreef op 16 juni 2008 @ 15:44:

Alhoewel ik nog geen ervaring heb, is mijn mening dat als jij en je partner er een goed gevoel bij hebben dat het dan goed is, als 1 van de 2 twijfelt dan zou ik niet doorgaan. Hetzelfde geldt voor het anderer stel.

Ja, dat lijkt me logisch. Ik denk dat ik mijn vraag verkeerd gesteld heb. Het gaat me eigenlijk meer om wat voor een gevoelens dat teweeg brengt. De ene partij wil wel graag. De ander niet. Ontstaat er dan geen wrevel of jaloezie onderling? Daarom was de vraag ook eigenlijk voor ervaren pc-gangers.

Maar ook bedankt voor jouw reactie.
Ik denk niet dat het uitmaakt hoe dik of dun je bent; ik vind het meer te maken hebben met je uitstraling en of je er goed verzorgd uitziet....

Soms hebben vollere meiden meer uitstraling dan slanke dennen en ik denk dat je uiteindelijk toch gaat voor het totaal plaatje ipv de kilo's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven