brandende handen van de peper

26-10-2013 20:49 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: Ik heb net curry gemaakt met véél verse pepers en nu branden mijn handen na... op zich geen probleem, gaat vanzelf over, maar ik ga zo naar een feestje en moet mijn contactlenzen nog in doen. En dat durf ik nu dus niet! Iemand een huis-tuin- en keukentip om van die brandende handen af te komen?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:Wellhello schreef op 26 oktober 2013 @ 21:56:

[...]



Lach er maar om...ik spreek uit ervaring dat het geen pretje is

Geeft dat geen extra stimulans?
Alle reacties Link kopieren
quote:branningbrothers schreef op 26 oktober 2013 @ 21:59:

[...]





Geeft dat geen extra stimulans?Om een koude douche erop te zetten ja. Weinig geils aan
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Voor een volgende keer: een boterhamzakje om elke hand doen en zo de peper snijden. Niks aan de hand.

En hoef je ook niet speciaal handschoentjes te kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wellhello schreef op 26 oktober 2013 @ 22:01:

[...]



Om een koude douche erop te zetten ja. Weinig geils aan
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:Wellhello schreef op 26 oktober 2013 @ 21:56:

[...]



Lach er maar om...ik spreek uit ervaring dat het geen pretje is

Oei!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Zoals gezegd, linkerhand helemaal okay na het feestje (getest door vinger een tijdje op tong te houden). Gedoe om lenzen met mijn andere hand uit te doen dan normaal, maar gelukt. Maar vanochtend in mijn slaaproes toch met mijn rechterhand in mijn oog gewreven en die voel je toch nog steeds. Bijzonder toch dat de natuur zulke stofjes kan maken he

Ik heb in elk geval een hoop tips voor de volgende keer, bedankt allemaal!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven