Seks
alle pijlers
Moderator Seks
maandag 26 mei 2008 om 20:01
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de sekspijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de sekspijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
maandag 16 juni 2008 om 17:43
Ik kreeg een melding dat mijn topic over "wat doen je tenen als je klaarkomt" gesloten werd. Er was helemaal geen oproep om foto's door te sturen (ik weet dat dat niet kan cfr vorige keer). Ik maakte me alleen de bedenking dat ik nu nog op zoek moet naar een foto. Kan de topic terug open of lukt dat niet meer.
dinsdag 17 juni 2008 om 10:18
dinsdag 17 juni 2008 om 10:19
dinsdag 17 juni 2008 om 11:52
dinsdag 17 juni 2008 om 21:09
Zoals ik zei; klachten over mijn functioneren kun je kwijt bij forum@viva.nl ik reageer er niet meer op.
dinsdag 17 juni 2008 om 21:18
Beste Engel 5,
Vroegâh... jeweetwel... toen alles nog beter was.... ...
Toen we nog een gezellig off topic Leuter topic hadden..... Weet je het nog? Dat was eigenlijk het enige topic waar zo nu en dan gehengeld werd. Maar wel heel gezellig met een heeeeeeeeeeele groooooooote groep mensen! Daar kon je ook leuk mee mieten, trouwens
En dan het NU.... Het is echt irritant aan het worden op hoeveel topics er geil geleuterd en gehengeld wordt door een toch select gezelschap ( de goeden onder de slechten voelen zich natuurlijk niet aangesproken! Maar dat zijn er slechts een paar.)
Het is ook zeer duidelijk dat het aantal heren dat de laatste weken deze pijlert en bepaalde topics bezoekt nogal gestegen is.......
En juist dat zou voorkomen worden door viva. Toch?
Vroegâh... jeweetwel... toen alles nog beter was.... ...
Toen we nog een gezellig off topic Leuter topic hadden..... Weet je het nog? Dat was eigenlijk het enige topic waar zo nu en dan gehengeld werd. Maar wel heel gezellig met een heeeeeeeeeeele groooooooote groep mensen! Daar kon je ook leuk mee mieten, trouwens
En dan het NU.... Het is echt irritant aan het worden op hoeveel topics er geil geleuterd en gehengeld wordt door een toch select gezelschap ( de goeden onder de slechten voelen zich natuurlijk niet aangesproken! Maar dat zijn er slechts een paar.)
Het is ook zeer duidelijk dat het aantal heren dat de laatste weken deze pijlert en bepaalde topics bezoekt nogal gestegen is.......
En juist dat zou voorkomen worden door viva. Toch?
dinsdag 17 juni 2008 om 21:26
Dat klopt zeker Hela, maar ik hoor geen klachten. De omvang van het forum in acht genomen, lijkt het me duidelijk dat het voor geen van ons Angels mogelijk is om alle geposte berichten per dag te lezen. We zijn dan ook nog steeds aangewezen op de medewerking van andere forummers. Dus als je wat topictitels en/of forumnamen voor me hebt? Dan kan ik morgen mijn vrije dag er aan besteden
dinsdag 17 juni 2008 om 21:30
En dat, beste Engel, is nu precies wat zo nadelig is aan dit tegenwoordige forum. Dat forummers de boel moeten aangeven!
Maar ik wil wel een lijstje van topics maken. Om welke forummers het gaat, zal mij een worst zijn.
Het gaat mij om de algemene gedachte dat viva de boel heeft aangepast om gegeil en gehengel te voorkomen evenals het "ongebreideld" toenemen van forummers die juist en alleen met dat doel hier komen.
Maar ik wil wel een lijstje van topics maken. Om welke forummers het gaat, zal mij een worst zijn.
Het gaat mij om de algemene gedachte dat viva de boel heeft aangepast om gegeil en gehengel te voorkomen evenals het "ongebreideld" toenemen van forummers die juist en alleen met dat doel hier komen.
dinsdag 17 juni 2008 om 21:50
Snuitje?
Dat forummers de boel moeten aangeven is idd een nadeel. Maar goed; men kan ook niet van ons verwachten dat wij zoveel posts per dag kunnen bijlezen. Dat kost gewoon veel te veel tijd. In principe staat er een half uur tot een uur per dag voor de mods. Dus daar zit je zo aan. Sterker nog; ik wéét dat elke huidige Angel daar ver overheen zit
Ik zal morgen sowieso weer eens flink bijlezen. Dank voor je lijst alvast! Topictitels is ook goed genoeg, forummersnamen vogel ik zelf wel uit ;)
Donkey; ik sta best open voor onderbouwde kritiekpunten.
dinsdag 17 juni 2008 om 21:55
Sjeeeemig, ken jij Snuitje niet? Dan ben jij in elk geval van voor de omslag
Zij was DE forummer die op Overige een plaatjesplaktopic hooghield. En niet 1 deel, neeeeee... vele delen kende haar topic al ... vroegâh, toen je nog tot 700 posts ging en er dan een nieuw deel geopend werd.
Het off topic Leutertopic stond sticky met tig delen bovenaan hier
Morgen... op mijn vrije ochtend zal ik eens een lijstje maken!
Zij was DE forummer die op Overige een plaatjesplaktopic hooghield. En niet 1 deel, neeeeee... vele delen kende haar topic al ... vroegâh, toen je nog tot 700 posts ging en er dan een nieuw deel geopend werd.
Het off topic Leutertopic stond sticky met tig delen bovenaan hier
Morgen... op mijn vrije ochtend zal ik eens een lijstje maken!