blaasontsteking of soa?

06-11-2013 16:07 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal dagen moet ik vaak naar de wc. Het plassen zelf doet geen pijn, totdat ik klaar ben: dan krijg ik kramp en lijkt het alsof ik meer moet plassen. Dit is dan niet het geval. De pijn verdwijnt als ik mijn spieren weer aanspan om te stoppen. Nu, 3 dagen later, heb ik er ook jeuk van de vagina bij gekregen.

Ik ben een jaar samen met mijn vriend. Eerst deden we het veilig, nu een aantal keer zonder condoom met pil. De pijn begon de dag na de (wat ruwere) seks. Mijn vriend zegt dat hij 'schoon' is, maar heeft geen test gedaan.

Ook verschijnt er soms een klein beetje bloed. Ik denk dat deze afkomstig is van de vagina aangezien dit aanwezig was na de seks, toen verdween en nu even terug kwam door wrijving.

Ik durf eerlijk gezegd niet naar de dokter aangezien dit familie is.

Nu dacht ik eerlijk gezegd aan een blaasontsteking, maar ben heel bang voor een SOA.

Graag jullie hulp aangezien ik op een ander forum geen reactie kreeg. Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
Nina, dat lijkt mij dus ook...
Alle reacties Link kopieren
Kans is groot dat het blaasontsteking is. Dat eerst laten testen. Mocht dat het niet zijn dan zorgen voor een SOA onderzoek.



Enne... je eigen vader als huisarts? Mag niet. Een arts/therapeut moet een professionele afstand kunnen bewaren tov zijn patiënt/cliënt.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, mag best. Ik ben overigens 23.
Alle reacties Link kopieren
Er is geen wet die het verbied nee maar er word door het tuchtcollege wel heel raar tegenaan gekeken als dat bekend zou zijn. Een soort ongeschreven regel dus.

Dat een ha een simpel middeltje voorschrijft aan een kind of vrouw gebeurt maar ook een huisarts heeft gewoon een huisarts net als de rest van de familie. Kortom je liegt. Want jij zou dezelfde ha moeten hebben als jouw vader. Of behandelt hij zichzelf soms.
Alle reacties Link kopieren
Wat men al zegt mag je vader je niet behandelen als huisarts.



maar als zou het daarom gaan, zeg gewoon dat je denkt een blaasontsteking te hebben, helpt het kuurtje niet moet je verder kijken, of ga als je bijna zeker bent van een soa naar de ggd soa poli.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
De klachten die jij omschrijft zijn typische symptomen die ik heb bij een blaasontsteking. Zelfs de jeuk.



Een blaasontsteking kun je makkelijk onderzoeken door urine in te leveren. Mocht het geen blaasontsteking zijn, zal je vader er toch wel begrip voor hebben dat je niet voor hem je broek naar beneden wil doen?

Je bent nu wel op een leeftijd waarbij je ouders niet meer alles van je hoeven te zien weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven