Erotische massagesalon voor vrouw????

09-09-2009 12:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een heel raar verhaal maar vooruit.

Ik lees regelmatig op forums dat er talloze dames zijn die de fantasie hebben om een nacht door te brengen met een vrouw, ik dus ook!

Maar dan is er bij iedereen hetzelfde probleem: hoe? Waar kom je iemand tegen,hoe weet je dat zij wel in is voor een nacht met jou,zou het tegenvallen?

Nu las ik een tijdje geleden iets over een erotische massagesalon op een forum en ben gaan kijken op zo een site. Zag er superleuk uit,mooie vrouwen,mooie plek en natuurlijk verschillende soorten massages.

Dus ik dacht,waarom niet als vrouw daar je fantasie laten vervullen?

De drempel is laag om te gaan, zijn mooie dames die weten wat ze doen etcetera

maar dan is er toch het idee dat je gewoon betaald voor je fantasie,heel dubbel.

Wat denken jullie hierover? Ik heb wel gelezen dat er wel vrouwen zijn die met hun partner naar zo een salon zijn gegaan maar zijn er ook die alleen gaan ??

Ben heel erg benieuwd naar jullie mening en ervaringen.....

X
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Eh.. ik vind nog wel een verschil zitten tussen een erotische massage en een hele nacht doorbrengen met een vrouw, maar dat terzijde.



Heb je gekeken of die salon ook vrouwen 'bediend'?



En anders misschien een keer naar een bi-avond in een parenclub, om te kijken hoe je het vindt? Of wil je toch liever meteen een hele nacht met een wildvreemde?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ze bedienen vrouwen wel ja.

Parenclub zou ik echt nooit durven dus dat is geen optie.

Ja dat bedoel ik dus,een hele nacht doorbrengen met een wildvreemde staar je toch tegen maar bij zo een salon donder je gewoon weer op.bepaal jij alles
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
parenclub heb ik ook niet zo veel zin in... ben 1 keer binnen geweest en vond het echt stuk voor stuk onaantrekkelijke mensen. Echt vieze zaten er tussen, dan is voor mij de lust al weg. De manier waarop ik werd benaderd vond ik ook niet leuk, helemaaaal niet sexy. Maar goed misschien was ik binnen gekomen precies op een verkeerde avond.



Goh tja met een beroepsvrouw experimenteren is misschien wel een idee ja, als je echt niet anders durft. Ik zou zeggen gewoon doen! Zelf zou ik er niet voor willen betalen maar als je dat gewoon prima vind, dan zou ik zeggen pak de telefoon en maak een afspraak.
Alle reacties Link kopieren
quote:glossy1985 schreef op 09 september 2009 @ 12:16:

Jaaa ze bedienen vrouwen wel ja.

Parenclub zou ik echt nooit durven dus dat is geen optie.

Ja dat bedoel ik dus,een hele nacht doorbrengen met een wildvreemde staar je toch tegen maar bij zo een salon donder je gewoon weer op.bepaal jij alles



Waarom zou je geen parenclub aandurven eigenlijk ?

Gezellige avond uitgaan en dan misschien nog wel je fantasie kunnen laten uitkomen ook.

Heb je al eens goed gekeken op het topic parenclub.
freedom is beijing yourself
Alle reacties Link kopieren
Bij een erotische massagesalon (in mijn jongere jaren heb ik er een poosje gewerkt) breng je aan het eind van de massage in principe de man met de hand naar een hoogtepunt. Bij vrouwen ligt dat toch wat lastiger. Wil jij bij zoiets ook een 'happy ending' of zou het voor jou voldoende zijn om op de erogene zones gestreeld en gemasseerd te worden? Je betaalt best veel geld voor zo'n bezoekje, misschien dat er masseuses zijn die jou dan ook tot een happy ending willen brengen, maar ze doen dat lang niet allemaal. Ik zou dat wel eerst heel goed overleggen voordat je tot zoiets besluit.



