Ik erger me soms dood aan mensen met kinderen, wie nog?

20-10-2013 17:02 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva'ers,



Het lijkt soms of je het niet mag zeggen, maar ik ga het dus wel doen. Ik erger me dood aan sommige mensen met kinderen.



En dan met name aan dit:



- Collega's die de hele dag niet uitgepraat raken over de slaaptijden, papjes, enz van hun baby's.

- Vrienden die pas na weken of soms helemaal niet een sms/mail beantwoorden, want ja, 'wij hebben kinderen'.

- Mensen die als je zegt dat je moe bent, antwoorden: 'Wacht maar tot je kinderen hebt, dan weet je pas wat moe zijn betekent.'

- Dat er in sommige huishoudens geen enkel gesprek mogelijk is tot de kinderen naar bed zijn.



...



Feel free om ook jouw ergernissen te delen. Ik lees ze graag.



O ja, voor die ergernissen hoef je trouwens niet kindervrij te zijn. Een vriendin van me heeft een zoontje, maar loopt ook weg van gesprekken over borstvoeding, slaaptijden enzovoort.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 oktober 2013 @ 18:36:

[...]





ik word liever door een vreemd kind gekust dan dat een hond een slobber in mijn gezicht geeft

Als je moet kiezen, dan zou ik dat ook voor het kind kiezen. Maar ik vind het niet kunnen dat ouders dat zo vanzelfsprekend vinden. Op de mond kussen terwijl ik lief mijn wangetjes aanbied

Correctie: mijn kat mag me wel op mijn mond zoenen
Alle reacties Link kopieren
quote:slwhisper schreef op 21 oktober 2013 @ 14:25:





- Ouders die ALLES leuk en schattig vinden. Op die zelfde verjaardag: Een snotverkouden meisje van 3 dat letterlijk de snotdraden uit haar neus trok en over haar gezicht smeerde dat van haar trotse moeder mocht laten zien 'hoe goed ze toastjes rond kon brengen'. Kreeg ik zo'n in een snothandje geplet toastje aangeboden.... (met moeder op de achtergrond: 'KNAP HOOR, VAN JOU!') Ga dat maar eens weigeren als zo'n trots meisje voor je staat







Nou ik had dat kind linea recta terug naar moeder gestuurd dat moeder dat toastje zelf maar op moest eten..

Dat is gewoon echt smerig..
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 oktober 2013 @ 18:36:

[...]





ik word liever door een vreemd kind gekust dan dat een hond een slobber in mijn gezicht geeft Ik vind van beiden dat geslobber vies. Zowel van kind als van hond. Ik kan dat alleen van paarden hebben, want dat zijn dieren waar ik niet vies van ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven