Kinderen
alle pijlers
Voor de ouders hier; waarom bezuinigen sommige van jullie zo
dinsdag 17 juni 2008 om 19:45
ik ben geen ouder, obviously, maar ouders betalen voor het kdv overdag, 'savonds willen ze lekker stappen. Dat gaat niet als ze dan ook nog eens dat duur moeten betalen. Ik denk dat ze vooral iemand willen die het uit vrije wil doet, omdat het leuk is. Maar ik ken ook oppassen met een hoger uurtarief, namelijk E8,- Mijn schoonzus heeft zo'n oppas en is daar heel tevreden mee, en vindt haar tarief zelfs aan de lage kant.
dinsdag 17 juni 2008 om 19:46
dinsdag 17 juni 2008 om 19:47
6 gulden 60 verdiende ik toen ik 15 was in de supermarkt!
Ouders van nu, uit het gulden tijdperk, zijn echt niet zo achterlijk hoor!
maar ik denk dat het zelf te maken heeft met het dure leven van tegenwoordig en dan proberen overal op te bezuinigen en niet vergeten dat je voor een kinderdagverblijf/ peuterspeelzaal ook relatief minder betaald gezien je geld terugkrijgt van je werkgever/ regering etc.
Dus die bedragen worden dan ook aangenomen dat je dat kwijt bent voor een gastouder.
Ouders van nu, uit het gulden tijdperk, zijn echt niet zo achterlijk hoor!
maar ik denk dat het zelf te maken heeft met het dure leven van tegenwoordig en dan proberen overal op te bezuinigen en niet vergeten dat je voor een kinderdagverblijf/ peuterspeelzaal ook relatief minder betaald gezien je geld terugkrijgt van je werkgever/ regering etc.
Dus die bedragen worden dan ook aangenomen dat je dat kwijt bent voor een gastouder.
dinsdag 17 juni 2008 om 19:55
Ik kan me nog wel voorstellen dat een 'avondje bankhangen' minder kost dan 'echt' oppassen, inclusief spelen, eten, badderen, etc. etc. Maar 3 euro voor een 22-jarige, dat vind ik echt een laag bod.
Nogmaals, kun je niet via een oppascentrale, een gastouderinstantie of hoe het ook heet, aan de slag?
Nogmaals, kun je niet via een oppascentrale, een gastouderinstantie of hoe het ook heet, aan de slag?
dinsdag 17 juni 2008 om 19:56
dinsdag 17 juni 2008 om 19:57