Ik zou toch eerst eens nadenken over een parenclub, maar dan de vrouwenavond, meerdere pc's hebben dat. Sowieso ben je niets verplicht, zit er niemand tussen die jou aanspreekt, dan spook je gewoon niets uit. En raak je wel opgewonden van iemand en zij van jou, dan kunnen jullie samen genieten. Je brengt dan overigens echt niet de nacht door met die persoon, volgens mij heb je een verkeerd beeld van een parenclub. Dat zou toch mijn voorkeur hebben boven een massagesalon, waar je iemand betaalt om jou op te winden en er zelf niet koud of warm van wordt, en die de klok in de gaten houdt.
Alle reacties Link kopieren
quote:dropje schreef op 09 september 2009 @ 12:42:

Dat zou toch mijn voorkeur hebben boven een massagesalon, waar je iemand betaalt om jou op te winden en er zelf niet koud of warm van wordt, en die de klok in de gaten houdt.



Inderdaad. Uw uurtje is om. Klaar?!



Bovendien moet je bij zo'n massagesalon ook maar afwachten of je de masseuse aantrekkelijk/opwindend vindt. En er ligt ook zo'n druk op: het moét er gebeuren want je hebt het geboekt/er voor betaald. Bij een parenclub kun je gewoon kijken (ook letterlijk) of er iemand bij zit waarmee je het wel zou willen proberen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me vergissen, maar ik denk dat vrouwen (meer dan mannen) graag een wederzijdse klik willen ervaren. Omdat bij vrouwen het heel belangrijk is dat "alles klopt" voor ze zich over kunnen geven aan een orgasme (voor ze zelfs maar geil van/door een ander kunnen worden ).

Er zijn zoveel plekken waar je vrouwen kunt ontmoeten die ook in zijn voor de damesliefde .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je voor minder geld niet gewoon naar een vrouwen-only avond bij een goeie parenclub, de fun4two ofzo ? Lijkt me een stuk leuker dan dat 'nepgedoe' bij een massagesalon.... Bij de Fun kun je volgens mij trouwens ook een massage bestellen bij de masseuse daar, mocht je daar dan toch nog behoefte aan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Mijn SV heeft een paar keer een erotische massage gekregen van een vrouw. Het duurde een paar uur en het begon met een massage in bad en eindigde met een volledige massage op bed.

Zij heeft er veel van genoten. Als er iemand geïnteresseerd is graag een pm. Dan vraag ik haar de gegevens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen raar verhaal hoor.

Mijn vrouw (23) en ik (26) gaan wel eens naar een massagesalon voor een Erotische (body to body) massage. En ik kan je zeggen: dat bevalt!
quote:mutsie85 schreef op 09 september 2009 @ 12:20:

parenclub heb ik ook niet zo veel zin in... ben 1 keer binnen geweest en vond het echt stuk voor stuk onaantrekkelijke mensen. Echt vieze zaten er tussen, dan is voor mij de lust al weg. De manier waarop ik werd benaderd vond ik ook niet leuk, helemaaaal niet sexy. Maar goed misschien was ik binnen gekomen precies op een verkeerde avond.

Goh wat herkenbaar. Ben 1 x in de fun geweest, vond het tien keer niets het publiek, of oud-belegen en vies of jong en ordinair, geen stijlvol en aantrekkelijk paar te ontdekken, helaas of misschien wel gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Een erotische massage voor een vrouw is heerlijk :-)

Je moet er wel de tijd voor nemen, minimaal 2 uur.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwenmasseur schreef op 27 december 2011 @ 15:12:

Een erotische massage voor een vrouw is heerlijk :-)

Je moet er wel de tijd voor nemen, minimaal 2 uur.wij van wc eend :')
Alle reacties Link kopieren
Een erotische massage kan heerlijk zijn. Mijn masseur noemt Indy en hij heeft me al zo veel geleerd ivm mijn eigen lichaam en hoe fantastisch orgasmen te bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Hallooooo,

Dit topic is van 2009. Een opleving met een paar reacties in 2011 en nu een opleving door annpauwels.



Ouwe meuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven